5 جاذبه منطقه بالتیک

به گزارش وبلاگ موتناوه، منطقه بالتیک شامل کشورهای استونی، لتونی و لیتوانی است که در حوزه دریای بالتیک قرار می گیرند. این سه کشور با وجود مساحت کم از برترین منطقه ها اروپایی برای سفر هستند. اگر قصد مسافرت به اروپا دارید، منطقه سرسبز و ساحلی بالتیک پیشنهادی ست که راحت نمی توانید رد کنید.

5 جاذبه منطقه بالتیک

تراکای Trakai

شهر قدیمی تراکای در کشور لیتوانی قرار گرفته است. تراکای در غرب ویلینوس بین دریاچه و جنگل قرار گرفته است. قلعه تراکای مانند جزیره ای کوچک در دریاچه گالو، چشم انداز ای باشکوه دارد. تراکای نزدیک مرکز است و شما با دور شدن از شهر می توانید در محیط دلنشین و خوش آب و هوای جنگلی اروپا پرسه بزنید. برترین غذاهای کریمه را در رستوران های محلی نباید فراموش کنید. شما در هر فصلی می توانید به این مکان جادویی سفر کنید.

ریگا Riga

ریگا مرکز کشور لیتوانی است. شهری زیبا متعلق به قرون وسطا با کوچه ها و خیابان های باریک و تودرتو است. تماشا های این شهر از دروازه سوئدی، کلیسای جامع و میدان آزادی برای یک پیاده روی دلچسب شما را دعوت می نماید. از ارتباط با مردم گرم و صمیمی ریگا لذت ببرید. برای تماشا نمای 360 درجه ریگا به کلیسای سنت پیتر بروید.

تارتو Tartu

تارتو یک شهر دانشگاهی و مرکز علمی کشور استونی است. این شهر بین ریگا و تالین قرار گرفته است، شهری که پر از جوانان و هنرمندان خلاق است. تارتو نیز پر از جاذبه های تاریخی قرون وسطاست. مرکز AHHAA معروفترین پایگاه تکنولوژی تارتو است که به شما فرصت تماشا نمایشگاه ، ورکشاپ و تئاتر را خواهد داد.

ناروا Narva

ناروا از بزرگترین شهرهای استونی و معروفترین منطقه ها گردشگری بالتیک است. این شهر در شرقی ترین نقطه کشور و نزدیک مرز روسیه قرار گرفته است. برای خرید بلیط هواپیما بهتر است عجله نکنید تا بلیط چارتر پیدا کنید. قلعه هرمان و ساحل شنی آن از مهمترین جاذبه های این شهر است. بیشتر مردم ناروا به زبان روسی حرف می زنند. آب و هوای ناروا حتی در تابستان هم خنک است.

کانریس Kaņieris

این دریاچه منحصربفرد در کشور لتونی قرار گرفته است. پیرامون کانریس یک راستا طولانی شناور برای پیاده روی و دویدن طراحی شده است. شما با راه رفتن در این راستا هم منظره ها زیبا خواهید دید و هم جذابیت پرنده نگری تجربه می کنید. تماشا طلوع و غروب آفتاب در کانریس شما را مسحور خواهد نمود.

منبع: تریپ

به "5 جاذبه منطقه بالتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جاذبه منطقه بالتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید