شارژ ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری فقط 10 دقیقه طول می کشد!

به گزارش وبلاگ موتناوه، گوشی ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری ادیشن که از شارژر 210 واتی بهره می برد در تست سرعت شارژ در مدت زمان 10 دقیقه به صورت کامل شارژ شد.

شارژ ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری فقط 10 دقیقه طول می کشد!

شیائومی بالاخره بعد از مدت ها انتظار از گوشی های سری ردمی نوت 12 خود رونمایی کرد. محصولاتی که از قابلیت های خوبی نظیر پردازنده قدرتمند، دوربین های باکیفیت و البته شارژر بسیار پرسرعت بهره می برند. شیائومی برای مدل دیسکاوری ادیشن از این سری یک شارژر 210 واتی در نظر گرفته که در حال حاضر باید آن را سریع ترین شارژر موبایل در دنیا خطاب کنیم.

در بین شرکت های فعال در زمینه فراوری گوشی های هوشمند این شرکت های چینی هستند که سریع ترین شارژرها را همراه با محصولات خود ارائه می نمایند اما شیائومی این بار پا را از حد استاندارد هم فراتر گذاشته و تصمیم گرفته بعد از شارژر 120 واتی به سراغ نمونه 210 واتی برود که گفته می گردد می تواند ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری ادیشن را در مدت زمان تنها 9 دقیقه به صورت کامل شارژ کند. توجه داشته باشید ظرفیت باتری این گوشی 4300 میلی آمپر ساعت است.

البته شارژ شدن در مدت زمان 9 دقیقه ادعایی است که خود شیائومی مطرح نموده اما خوشبختانه این شرایط به وجود آمده که ادعای این شرکت چینی را در عمل هم مورد آنالیز قرار دهیم. طبق آخرین گزارشات بدست آمده از نتیجه تست شارژ آزمایشگاه Charger Labs، شارژر 210 واتی ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری ادیشن توانست تا سه دقیقه با سرعت بسیار بالای 184.85 وات گوشی یادشده را شارژ کند. البته طبیعتا نمی شد انتظار داشت در کل فرایند شارژ شدن گوشی چنین سرعتی حفظ گردد و اینطور هم نشد. در ادامه این سرعت به شکل قابل توجهی کمتر شد اما به صورت میانه سرعت آن بالاتر از 120 وات بود.

با این سرعت، نماینده میان رده شیائومی اگرچه طبق ادعای شرکت باید در مدت زمان تنها 9 دقیقه شارژ می شد اما در تست های اجرا شده در مدت 10 دقیقه و 10 ثانیه به صورت کامل شارژ شد که شاید حدودا 1 دقیقه بیشتر از چیزی باشد که این شرکت چینی ادعا نموده بود اما با این حال فوق العاده سریع تر از مدت زمان شارژ شدن گوشی های دیگر است.

نکته مهم تر اینکه این شارژر پرسرعت گوشی را بدون اینکه گرمای زیادی فراوری گردد شارژ کرد. در گرم ترین حالت ممکن در طول این 10 دقیقه، دمای ردمی نوت 12 دیسکاوری ادیشن به 43.3 درجه سانتی گراد رسید این در حالی است که آیفون 14 پرو مکس با شارژری که سرعت بسیار پایین تری هم از 210 وات دارد (29 وات) در گرم ترین حالت ممکن حین شارژ تا 45.8 درجه داغ می گردد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "شارژ ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری فقط 10 دقیقه طول می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری فقط 10 دقیقه طول می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید