25 جاذبه گردشگری برزیل که باید بدانید

به گزارش وبلاگ موتناوه، برزیل کشوری است که به عنوان یکی از مقاصد جهانگردی محبوب در دنیا شناخته می گردد. این کشور برخوردار از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، شهری و طبیعی است که هر ساله میلیون ها جهانگرد را جذب می نماید. در این مقاله، به آنالیز 25 جاذبه جهانگردی برزیل خواهیم پرداخت. از مجسمه کریست ری دیمر در ریو دو ژانیرو گرفته تا ساحل کوپاکابانا و از آبشار ایگواسو تا جنگل بارشی آمازون، هر کدام از این مکان ها دارای مجذوب کنندهیت های خاص خود هستند. بیایید با هم به دنیای مجذوب کننده برزیل سفر کنیم.

25 جاذبه گردشگری برزیل که باید بدانید

آنچه در این مطلب می خوانید

  • 1- مجسمه کریست ری دیمر در ریو دو ژانیرو
  • 2- ساحل کوپاکابانا در ریو دو ژانیرو
  • 3- مرکز شهری ریو دو ژانیرو با ساختمان های تاریخی و معماری برزیلی
  • 4- پارک سرگرمیی ساگرادو فامیلیا
  • 5- جزایر فرناندو دو نورونها با سواحل زیبا و طبیعت پر جنب و جوش
  • 6- آبشار ایگواسو
  • 7- جنگل بارشی آمازون
  • 8- شهر تاریخی اولیندا
  • 9- پارک ملی لنسوایس مارانینسس با دیوارهای شنی فریبنده اش
  • 10- شهر معدنی تاریخی اوئرو پریتو
  • 11- پ مرکز تاریخی سالوادور با معماری کلنیال
  • 12- سواحل زیبای فلوریانوپولی
  • 13- مجموعه ای از جزایر تروپیکی زیبا در ایلها گرانده
  • 14- شهر ماناوس در قلب جنگل آمازون
  • 15- برج تلویزیونی برازیلیا، شهری که برای میزبانی دولت فدرال ساخته شد
  • 16- سواحل بکر باهیا
  • 17- آبشار کاپیوارا در پارک ملی چاپادا دیامانتینا
  • 18- شهری زیبا و آرام در برزیل شمالی، جریکواکوارا
  • 19- پارک ملی سرا دا کاپیوارا با منظره ها زیبای صحرایی
  • 20- سواحل زیبا و مجذوب نماینده بوزیوس
  • 21- شهر کوچک و زیبای پاراتی با خیابان های سنگ فرش و خانه های سفید رنگ
  • 22- شهر سائو پائولو با موزه ها، گالری ها و فروشگاه های مدرن
  • 23- موزه آینده در ریو دو ژانیرو
  • 24- مرکز تاریخی شهر کوریتیبا: با معماری زیبا و میدان های فضای باز
  • 25- پارک ملی سرا دوس ارگادوس: یک منطقه حفاظت شده بزرگ با طبیعت وحشی بکر و متنوع
  • سخن آخر

1- مجسمه کریست ری دیمر در ریو دو ژانیرو

.

معرفی مجسمه کریست ردیمر

مجسمه کریست ردیمر یکی از نمادهای معروف و شناخته شده ریو دو ژانیرو، شهر زیبای برزیل است. این مجسمه، در بالاترین نقطه در شهر واقع شده است و به عنوان یک نقطه تمرکز و جاذبه جهانگردی محسوب می گردد.

مجسمه کریست ردیمر علاوه بر مجذوب نمایندهیت بصری خود، نمادی از آرامش، صلح و زیبایی است که با طراحی پرمعنایش جاذبه خاصی را برای تمامی بازدیدنمایندگان شهر ایجاد می نماید.

معماری و طراحی

مجسمه کریست ردیمر یکی از چندین جاذبه جهانگردی برزیل می باشد که بسیار مهم و شناخته شده است. این مجسمه در ارتفاع 710 متری نوک کوه کورکووادو قرار گرفته است و دارای طول حدود 39 متر و پهنای حدود 30 متر می باشد و از بتن ساخته شده است.

طراحی مجسمه به شکل مسیحی با بازوهای باز است که به طور کلی احساس قدرت و آرامش را القا می نماید. این مجسمه در برزیل و در سراسر جهان به عنوان یک شاهکار معماری شناخته شده است.

2- ساحل کوپاکابانا در ریو دو ژانیرو

ساحل کوپاکابانا زیباترین جاذبه جهانگردی برزیل و شهر ریودوژانیرو است. این ساحل با آبی زیبا و تمیز به عنوان یکی از برترین سواحل جهان شناخته می گردد. سفر به ساحل کوپاکابانا به معنای تجربه لحظاتی از آرامش در ساحل و آفتاب است.

ساحل کوپاکابانا برخوردار از آب و هوای استوایی است. در طول سال، دمای هوا در این منطقه ثابت و معتدل است که اقامت در ساحل را بسیار لذت بخش می نماید. بعلاوه، آب دریا در این ساحل گرم و شفاف است و امکان شنا و سرگرمیات آبی را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید.

3- مرکز شهری ریو دو ژانیرو با ساختمان های تاریخی و معماری برزیلی

مرکز شهری ریو دو ژانیرو، مرکز برزیل، یکی از منطقه ها برجسته و مجذوب نماینده این شهر است. این منطقه به علت وجود ساختمان های تاریخی و معماری خیره نماینده، به یک نماد از فرهنگ و تاریخ برزیل تبدیل شده است.

سفر به مرکز شهری ریو دو ژانیرو به معنای سفری به گذشته و آشنایی با هنری ترین و تاریخی ترین جاذبه جهانگردی برزیل است.

ساختمان های تاریخی و معماری

از جمله ساختمان های برجسته این منطقه می توان به کاخ ایپانما، ساختمان اصلی شهر، ساختمان تئاترو مونیسیپال، و کلیسای کارمو آنتیگو اشاره نمود.

تجربه های جهانگردی

سفر به مرکز شهری ریو دو ژانیرو، علاوه بر تماشا ساختمان های تاریخی و معماری، امکانات دیگری نیز برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید. این منطقه با پارک ها، موزه ها، گالری ها، فروشگاه های مدرن و رستوران های بومی، یک تجربه کامل از فرهنگ و زندگی شهری برزیل را به شما ارائه می دهد.

4- پارک سرگرمیی ساگرادو فامیلیا

پارک سرگرمیی ساگرادو فامیلیا در شهر برازیلیا واقع شده است و سرگرم نماینده ترین جاذبه جهانگردی برزیل می باشد. این پارک با بیش از 10 میلیون بازدیدنماینده در سال، مقصدی محبوب برای خانواده ها و علاقه مندان به سرگرمی و سرگرمی می باشد. بازدید از این پارک به شما امکان می دهد تا لحظاتی شاد و خاطره انگیز را بین تنوع فعالیت ها و سرگرمی های موجود در آن تجربه کنید.

تنوع فعالیت ها

پارک سرگرمیی ساگرادو فامیلیا طیف گسترده ای از فعالیت های سرگرم نماینده را برای بازدیدنمایندگان خود فراهم می نماید. این پارک شامل امکاناتی نظیر پارک بازی های آبی، باغ های زیبا با گل های فراوان، مجموعه ای از موزه ها و مجسمه های هنری، فضاهای ورزشی و امکانات سوارکاری است.

بعلاوه، رستوران های گوناگونی نیز در این پارک یافت می شوند که به بازدیدنمایندگان از این جاذبه جهانگردی برزیل خدمات غذایی متنوعی را ارائه می دهند.

مشاهده قیمت

5- جزایر فرناندو دو نورونها با سواحل زیبا و طبیعت پر جنب و جوش

جزایر فرناندو دو نورونها نیز یکی از چندین جاذبه جهانگردی برزیل و یکی از مقاصد طبیعت گردی در اقیانوس آتلانتیک است. این مجموعه جزایر که در شمال شرقی برزیل واقع شده اند، به علت زیبایی ها و منظره ها خیره نماینده ای که ارائه می دهند، مورد توجه جهانگردان و علاقه مندان به طبیعت قرار گرفته اند.

فعالیت های جهانگردی در جزایر فرناندو دو نورونها

جزایر فرناندو دو نورونها، فرصت های فراوانی برای فعالیت های جهانگردی و سرگرمی در طبیعت فراهم می نماید. شما می توانید از امکاناتی مانند غواصی، شنا، قایق رانی، پیاده روی در جنگل ها، سرگرمیات آبی و تجربه نشستن در سواحل زیبا لذت ببرید.

بعلاوه، جزایر فرناندو دو نورونها به عنوان محل زندگی بعضی از گونه های جانوری نادر و خاص شناخته می شوند و شما می توانید این جانوران را در طبیعت بکر و وحشی این جزایر مشاهده کنید.

6- آبشار ایگواسو

آبشار ایگواسو یکی از زیباترین و بزرگترین آبشارهای جهان است که در قلب برزیل واقع شده است. این آبشار که 2.7 کیلومتر طول و 80 متر ارتفاع دارد، در محدوده جنگل آمازون واقع شده است.

آبشار ایگواسو به علت زیبایی بی نظیر و برخورداری از منظره ها خیره نماینده، مجذوب نمایندهیت زیادی برای جهانگردان و علاقه مندان به طبیعت دارد و هرساله تعداد زیادی جهانگرد برای بازدید از این جاذبه جهانگردی برزیل به این کشور سفر می نمایند.

زیبایی طبیعی آبشار ایگواسو

این آبشار شامل یک سری آبشارهای بزرگ و کوچک است که به صورت پلکانی از یکدیگر پایین می ریزند. صدا و شوک آب این آبشارها، به همراه منظره ها دست نخورده جنگلی و فضای سبز اطراف، همه چیز را با تمام ابعاد زیبایی و وحشت طبیعی بیان می نمایند. با تماشای آبشار ایگواسو، شما به جهانیی از زیبایی طبیعت و آرامش خواهید رفت.

7- جنگل بارشی آمازون

جنگل بارشی آمازون، یکی از بزرگ ترین و متنوع ترین منطقه ها جنگلی جهان است. این جنگل در قلب آمریکای جنوبی واقع شده است و با وسعت بیش از 5.5 میلیون کیلومتر مربع، تنوع زیادی از گیاهان، جانوران و زیست بوم ها را در خود جای داده است.

تنوع زیستی بی نظیر

جنگل بارشی آمازون به عنوان یکی از منطقه ها با بیشترین تنوع زیستی در جهان شناخته می گردد. در این جنگل بیش از 3000 گونه ماهی، 1000 گونه پرنده و بیش از 2500 گونه پستاندار وجود دارد.

بعلاوه، تعداد زیادی از گونه های گیاهی، حشرات و دیگر گروه های جانوری در این منطقه یافت می شوند. تنوع بی نظیر جنگل بارشی آمازون از جمله عواملی است که آن را به پربازدیدترین جاذبه جهانگردی برزیل و جهان تبدیل نموده است.

8- شهر تاریخی اولیندا

اولیندا، یکی از شهرهای تاریخی و زیبای برزیل است که در استان پارانا واقع شده است. این شهر با معماری خاص و جاذبه های تاریخی فراوان، مقصدی پرطرفدار برای جهانگردان فرهنگی و علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ برزیل است. این جاذبه جهانگردی برزیل با داشتن تاریخ غنی، مکانی است که شما را به دوران گذشته برده و در معماری، فرهنگ و زندگی قدیمی مردمان برزیل غوطه ور می نماید.

جاذبه های تاریخی اولیندا

یکی ازمهم ترین جاذبه های این شهر کلیسای سائو فرانسیسکو دو سالس که در قلب شهر واقع شده است. این کلیسا با معماری برزیلی قدیمی و جزئیات زیبا، نمونه ای از هنر مذهبی در این منطقه است. بعلاوه، کاخ نقاب و کاخ مونیسیپال نیز از دیگر جاذبه های تماشای اولیندا هستند که به خاطر زیبایی معماری و تاریخی خود بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

فرهنگ و هنر در اولیندا

اولیندا یک مرکز فرهنگی مهم در برزیل است و به عنوان میزبان تعداد زیادی از رویدادها و جشنواره های فرهنگی شناخته می گردد. این شهر میزبان نمایشگاه های هنری، کنسرت های موسیقی، نمایشگاه های عکاسی و رویدادهای مربوط به هنر و فرهنگ برزیل است. بعلاوه، هنگام بازدید از این جاذبه جهانگردی برزیل می توانید بازارهای هنری و صنایع دستی محلی را آنالیز کنید و از خرید هنرهای محلی و سوغاتی های منحصر به فرد لذت ببرید.

طبیعت اطراف اولیندا

علاوه بر تاریخ و فرهنگ، اطراف شهر اولیندا بعلاوه به عنوان یک مقصد طبیعت گردی نیز مورد توجه قرار می گیرد. منظره ها طبیعی زیبایی همانند پارک ملی بانهریتو، رودخانه های آراپوانگا و نونیاک و کوهستان های اطراف شهر، فرصتی عالی برای صعود کوه، پیاده روی و لذت بردن از طبیعت به شما می دهند.

9- پارک ملی لنسوایس مارانینسس با دیوارهای شنی فریبنده اش

پارک ملی لنسوایس مارانینسس یکی از زیباترین منطقه ها طبیعی برزیل است که در استان ریو دو ژانیرو واقع شده است. این پارک با معماری منحصر به فرد و دیوارهای شنی زیبا، بازدیدنمایندگان را شگفت زده می نماید.

این پارک ملی با مساحتی بیش از 250 هزار هکتار، یکی از بزرگترین پارک های طبیعی در برزیل است و جایگاه ویژه ای در حفظ منابع طبیعی و گوناگونی زیستی دارد.

این جاذبه جهانگردی برزیل با برخورداری از آبشارها، رودخانه ها، دره ها و کوه های فراوان، به بازدیدنمایندگان فرصتی منحصربه فرد برای تماشای طبیعت درخشان می دهد.

دیوارهای شنی فریبنده

یکی از ویژگی های مجذوب نماینده این جاذبه جهانگردی برزیل، دیوارهای شنی فریبنده آن است. این دیوارها با طرح های منحصربه فرد خود، زیبایی و مجذوب نمایندهیت خاصی به پارک می بخشند. با تماشای این دیوارهای شنی، شما مثل یک عابر در صحرا قدم خواهید زد و لحظاتی شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد.

10- شهر معدنی تاریخی اوئرو پریتو

اوئرو پریتو یک شهر معدنی تاریخی واقع در استان میناس جرایس برزیل است. این شهر در سال 1980 به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

برخورداری از آثار معماری منحصر به فرد، معادن قیمتی مانند طلا و الماس، خیابان های سنگ فرش، خانه های زیبا با بافت تاریخی باعث مجذوب نمایندهیت بیشتر این جاذبه جهانگردی برزیل شده است.

فعالیت های جهانگردی در اوئرو پریتو

بازدید از معادن طلا و الماس، کاخ های تاریخی، موزه ها و نمایشگاه های معدنی از جمله جاذبه های تماشای این شهر است. بعلاوه پوشیدن لباس معدنچیان قدیمی و شرکت در تورهای معدنی مجذوب نمایندهیت خاصی برای جهانگردان دارد.

11- پ مرکز تاریخی سالوادور با معماری کلنیال

مرکز تاریخی سالوادور، با معماری کلنیال خاص و زیبا، یکی از مقاصد جهانگردی برجسته در برزیل است. این شهر که در استان بایا واقع شده است، با داشتن خیابان های سنگ فرش و ساختمان های با قدمت زیاد، یک صحنه زیبا و شگفت انگیز را برای بازدیدنمایندگان خلق می نماید .

معماری کلنیال

معماری کلنیال در سالوادور، بیانگر تاریخ و فرهنگ کشور برزیل است. ساختمان های قدیمی با طراحی هنری و جزئیات زیبا، مجذوب نمایندهیت بی نظیری را به این مرکز تاریخی می بخشند. ساختارهای چوبی، نمای سنگی، درهای چوبی و پنجره های فرانسوی از جمله ویژگی های شاخص معماری کلنیال در سالوادور هستند.

جاذبه های جهانگردی

بازدید از کاخ های تاریخی مانند کاخ ریال، کلیسای سائو فرانسیسکو، بازارهای محلی، موزه ها، گالری ها و سالن های هنری، خیابان های شلوغ با هنرمندان خیابانی و فروشگاه ها به لذت بخشی سفر به این جاذبه جهانگردی برزیل اضافه می نماید.

12- سواحل زیبای فلوریانوپولی

فلوریانوپولیس یک شهر ساحلی زیبا در استان سانتا کاتارینا در جنوب برزیل است. این شهر به خاطر سواحل زیبا، آب های آبی و صاف و تنوع فرهنگی خود، یکی از مقاصد جهانگردی محبوب در منطقه است. فلوریانوپولیس با منظره ها طبیعی خیره نماینده، فعالیت های آبی متنوع و خدمات جهانگردی عالی، به عنوان بهشت ساحلی برزیل معروف است.

سواحل زیبا

سواحل شهر از جمله پرایا موچا، ایتابوا، کامبوریو و جورریجو، با آب های آبی و صاف و ساحل های شنی آرام، فرصتی عالی را برای استراحت، شنا و سواری بر امواج فراهم می نمایند.

فعالیت های آبی

این جاذبه جهانگردی برزیل انواع فعالیت های آبی و ساحلی را برای جهانگردان فراهم می نماید. شما می توانید در سواحل شنی استراحت کنید، شنا کنید، سوار بر امواج شوید، اسنورکلینگ یا سرفینگ انجام دهید یا تجربه ماهیگیری را تجربه کنید.

بعلاوه، تورهای قایقرانی و جت اسکی در دسترس هستند که به شما فرصتی برای تجربه هیجان در بازید از این جاذبه جهانگردی برزیل را می دهند.

13- مجموعه ای از جزایر تروپیکی زیبا در ایلها گرانده

یلها گرانده مجموعه ای از جزایر تروپیکی زیبا در اقیانوس اطلس می باشد که در ساحل شمال شرقی برزیل واقع شده است. این جزایر با طبیعت خیره نماینده، سواحل آرام و آب های آبی صاف، یک مقصد جهانگردی محبوب در منطقه هستند. ایلها گرانده به عنوان یکی از زیباترین مجموعه های جزیره ای در جهان شناخته می گردد.

سرگرمی و استراحت در سواحل

از سرگرمیات این جاذبه جهانگردی برزیل می توان به گشت و گذار در جزایر، پیاده روی در جنگل های استوایی، شنا در آب های کریستالی و مشاهده گونه های منحصر به فرد گیاهان و جانوران نام برد. بعلاوه، محیط زیست غنی و آب های آبی تمامی شرایط لازم برای سرگرمیات آبی، غواصی و شنا با تجهیزات غواصی را فراهم می نمایند.

14- شهر ماناوس در قلب جنگل آمازون

شهر ماناوس، در قلب جنگل آمازون واقع شده است و یکی از مقصدهای تماشای و مجذوب نماینده برزیل است. این شهر با محیطی بکر و طبیعتی فراوان، به عنوان دروازه ورود به جهانی جنگل آمازون شناخته می گردد.

تاریخچه و فرهنگ شهر

شهر ماناوس با ترکیبی از طبیعت و جاذبه های تاریخی، تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. می توانید به بازدید از ساختمان های تاریخی مانند تئاترو آمازون، بازار آدولفو لیسبوا و کاتدرال ماناوسنگین برزیل بپردازید.

بعلاوه، قوم های بومی آمازون در این شهر به شما اجازه می دهند تا با زندگی و سنت های آنها آشنا شوید و تجربه های فرهنگی جدیدی را در بازدید از این جاذبه جهانگردی برزیل تجربه کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور برزیل از وبلاگ موتناوه کلیک کنید.

خرید تور برزیل

15- برج تلویزیونی برازیلیا، شهری که برای میزبانی دولت فدرال ساخته شد

برج تلویزیونی برازیلیا یکی از نمادهای مهم شهر برازیلیا و یکی از چندین جاذبه جهانگردی برزیل است. این برج با ارتفاعی حدود 240 متر و طراحی معماری منحصربه فرد، در قلب شهر واقع شده است.

برج تلویزیونی برازیلیا اصلی ترین ساختمان برجسته در شهر برازیلیا می باشد و برای میزبانی دولت فدرال برزیل ساخته شده است.

فعالیت های سرگرمیی و فرهنگی

این برج، نه تنها یک برج تلویزیونی بلکه یک نماد فرهنگی و تاریخی نیز به شمار میرود. بازدیدنمایندگان می توانند با صعود به این جاذبه جهانگردی برزیل، منظره ها شهر برازیلیا را از ارتفاع ببینند و لذت ببرند.

علاوه بر آن، در داخل برج تلویزیونی نمایشگاه ها و فضاهای فرهنگی نیز وجود دارد که به بازدیدنمایندگان فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ برزیل می دهد.

16- سواحل بکر باهیا

باهیا شهری است در کشور برزیل و در استان بحرینو واقع شده است. سواحل بکر باهیا، یکی از مقاصد طبیعی و دلپذیر در کشور برزیل است که هر ساله جهانگردان بسیاری را به خود جذب می نماید. باهیا به عنوان یکی از استان های ساحلی برزیل، دارای سواحل زیبا و طبیعتی استثنایی است که هر بازدیدنماینده ای را مجذوب خود می نماید.

سواحل بکر باهیا با همه زیبایی های خود از صخره های طبیعی و دریاچه های دل نشین تا دریا و آسمان آبی، همه چیز را برای سرگرمی و استراحت فراهم می نمایند. آب و هوای گرم و معتدل این جاذبه جهانگردی برزیل بعلاوه باعث می گردد که این سواحل در طول سال برای بازدیدنمایندگان بهینه باشد.

17- آبشار کاپیوارا در پارک ملی چاپادا دیامانتینا

آبشار کاپیوارا یکی چندین جاذبه جهانگردی برزیل است که در پارک ملی چاپادا دیامانتینا قرار گرفته است. این آبشار با شکوه و زیبایی خاص خود، هر ساله جهانگردان زیادی را جذب می نماید. با تماشا این آبشار، به تماشای یکی از جواهرهای طبیعی بکر و خیره نماینده خواهید رفت.

آبشار کاپیوارا با ارتفاعی تقریباً 100 متر، یکی از بزرگترین آبشارهای برزیل است. جریان آب این آبشار، به همراه صدای آب و تشکیل ابر پراکنده، یک تجربه بصری و شنیداری فوق العاده را برای بازدیدنمایندگان به ارمغان می آورد. محیط اطراف آبشار نیز با پوشش گیاهی غنی و منظره ها طبیعی دست نخورده، مجذوب نمایندهیت و زیبایی بیشتری به این مکان اضافه می نماید.

18- شهری زیبا و آرام در برزیل شمالی، جریکواکوارا

جریکواکوارا شهری زیبا و آرام در منطقه ای دلنشین در شمال برزیل است. این شهر با معماری سنتی و طبیعت بکر خود، مکانی است که جهانگردانی که در پی استراحت و آرامش هستند، به آن جذب می شوند. این جاذبه جهانگردی برزیل با خیابان های خوش ساخت، باغ های زیبا، و منظره ها طبیعی دست نخورده، برای علاقه مندان به زندگی در طبیعت و تماشای زیبایی های آن، مقصدی ایده آل است.

جاذبه های تماشای در جریکواکوارا

جریکواکوارا به لطف طبیعت بکر و زیبایی های خاص خود، جاذبه های تماشای فراوانی دارد. این شهر با معماری سنتی خود، بازارهای محلی، و فضاهای عمومی آرام و زیبا، برای گردش و سرگرمی مناسب است. بعلاوه، قدم زدن در کنار رودخانه ها و پارک های شهری جریکواکوارا تجربه ای آرام و آرامش بخش خواهد بود.

فرهنگ و هنر در جریکواکوارا

جریکواکوارا فرهنگ ، موسیقی بومی و هنر محلی خاصی دارد. می توانید در این شهر در پی مکان هایی باشید که موسیقی محلی اجرا می گردد و از هنرمندان محلی خریدهایی برای یادگاری داشته باشید. بعلاوه، مراسمات مذهبی و فرهنگی محلی نیز می تواند به تجربه شما از بازدید از این جاذبه جهانگردی برزیل اضافه کند.

فعالیت های سرگرمیی در جریکواکوارا

جریکواکوارا فضایی مناسب برای فعالیت های سرگرمیی دارد. شما می توانید در این شهر در فعالیت های مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، رفتن به استخرهای محلی، یا حتی کمپینگ در طبیعت شرکت کنید. فعالیت های مورد علاقه خود را در جریکواکوارا انتخاب کنید و لحظات شادی و سرگرمی را تجربه کنید.

19- پارک ملی سرا دا کاپیوارا با منظره ها زیبای صحرایی

پارک ملی سرا دا کاپیوارا یکی از زیباترین پارک های ملی در برزیل است که منظره ها خیره نماینده ای از صحرا و بیابان را در فکر شما تداعی می نماید. این جاذبه جهانگردی برزیل که در منطقه ای صحرایی واقع شده است، دارای منظره های شگفت انگیز از صحرا، کوهستان ها، دره ها و آبشارهای طبیعی است.

منظره ها و طبیعت پارک ملی سرا دا کاپیوارا

منظره ها و طبیعت پارک ملی سرا دا کاپیوارا بسیار متنوع و زیبا است. صحراهای گسترده با درختان چوبی و علف های وحشی، دریاچه های شیرین، و رودخانه های مجاور، همه به تنوع طبیعت این جاذبه جهانگردی برزیل اضافه می نمایند. می توانید در پارک ملی سرا دا کاپیوارا قدم بزنید و از منظره ها زیبای صحرایی لذت ببرید. عکس هایی زیبا بگیرید و لحظاتی به یادماندنی در طبیعت سپری کنید.

فعالیت های پارک ملی سرا دا کاپیوارا

پارک ملی سرا دا کاپیوارا فعالیت های بسیاری را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید. شما می توانید در این پارک پیاده روی های طولانی برگزار کنید، سوار بر دوچرخه شوید و منظره ها زیبای صحرایی را با سرعت ببینید، یا حتی کمپینگ در محیط طبیعی انجام دهید. بعلاوه، این پارک ملی امکاناتی مانند رستوران ها و فروشگاه ها را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

20- سواحل زیبا و مجذوب نماینده بوزیوس

بوزیوس یکی از مقاصد مجذوب نماینده و یکی از چندین جاذبه جهانگردی برزیل است. این شهر زیبا واقع در شمال شرقی برزیل، با ساحل های فراوان و طبیعت بکر، مکانی است که با زیبایی های خاص خود مسافران را مجذوب خود می نماید. سواحل بوزیوس یکی از مهمترین جاذبه های این شهر است و با پازلی از شن و دریا، آرامش و شادابی را به جهانگردان هدیه می دهد.

21- شهر کوچک و زیبای پاراتی با خیابان های سنگ فرش و خانه های سفید رنگ

پاراتی یک جواهر کوچک و زیبا در برزیل است. این شهرک کوچک در استان ریو دو ژانیرو واقع شده است و با خیابان های سنگ فرش و خانه های سفیدرنگ خود، بر خلاف شهرهای بزرگ و پرترافیک، آرامش و صمیمیتی را به جهانگردان ارائه می دهد. بازدید از این جاذبه جهانگردی برزیل مثل یک سفر به گذشته به نظر می رسد، جایی که می توانید از زیبایی های سنتی و فرهنگ محلی لذت ببرید.

جاذبه های تماشای پاراتی

این جاذبه جهانگردی برزیل علاوه بر جاده های سنگ فرش و خانه های سفیدرنگ، دارای جاذبه های تماشای فراوانی نیز است. می توانید به بازارهای محلی بروید و از هنر و صنایع دستی محلی بخرید. بعلاوه، بازدید از کلیساها و موزه های شهر، فرصتی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ پاراتی است. پارک ها و فضاهای سبز شهر نیز به شما امکان می دهد تا در آغوش طبیعت لحظاتی آرامش بخش را تجربه کنید.

22- شهر سائو پائولو با موزه ها، گالری ها و فروشگاه های مدرن

سائوپائولو مرکز و بزرگترین شهر برزیل است و با انرژی و مجذوب نمایندهیت خاص خود، یکی از برترین مقاصد سفر در آمریکای لاتین است. این شهر با جمعیت غنی از فرهنگ های مختلف، هنر و معماری متنوع و فعالیت های فرهنگی پویا، به یک قطب فرهنگی و هنری تبدیل شده است. بازدید از این جاذبه جهانگردی برزیل مانند سفری به جهانیی پرانرژی و تحول است.

موزه ها و گالری ها

سائوپائولو خانه ای برای بسیاری از موزه های و گالری های مشهور است. این شهر با بیش از 100 موزه و گالری هنری، به عنوان یک مقصد برجسته در حوزه فرهنگ و هنر شناخته می گردد.

موزه هنر مدرن سائوپائولو با مجموعه های بی نظیر خود به یک قطب هنری جهانی تبدیل شده است. بعلاوه، موزه پاولیستا دئ آرته با مجموعه های هنری ارزشمند خود از جمله جاذبه های تماشای برجسته این شهر است.

فروشگاه های مدرن

سائوپائولو به عنوان یکی از شهرهای مدرن جهان، میزبان برندهای معتبر و فروشگاه های مدرن است. شهر با مراکز خرید معروف خود، اقامتگاهی برای تجربه خرید لوکس و پوشیدن برندهای معروف به شما می دهد. فروشگاه هایی که برندهای معروف جهانی را در بر می گیرند و محصولات مد روز و متنوعی را ارائه می دهند این جاذبه جهانگردی برزیل را پرطرفدارتر نموده اند.

23- موزه آینده در ریو دو ژانیرو

موزه آینده در ریو دو ژانیرو یکی از جاذبه های منحصربه فرد شهر است که با ارائه نمایشگاه های فراگیر و آموزشی، مخاطبان را به جهانی پیشرفت تکنولوژی و ابتکارات آینده می برد.

این جاذبه جهانگردی برزیل بیش از 700 نمایشگاه تعاملی و بیش از 1000 ابتکار تکنولوژیک را به صورت عملی و زنده به نمایش می گذارد. بازدید از موزه آینده، یک تجربه شگفت انگیز و آموزنده از پیشرفت تکنولوژی در سطح جهان خواهد بود.

نمایشگاه های فراگیر

موزه آینده با مجموعه های گسترده ای از نمایشگاه های فراگیر خود، برای بازدیدنمایندگان تجربه ای بی نظیر از فناوری های آینده ارائه می نماید. این نمایشگاه ها شامل بخش های مختلفی از جمله هوش مصنوعی، رباتیک، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی، هوشمندسازی شهری و غیره می باشند. با شرکت در این نمایشگاه ها، می توانید با آخرین پیشرفت های تکنولوژیک و کاربردهای آن در زندگی روزمره آشنا شوید.

آموزش و کارگاه ها

علاوه بر نمایشگاه ها، موزه آینده با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی، فرصتی برای یادگیری و آشنایی عمیق تر با فناوری های آینده فراهم می نماید. این کارگاه ها برای افراد و گروه های مختلف از جمله بچه ها، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شوند و به شما امکان می دهد تا با عملیات و کارنمودهای فناوری ها آشنا شوید.

مغازه های فناوری

در موزه آینده، مغازه های فناوری و فروشگاه های مرتبط با تکنولوژی و ابتکارات آینده وجود دارند. در این مغازه ها می توانید به جستجوی گجت های هوشمند، ابزارهای تکنولوژیک و محصولات نوآورانه بپردازید. بازدید از این مغازه ها، فرصتی استثنایی برای خرید و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و ابتکارات روز جهان را فراهم می نماید.

