روانشناسی

بالش طبی هوشمند کودک چیست و چه تاثیراتی دارد؟

بالش می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت خواب داشته باشد. پس اگر فرزند شما بد می خوابد، خواب باکیفیتی ندارد و در طول روز خواب آلوده به نظر می رسد احتمالا باید بالش او را عوض کنید. بالش طبی هوشمند همان بالشی است که می تواند کیفیت خواب را بهبود دهد و خوابی آرام...

15 مهر 1402

اینجا در محاصره رنگین کمان است!

جزایر جنوبی ایران مقاصد پاییز و زمستان هستند و اگر به زیباترین جزیره جهان می اندیشید پس قطعا این بار مقصد شما هرمز است و دره رنگین کمان آن.

9 مهر 1402

شکست دیوار نامرئی: 10 نشانه فاصله گیری عاطفی

گاهی اوقات بعضی آدم ها به لحاظ عاطفی و احساسی عقب نشینی می کنند. این امر همیشه نشانه خراب شدن رابطه نیست، اما نشانه ای است که خبر از وقوع احتمالی چیزی در آینده نزدیک می دهد.

19 شهریور 1402

پیاده روی آهسته مفیدتر است یا پیاده روی سریع؟

پیاده روی تند می تواند احتمال طولانی تر شدن عمر را بیشتر کند و فرقی هم نمی کند وزنتان چقدر است.

31 مرداد 1402

تصاویر ، مولتی ون کالیفرنیا ؛ کمپری برای تمام فصول ، نگاهی به اعجاب انگیزترین کمپر فولکس واگن

سی و پنج سال پس از اولین عرضه فولکس واگن کالیفرنیا، این خودروساز مشهور آلمانی در حال آماده شدن برای پیش نمایش آینده برند کالیفرنیایی با کانسپت کاملا جدیدمولتی ون کالیفرنیا است.

16 مرداد 1402

رکورد پربیننده ترین وبینار غیررایگان در لحظه نگار جابه جا شد

هفته گذشته یک وبینار در حوزه روانشناسی رکورد بیشترین بیننده و بیشترین فروش را در ایران شکست. این وبینار به میزبانی امیرپارسا نشاط در پلتفرم لحظه نگار برگزار شد.

24 تیر 1402

کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی کوچک

هنگام انتخاب کاغذ دیواری مناسب در خانه های کوچک باید به نکات مهمی توجه کنید تا خانه شما کوچک تر از آن چه که هست به نظر نرسد.

22 تیر 1402

بزرگ ترین اشتباه بخشی از پزشکان درباره بچه ها اوتیسم ، آمار بالای والدینی که از اوتیسم کودک خود بی خبرند ، این بچه ها چه زمانی به خود آسیب می زنند؟

دکتر مرتضی پودینه، متخصص اوتیسم کودک می گوید: بسیاری از خانواده ها نمی دانند کودک شان به اوتیسم مبتلا است و برای همین، برچسب های مختلفی مثل کم هوشی، بی دست وپا بودن، دست وپاچلفتی، بیش فعالی و ... به آنها می زنند. اگر اوتیسم در دوران کودکی شناسایی نشود،...

4 تیر 1402

واکنش حسن روشن به جنجال مایلی کهن علیه قلعه نویی

حسن روشن با اشاره به انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم استقلال تاکید نمود: این انتخاب خوب است. همین که از آن خارجی (ساپینتو) راحت شدیم، خوب است. مرحله دوم این است که همه نکونام را یاری کنیم تا پیروز گردد. هم در تیم ملی و هم در رده باشگاهی باید از مربیان...

4 تیر 1402

چگونه تاثیرات مخرب طلاق بر فرزند نوپایمان را کم کنیم؟

نگین دو ساله است و والدینش در حال جدا شدن از هم هستند. آنها همین حالا هم جدا از هم زندگی می نمایند و به نوبت نگین را پیش خود نگه می دارند: یک هفته، پیش مادر و یک هفته، پیش پدر، چون والدینش می خواهند که او به یک مقدار حضور پدر و مادر را در کنار خود تجربه کند.

17 خرداد 1402

قرص ضد اسهال چه عوارضی دارد؟

عوارض جانبی بعضی از قرص های ضد اسهال رایج را در این مطلب بشناسید.

11 خرداد 1402

تعقیب و گریز چند ساعته جنگنده های ایرانی با بشقاب پرنده ها در آسمان تهران ، خلبانی که نخستین بار در آسمان مرکز بشقاب پرنده دید

بشقاب پرنده ها یا یوفوها شی های ناشناخته ای هستند که هر از گاهی خبرهایی درباره رویت آنها در نقاط مختلف جهان منتشر می گردد.

9 خرداد 1402

تخت خواب تراندل ؛ یک نوآوری در مبلمان خانگی

تخت خواب تراندل، یکی از جدیدترین نوآوری ها در طراحی داخلی و مبلمان خانگی است. این تخت ها با طراحی منحصر به فرد و قابلیت تغییر شکل، امکانات بیشتری به کاربران خود ارائه می دهند. در این مقاله، به آنالیز ویژگی ها، مزایا و کاربردهای تخت خواب های تراندل خواهیم...

31 اردیبهشت 1402

نحوه محاسبه قیمت کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری ام دی اف علاوه بر داوم بالا،ظاهری زیبا و کاربردی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. یکی از ابهاماتی که در مورد ساخت این کمد دیواری وجود دارد، نحوه محاسبه قیمت کمد دیواری ام دی اف است که موجب سردرگمی بسیاری از سفارش دهندگان می شود.

21 اردیبهشت 1402

10 مبلمان و کاناپه پرفروش و محبوب خبرنگاران (بهار 1402)

هرگاه قصد خرید مبلمان یا انواع کاناپه را داشتید، پیشنهاد می کنیم که ابتدا در خصوص هدف خود از خرید این دسته از محصولات به خوبی فکر کنید، چراکه چنین سوالی می تواند ابعاد و فاکتورهای مهم برای شما را واضح نشان دهد تا به یاری آن ها بتوانید انتخابی دقیق و صحیح...

4 اردیبهشت 1402

Dredge؛ شبیه سازی ماهی گیری که به جنگ روانی تبدیل می گردد

ناگهان کشتی ام غرق می گردد. وقتی بیدار شدم، با تن خیس روی بندر چوبی شهرکی بودم که نمی شناختمش، و برج فانونس بالای سرم هم به نظر نمی رسید که نورش به رستگاری رهنمون گردد. ولی واقعیت این است که این توصیفاتم حاصل تجربه بازی استرس زای جدیدی به نام درج/Dredge بوده...

2 اردیبهشت 1402

خط و نشان برای سرخ ها؛ حتما به پرسپولیس گل می زنم!

وینگر مس کرمان امیدوار است تیمش با گرفتن حداکثر امتیازات مقابل پرسپولیس کار بقا را قطعی کند.

20 فروردین 1402

رشد سرسام آور اجاره ویلا در ایام نوروز

آنالیز آگهی های اجاره ویلا در شمال کشور نشان می دهد، در ایام نوروز شاهد افزایش نجومی در بیشتر منطقه ها توریستی در شمال کشور هستیم.

3 فروردین 1402

بحث بزرگ سروتونین: آیا درمان افسردگی با هورمون شادی موثر است؟

دانیلا داسیلوا احساس خوبی دارد. در زیر پتو های پشمی در داخل یک اسکنر پزشکی دراز کشیده و چشمانش بسته است و ذهنش متمرکز شده و به طرز قابل توجهی تحت تاثیر افکار منفی قرار ندارد.

1 فروردین 1402

چگونه تا عید لاغر شوید؟

ما به شما راه هایی را پیشنهاد می کنیم که بتوانید ظرف مدت 10 روز به وزن ایده آل خود برسید.

19 اسفند 1401
تعداد: (83)