تئاتر

بازیگران و محل اجرای نمایش مازیار لرستانی اعلام شد، عکس هایی از تمرین نمایش در انتظار گودو

بازیگران و محل اجرای نمایش در انتظار گودو به کارگردانی مازیار لرستانی تعیین شد.

27 شهریور 1402

جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار از 11 اردیبهشت در سطح استان گیلان برگزار می گردد

ایسنا/ براساس اخبار منتشر گشته، جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار از 11 اردیبهشت در سطح استان گیلان برگزار می گردد.

10 اردیبهشت 1402

12 اکتشاف مهم و شگفت انگیز باستان شناسی که تاریخ را دگرگون کردند

شهر باستانی ایلیون که نام آن در شعر های هومر و ویرژیل نیز دیده می شد، در دهه 1870 میلادی از طریق باستان شناسی آلمانی به نام هاینریش اشلیمان شناسایی گشت. بعد از کند و کاوها، تاریخچه این شهر به چند دوران شامل تروای 1 تا تروای 9 تقسیم بندی شد. تروای هومر احتمالا...

11 فروردین 1402

سفر اروپایی با طعم فرانسوی همراه با آژانس گردشگری ایوار

زبان فرانسوی از نظر تعداد گویش ور، جزو 10 زبان برتر جهان است؛ بیش از 200 میلیون نفر در 5 قاره در بیش از 30 کشور/شهر به این زبان تکلم می نمایند و همین رواج زبانی، باعث تاثیرات فراوانی در دیگر زوایای زندگی کشور های فرانسوی زبان مانند فرهنگ، هنر، معماری، غذا...

8 بهمن 1401

معرفی شهر بدروم ، راهنمای سفر به ترکیه

یکی از شهرهای توریستی و پرطرفدار از سوی گردشگران در کشور ترکیه، شهر بدروم می باشد. این شهر در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته و در کنار ساحل دریای سیاه می باشد. این شهر جز قدیمی ترین شهرها این منطقه است و تاریخی به قدمت 5000 سال دارد. در این شهر نشانه هایی از چندین...

14 دی 1401

اولین اظهارات احسان کرمی پس از پیوستن به شبکه منوتو

تصاویر و ویدئوی منتشرشده از شبکه ای خارجی و فارسی زبان، از حضور احسان کرمی در یکی از برنامه های این شبکه حکایت دارد؛ حضوری که در ساعات اخیر از سوی بعضی به عنوان پیوستن و همکاری با شبکه تعبیر شده است.

20 مهر 1401

جاذبه های دیدنی خیابان کارل یوهان گیت اسلو

خیابان مرکزی اسلو یا همان کارل یوهان گیت (Karl Johans gate) به هر کسی با هر نوع سلیقه ای چیزی پیشنهاد می نماید. چه بازدیدنمایندگان در پی یک سرگرمی شبانه در جایی شلوغ باشند یا بخواهند از گالری های هنری و موزه ها تماشا نمایند، این خیابان جایی عالی برای آنان خواهد...

19 شهریور 1401

5 جاذبه منطقه بالتیک

منطقه بالتیک شامل کشورهای استونی، لتونی و لیتوانی است که در حوزه دریای بالتیک قرار می گیرند. این سه کشور با وجود مساحت کم از برترین منطقه ها اروپایی برای سفر هستند. اگر قصد مسافرت به اروپا دارید، منطقه سرسبز و ساحلی بالتیک پیشنهادی ست که راحت نمی توانید...

14 مرداد 1401

فوبیا با ما چه می نماید؟

تهران (پانا) - فوبیا نوعی ترس شدید و بیماری است که در افراد مختلف به شکل های متفاوتی می تواند وجود داشته باشد. به طوری که مسائل روانی برای فرد ایجاد می نماید. یکی از رایج ترین فوبیاها، ترس از حیوانات مختلف به خصوص حشرات است.

23 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به السالوادور

راهنمای مسافرتی به السالوادور | Travel Guide To El Salvadorجمهوری السالوادور، از کشورهای کوچک و با طبیعت بی نظیری است که در آمریکای مرکزی واقع شده است. مرکز این کشور سان سالوادور است و اغلب گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند، سان سالوادور را برای گردشگری انتخاب...

14 اسفند 1400

افتتاح نمایشگاه نقاشی های استاد لوریس چکناواریان با موضوع نقاشی روی بوم

استاد لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر اهل ایران و یکی از محبوب ترین چهره های فرهنگی و هنری و مفاخر ایران و ارمنستان است. اما دوشنبه 30 فروردین 94 استاد چکناواریان پرده از مجموعه آثار هنری خود در زمینه نقاشی با عنوان موسیقی روی بوم (Music on Canvas) برداشت.

10 بهمن 1400

صدا و سیما نمایش خانگی را از بین می برد؟

یک کارشناس سینما گفت: قطعا اگر فرایند نظارت ساترا در صدا و سیما شدیدتر گردد، اندک مخاطبانی که با جان و دل، پول می دهند و پای سریال ها می نشینند را از دست می دهیم.

11 مرداد 1400

سفر به دنیای ساعت سازی رولکس

رپرتاژ آگهی - هانس ویلسدورف نمونه ای کامل از انسانی است که تمام توان خود را وقف نوآوری و کوشش برای رسیدن به کمال نموده است.

28 فروردین 1400

یک تئاتری فیزیکدان علیه سام درخشانی و پژمان جمشیدی

فرزین محدث در گفت وگو با خراسان، از تجربه حضور در سریال های هیولا و خوب بد جلف می گوید.

28 اسفند 1399

مهمانان همرفیق با شهاب حسینی؛ شبنم مقدمی و مریم شیرازی

شبنم مقدمی و مریم شیرازی، مهمان این هفته شهاب حسینی در برنامه همرفیق هستند. امروز پنجشنبه، قسمت 8 این برنامه پخش خواهد شد.

9 اسفند 1399

(تصاویر) کاخ مجلل پوتین

یک نهاد مربوط به آلکسی ناوالنی، ناراضی سیاسی روسیه ویدئویی درباره یک کاخ مجلل در ساحل دریای سیاه روسیه منتشر نموده که به ادعای وی متعلق به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است.

2 اسفند 1399

یاماها در تالار قشقایی تماشایی می شود

تهران (پانا) - سه اثر نمایشی جدید به کارگردانی امیردژاکام، کهبد تاراج و مرتضی شاه کرم طی روزهای آینده در تالارهای چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کنند.

27 بهمن 1399

استمداد حجازی فر از ارتش برای مساعدت در ساخت سریال شهید باکری

هادی حجازی فر برای استفاده از لوکیشنی برای سریال شهید باکری از امیران ارتش درخواست مساعدت کرد.

24 آذر 1399

برگزاری نخستین نشست خبری اسکوچیچ

زمان برگزاری نخستین نشست سرمربی جدید تیم ملی فوتبال تعیین شد.

9 فروردین 1399

نعمت اللهی از مولانا می خواند، بلیت 220هزارتومانی برای ملت عشق

روزبه نعمت اللهی خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ روزهای پایانی آذرماه امسال بعد از مدت ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش ملت عشق را در برج میلاد روی صحنه می برد.

4 بهمن 1398