24- مرکز تاریخی شهر کوریتیبا: با معماری زیبا و میدان های فضای باز

مرکز تاریخی شهر کوریتیبا، مرکز استان پارانا، یکی از چندین جاذبه جهانگردی برزیل است. این منطقه با معماری خاص و زیبا، خیابان های سنگ فرش و میدان های فضای باز، یکی از مقاصد محبوب جهانگردان می باشد.

بازدید از مرکز تاریخی کوریتیبا ، شما را به گذشته خواهد برد و امکان آشنایی با فرهنگ و تاریخ آن را فراهم می نماید.

معماری زیبا

مرکز تاریخی کوریتیبا به علت معماری خاص و زیبایی که دارد، مورد توجه جهانگردان قرار می گیرد. ساختمان های قدیمی با طراحی آرشیتکتوری منحصربفرد، خانه های رنگارنگ و معابری با سنگ فرش های قدیمی، همه به تنهایی تجربه ای فراتر از حدس و گمان را ایجاد می نمایند.

با قدم زدن در این معابر، شما به زمان های دوردست خواهید رفت و در فضایی از زیبایی های معماری قدیمی واقع خواهید شد.

میدان های فضای باز

بعلاوه این جاذبه جهانگردی برزیل با داشتن میدان های فضای باز مجذوب نماینده، به جهانگردان امکان سرگرمی و استراحت در محیطی آرام و دلپذیر را می دهد. این میدان ها با باغ ها، بنای تاریخی و فضاهای سبز زیبا مزین شده اند که با استقبال خوب جهانگردان همراه است. اینجا می توانید در میان طبیعت آرامش بخش قدم بزنید، نشسته و لحظاتی آرام و دلپذیر را در فضای باز سپری کنید.

فرهنگ و تاریخ

مرکز تاریخی کوریتیبا از لحاظ فرهنگی و تاریخی بسیار غنی است. این منطقه به عنوان قلب تاریخی شهر شناخته می گردد و با داشتن مجموعه ای از موزه ها، کلیساها، اماکن تاریخی و معابر قدیمی، امکان آشنایی با تاریخ و فرهنگ این منطقه فراهم می گردد.

با بازدید از این جاذبه جهانگردی برزیل، شما با روایت های تاریخی و شاهکارهای هنری قدیمی آشنا خواهید شد و از غنای فرهنگی این منطقه لذت خواهید برد.

25- پارک ملی سرا دوس ارگادوس: یک منطقه حفاظت شده بزرگ با طبیعت وحشی بکر و متنوع

پارک ملی سرا دوس ارگادوس یکی از منطقه ها حفاظت شده زیبا و مهم در برزیل است. این پارک در استان ماتو گروسو واقع شده و به عنوان یک منطقه حفاظت شده بزرگ در نظر گرفته می گردد. این جاذبه جهانگردی برزیل با داشتن طبیعت وحشی، بکر و متنوع یک مقصد مناسب برای جهانگردان علاقه مند به طبیعت و ماجراجویی است.

فعالیت های جهانگردی

پارک ملی سرا دوس ارگادوس با منظره ها زیبا و طبیعت فراوان، فرصت های بسیاری برای فعالیت های جهانگردی فراهم می نماید.

شما می توانید در این پارک به تماشای آبشارهای تماشای، صعود کوه ها، رفتن در جنگل های بارانی، کاوش در رودخانه ها و مراکز آموزشی محیط زیست بپردازید. بعلاوه، وجود مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در این پارک، امکان سرگرمی و ورزش در طبیعت این جاذبه جهانگردی برزیل را برای شما فراهم میکند.

سخن آخر

برزیل یک کشور پر جاذبه است که تاریخ، فرهنگ، طبیعت و شهرهای زیبایی را در خود جای داده است. از مجسمه کریست ری دیمر در ریو دو ژانیرو گرفته تا ساحل کوپاکابانا و از مرکز شهری ریو دو ژانیرو تا جزایر فرناندو دو نورونها، هر یک از این ها یکی از چندین جاذبه جهانگردی برزیل هستند که شما را به خود جذب می نمایند. برزیل یک مقصد جهانگردی زیبا و متنوع است که میلیون ها جهانگرد را هر ساله به خود جذب می نماید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور برزیل از وبلاگ موتناوه کلیک کنید.

خرید تور برزیلمنبع: ستاره ونک

به "25 جاذبه گردشگری برزیل که باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 جاذبه گردشگری برزیل که باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید