جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار از 11 اردیبهشت در سطح استان گیلان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ موتناوه، ایسنا/ براساس اخبار منتشر گشته، جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار از 11 اردیبهشت در سطح استان گیلان برگزار می گردد.

جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار از 11 اردیبهشت در سطح استان گیلان برگزار می گردد

اسماعیل ایوبی راد، معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان طی روزهای 11 لغایت 14 اردیبهشت اظهار کرد: این رویداد هنری در قالب 15 گروه منتخب در بخشهای صحنه ای، خیابانی و عروسکی در شهرهای مختلف گیلان برگزار می گردد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اجراها برای عموم رایگان است، بیان نمود: اجراهای صبح ویژه مدارس و جلسات نقد و آنالیز نیز هر روز ساعت 18 عصر در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بعلاوه از برگزاری اختتامیه جشنواره در روز پنجشنبه 14 اردیبهشت در تالار مرکزی رشت اطلاع داد و گفت: ویژه برنامه بچه های آسمان نکوداشت شهدای خردسال استان گیلان نیز روز چهارشنبه از ساعت 18 عصر در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می گردد.

جانشین دبیر جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار اعلام نمود: نمایشگاه عکس اجرای تئاتر هنرمندان شهید استان گیلان نیز از روز سه شنبه لغایت پنجشنبه در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تیم داوری نیز یادآور شد: داورانی که از سراسر کشور به این جشنواره دعوت شده اند، داوران مطرحی از جمله عباس جمشیدی فر، مجید قناد و فرهاد بشارتی هستند که به انتخاب دبیر جشنواره در ستاد مرکزی بوده است.

منبع: همگردی

به "جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار از 11 اردیبهشت در سطح استان گیلان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار از 11 اردیبهشت در سطح استان گیلان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید