سلامتی و پزشکی

برترین هدیه برای روز جهانی کودک

روز جهانی کودک به عنوان یکی از رویدادهای مهم جهانی، به افتخار بچه ها و حقوق آن ها اعلام شده است. این روز یک فرصت عالی برای ابراز عشق و اهتمام به بچه ها است و می تواند به عنوان یک فرصت ویژه برای ارتقاء رفاه و توسعه بچه ها در نظر گرفته گردد. یکی از راه هایی...

16 مهر 1402

بالش طبی هوشمند کودک چیست و چه تاثیراتی دارد؟

بالش می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت خواب داشته باشد. پس اگر فرزند شما بد می خوابد، خواب باکیفیتی ندارد و در طول روز خواب آلوده به نظر می رسد احتمالا باید بالش او را عوض کنید. بالش طبی هوشمند همان بالشی است که می تواند کیفیت خواب را بهبود دهد و خوابی آرام...

15 مهر 1402

اینجا در محاصره رنگین کمان است!

جزایر جنوبی ایران مقاصد پاییز و زمستان هستند و اگر به زیباترین جزیره جهان می اندیشید پس قطعا این بار مقصد شما هرمز است و دره رنگین کمان آن.

9 مهر 1402

راز گاو و گوسفند های مستطیلی در این نقاشی های 150 ساله

در این نقاشی ها همه چیز عادی و آشنا به نظر می رسد غیر از گاو ها و گوسفندها؛ آن ها با اینکه ظاهرا موجوداتی کاملا واقعی و بخشی از عناصر یک مزرعه هستند، اما انگار به شیوه ای انتزاعی و تخیلی کشیده شده اند؛ با بدن هایی چهارگوش که شبیهشان را در دنیا واقعی ندیده...

22 شهریور 1402

شکست دیوار نامرئی: 10 نشانه فاصله گیری عاطفی

گاهی اوقات بعضی آدم ها به لحاظ عاطفی و احساسی عقب نشینی می کنند. این امر همیشه نشانه خراب شدن رابطه نیست، اما نشانه ای است که خبر از وقوع احتمالی چیزی در آینده نزدیک می دهد.

19 شهریور 1402

برترین زمان خوردن این موقع است ، برترین سس برای سالاد را بشناسید ، آسیب جدی که سس های مایونز به سلامت شما وارد می نمایند

غذا خوردن یکی از کارهای مهمی است که افراد در طول روز آن را انجام می دهند و به این علت، مهم تلقی می گردد که به نوعی انرژی موردنیاز بدن را در طول روز تامین می نماید.

12 شهریور 1402

آمادگی وزارت خارجه برای همکاری به منظور پیشبرد دیپلماسی علمی

فارس نوشت: وزیر امور خارجه از آمادگی همه بخش های وزارت امور خارجه برای همکاری با نهادها و سازمان های ذیربط به منظور توسعه، تسهیل و پیشبرد دیپلماسی علمی اطلاع داد.

6 شهریور 1402

آلودگی ساحل گناوه به مواد نفتی

بخش زیادی از ساحل بندر گناوه از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در استان بوشهر به مواد نفتی آلوده شد.

5 شهریور 1402

پیاده روی آهسته مفیدتر است یا پیاده روی سریع؟

پیاده روی تند می تواند احتمال طولانی تر شدن عمر را بیشتر کند و فرقی هم نمی کند وزنتان چقدر است.

31 مرداد 1402

تصاویر ، مولتی ون کالیفرنیا ؛ کمپری برای تمام فصول ، نگاهی به اعجاب انگیزترین کمپر فولکس واگن

سی و پنج سال پس از اولین عرضه فولکس واگن کالیفرنیا، این خودروساز مشهور آلمانی در حال آماده شدن برای پیش نمایش آینده برند کالیفرنیایی با کانسپت کاملا جدیدمولتی ون کالیفرنیا است.

16 مرداد 1402

روایت معدنی پور از شرایط منطقه 4 تهران ، از خشک شدن درختان لویزان تا نجات 292 فضای بی دفاع شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران امروز در صحن شورا با اشاره به بازدید میدانی از منطقه 4 تهران، 8 مشکل مهم این منطقه را نام برد و خواهان حل آنها شد.

15 مرداد 1402

عضو شورای شهر: وزارت نیرو اجازه مازوت سوزی در تهران می دهد

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: وقتی دولت قبل به جای برگه اسقاط خودرو پول به حساب شخصی افراد ریخت و خودرویی اسقاط نشد، نتیجه اش آلودگی هوا شده است.

7 مرداد 1402

رکورد پربیننده ترین وبینار غیررایگان در لحظه نگار جابه جا شد

هفته گذشته یک وبینار در حوزه روانشناسی رکورد بیشترین بیننده و بیشترین فروش را در ایران شکست. این وبینار به میزبانی امیرپارسا نشاط در پلتفرم لحظه نگار برگزار شد.

24 تیر 1402

کوشش برای ورشکسته کردن کارخانه های مقاله سازی، ابزار کشف مقالات جعلی

ایسنا نوشت: ناشران مجلات علمی با ساخت ابزارهایی در پی مقابله با کارخانه های مقاله سازی فراوری مطالعه های تحقیقاتی هستند.

23 تیر 1402

کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی کوچک

هنگام انتخاب کاغذ دیواری مناسب در خانه های کوچک باید به نکات مهمی توجه کنید تا خانه شما کوچک تر از آن چه که هست به نظر نرسد.

22 تیر 1402

غذا را تا چقدر می توان در ظرف یکبار مصرف نگه داشت؟

رئیس اتحادیه نایلون، پلاستیک و ملامین کرج گفت: نگهداری غذا بیشتر از دو روز در ظروف یکبار مصرف صحیح نیست.

20 تیر 1402

چند روش خانگی ساده برای درمان بیماری لثه

در حالی که چند روش خانگی ساده برای درمان بیماری لثه ممکن است تا حدی تسکین دهنده باشند و از سلامت لثه حمایت نمایند، اما نباید جایگزین مراقبت های دندانپزشکی حرفه ای شوند.

18 تیر 1402

10 نکته مهم قبل از مراجعه به دندانپزشکی

اگر تصمیم دارید به دندانپزشک مراجعه کنید این مطلب می تواند به شما یاری کند تا تجربه خوشایندی از دریافت خدمات دندانپزشکی داشته باشید.

12 تیر 1402

آنالیز مسائل جبران ناپذیر و معایب باغ آلو که هیچ باغداری نمی داند!

خبرنگاران: آنالیز مسائل جبران ناپذیر و معایب باغ آلو که هیچ باغداری نمی داند!

9 تیر 1402

15 کابل USB، C برتر بازار؛ برترین ها برای استفاده در گجت های مختلف

کابل USB-C به لطف بهره مندی از قابلیت های فراوان، به یک استاندارد جهانی در میان دستگاه های مختلف تبدیل شده و امروزه بیشتر گجت های هوشمند موجود در بازار به این درگاه برای شارژ شدن مجهز هستند. این نوع از کابل ها در دسته بندی های مختلفی به فروش می رسند که از...

5 تیر 1402
تعداد: (465)