تصاویر ، مولتی ون کالیفرنیا ؛ کمپری برای تمام فصول ، نگاهی به اعجاب انگیزترین کمپر فولکس واگن

به گزارش وبلاگ موتناوه، سی و پنج سال پس از اولین عرضه فولکس واگن کالیفرنیا، این خودروساز مشهور آلمانی در حال آماده شدن برای پیش نمایش آینده برند کالیفرنیایی با کانسپت کاملا جدیدمولتی ون کالیفرنیا است.

تصاویر ، مولتی ون کالیفرنیا ؛ کمپری برای تمام فصول ، نگاهی به اعجاب انگیزترین کمپر فولکس واگن

به گزارش وبلاگ موتناوه و به نقل از نیو اطلس، این ون کمپر نو از پلت فرم چند منظوره T7 برای تبدیل شدن به گزینه ای هوشمندتر و تمیزتر برای نسل بعدی مسافران جاده ای استفاده می نماید. این کانسپت با طرح سقف پاپ آپ خود وعده می دهد که جای خواب برای یک خانواده کامل فراهم کند و کنترل این سقف را به وسیله مرکز فرمان تبلت قابل جابجایی ارائه دهد.

در حالی که ون های کمپر فولکس واگن چندین دهه بود که وجود داشت، تا سال 1988 زمان برد که کمپری به نام کالیفرنیا در نمایشگاه سالن کاروان که در آن موقع در اسن آلمان برگزار می شد، به نمایش عایدی. پس از گذشت بیش از سه دهه، فولکس واگن نسل نو ون کمپر کالیفرنیا را در سالن کاروان سال جاری در دوسلدورف با عنوان پیش نمایشی از کمپر تولیدی که میخواهد ساخت آن را در سال 2024 در شهر هانوفر شروع کند، نشان خواهد داد. این اولین پکیج کمپر T7 Multivan خواهد بود.

فولکس واگن میخواهد با کانسپت کمپر، شاسی بلند 530 سانتی متری T7 خود را بسازد و اطمینان حاصل کند که عملکردی مانند یک خودروی چند منظوره سرنشین دار(MPV) روزمره مانند یک ون کمپر تعطیلات دارد. ما انتظار داریم که این به معنای فضا برای یک تخت پایین تر باشد که روی صندلی های تاشده عقب قرار می گیرد، چیزی شبیه به پکیج Good Night که در حال حاضر موجود است، اما این بار در تصاویر چیدمان این کمپر پاپ تاپ، برخلاف چیدمان آخرین مدل اضافه شده به خانواده کالیفرنیا، ون کمپر کوچک دو خوابه Caddy که بدون پاپ تاپ ارائه می گردد، فضای خواب کافی برای یک خانواده چهار نفره تضمین شده است.

موتور این کمپر برقی هیبرید با قدرت 215 اسب بخار که در سال 2021 به عنوان یک گزینه پیشرانه اضافه شد، با هر بار شارژ باتری 13 کیلووات ساعتی خود تا 50 کیلومتر رانندگی تمام برقی را ارائه می دهد و رفت و آمد بدون آلایندگی در شهر و اطراف محل کمپینگ را ارائه می دهد. با این حال، برخلاف یک ون برقی خالص، برد همه جانبه و انعطاف پذیری بیشتر در پمپاژ گاز را از یک موتور 1.4 لیتری ارائه می دهد و آن را به شریک طبیعی تری برای سفرهای جاده ای تبدیل می نماید.

T7 Multivan در حال حاضر انعطاف پذیری جدی ارائه می دهد، بنابراین جالب است که فولکس واگن چگونه از آن در طراحی کمپر استفاده می نماید. این ون دارای پنج صندلی عقب است که هر کدام به صورت جداگانه روی ریل های کف نصب شده اند تا انعطاف پذیری و جابجایی آسان را داشته باشند. بعلاوه یک کنسول ذخیره سازی چند منظوره وجود دارد که دارای جا لیوانی، فضای ذخیره سازی یکپارچه و بال های دوگانه است که به عنوان میز عمل می نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | تجربه زندگی روستایی در کلبه روستایی فولکس واگن

فولکس واگن بعلاوه مرکز فرمان صفحه نمایش لمسی مفهومی را در قالب یک تبلت قابل جابجایی به تصویر می کشد. این تبلت مواردی مانند اندازه قدرت باتری و سطح مخزن را ردیابی می نماید و کنترل ویژگی هایی مانند روشنایی و سیستم خنک نماینده را ارائه می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، مولتی ون کالیفرنیا ؛ کمپری برای تمام فصول ، نگاهی به اعجاب انگیزترین کمپر فولکس واگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، مولتی ون کالیفرنیا ؛ کمپری برای تمام فصول ، نگاهی به اعجاب انگیزترین کمپر فولکس واگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید