محصولی مجذوب کننده در بازار لوازم جانبی موبایل ، پاوربانک شارژ بی سیم با کابل داخلی

به گزارش وبلاگ موتناوه، بیسوس (Baseus) یک پاوربانک نو با کابل داخلی، باتری 10000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 20 واتی ساخته است.

محصولی مجذوب کننده در بازار لوازم جانبی موبایل ، پاوربانک شارژ بی سیم با کابل داخلی

به گزارش وبلاگ موتناوه و به نقل از گیزموچاینا، شرکت بیسوس (Baseus) تولیدکننده لوازم جانبی الکترونیکی محبوب چینی است که جای خود را در بازار جهانی پیدا نموده است. این برند به تازگی یک جفت ایرباد (earbuds) و یک شارژر تاشوی شفاف GaN5 روانه بازار نموده است. محصول تازه این شرکت پاوربانک تازهی با کابل داخلی و باتری 10 هزار میلی آمپرساعتی ساخته که از شارژ بی سیم مغناطیسی هم پشتیبانی می نماید و می تواند مستقیما به پشت موبایل وصل گردد.

پاوربانک تازه بیسوس با عنوان یک پاوربانک شارژ بی سیم با کابل داخلی تبلیغ می گردد. این پاوربانک از شارژ سریع دو طرفه 20 واتی پشتیبانی می نماید. کابل داخلی در نسخه های یواس بی سی (USB-C) و لایتنینگ (Lightning) موجود است. نسخه کابل USB-C از شارژ سریع دو طرفه پشتیبانی می نماید، بنابراین می توانید پاوربانک را مستقیما با کابل داخلی شارژ کنید.

اگرچه نام پاوربانک با عنوان شارژ بی سیم معرفی شده، اما در صفحه معرفی اشاره ای به قدرت شارژ بی سیم آن نشده است. فقط نوشته شده که پاوربانک از جذب مغناطیسی پشتیبانی می نماید. مشابه شارژر اپل مگ سیف (Apple MagSafe) می توان آن را مستقیما به پشت تلفن متصل کرد. شارژ سریع 20 واتی می تواند آیفون را در نیم ساعت تا 50 درصد شارژ کند. پاوربانک قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه را دارد.

بیشتر بخوانید:

  • تازهترین شایعه درباره پرچم دار آینده | حافظه خیره کننده گلکسی اس 24 اولترا

پاوربانک شارژ بی سیم تازه بیسوس با برچسب قیمت 179 یوان (24 دلار) در چین عرضه می گردد. این پاوربانک در حال حاضر برای خرید در چین آماده است، اما هنوز وارد بازار جهانی نشده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "محصولی مجذوب کننده در بازار لوازم جانبی موبایل ، پاوربانک شارژ بی سیم با کابل داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولی مجذوب کننده در بازار لوازم جانبی موبایل ، پاوربانک شارژ بی سیم با کابل داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید