15 کابل USB، C برتر بازار؛ برترین ها برای استفاده در گجت های مختلف

به گزارش وبلاگ موتناوه، کابل USB-C به لطف بهره مندی از قابلیت های فراوان، به یک استاندارد جهانی در میان دستگاه های مختلف تبدیل شده و امروزه بیشتر گجت های هوشمند موجود در بازار به این درگاه برای شارژ شدن مجهز هستند. این نوع از کابل ها در دسته بندی های مختلفی به فروش می رسند که از جمله آن ها می توان به کابل USB-C به لایتنینگ، USB-C به USB-C، کابل USB-C به USB-A، کابل USB-C به HDMI و موارد دیگر اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم به آنالیز 15 کابل USB-C برتر موجود در فروشگاه خبرنگاران در دسته بندی های مختلف بپردازیم و لیستی از برترین های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم.

15 کابل USB، C برتر بازار؛ برترین ها برای استفاده در گجت های مختلف

برترین کابل های تبدیل USB-C به لایتنینگ

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ مک دودو مدل CA-881

کابل مک دودو مدل CA-881 کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارد و حدبیشتر مقدار آن نیز به 1.2 متر می رسد. جنس این کابل تبدیل از کنف بوده که در برابر آسیب های احتمالی به کابل نظیر کشیدگی، پارگی و قطع شدگی کاملاً مقاوم است. بعلاوه سری های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش داده است. این کابل USB-C برتر از فناوری شارژ سریع و شارژ PD پشتیبانی می نماید و حدبیشتر جریان خروجی 3A را از خود عبور می دهد. مک دودو سر لایتنینگ این کابل بسیار باکیفیت را به یک نمایشگر دیجیتال جهت نمایش ولتاژ مجهز نموده که می تواند برای آگاهی کاربران بسیار کاربردی باشد. کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ مک دودو مدل CA-881 برای انتقال اطلاعات بین دو دستگاه نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ باسئوس مدل CATLKLF-G1 Cafule

محصولات برند باسئوس احتیاجی به تعریف ندارند و این موضوع در خصوص کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ مدل CATLKLF-G1 Cafule این شرکت که طول آن به یک متر می رسد نیز به درستی صدق می نماید. این محصول به لطف جنس کنفی که دارد، یکی از مقاوم ترین کابل های موجود در بازار به شمار می رود و در برابر هرگونه کشیدگی و عوامل مخرب دیگر از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. نقطه ضعف اصلی بیشتر کابل ها، دو سر آن هستند، اما باسئوس در دو سر USB-C و لایتنینگ این محصول از پلاستیک TPE محکم و تقویت شده ای بهره برده تا آسیب پذیری این کابل کاهش پیدا کند. این کابل USB-C برتر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید و جریان خروجی 2.4 آمپر و توان 18 وات دارد.

بعلاوه به قابلیت های دیگر این کابل پشتیبانی از فناوری شارژ PD را نیز باید اضافه کنیم. باسئوس مدل CATLKLF-G1 Cafule از یک کمربند جهت استفاده راحت و حمل ونقل نیز بهره می برد و تا 6 برابر مقاوم تر از کابل های آیفون است. این محصول به طور کاملاً استانداردی طراحی شده و به علت جلوگیری از نوسانات برقی، در استفاده طولانی مدت به باتری دستگاه شما صدمه ای وارد نخواهد کرد. این کابل بعلاوه در برابر هزاران بار خم شدن و خارج کردن کانکتور از پورت هایش هیچ گونه اختلالی را برای کاربران به وجود نمی آورد. این محصول قابلیت انتقال اطلاعات را دارد و این کار را با حدبیشتر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه انجام می دهد.

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ انکر مدل PowerLine Plus II

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ مدل PowerLine Plus II انکر، یک محصول فوق العاده باکیفیت و مقاوم است که حدبیشتر طول آن به 90 سانتی متر می رسد. این کابل USB-C برتر موجود در بازار با استفاده از روکش پارچه ای از الیاف نایلون پوشانده شده که آن را در برابر قطع شدن ناشی از کشیدن، خم شدن و گره خوردن مقاوم می نماید. انکر برای فراوری این محصول از ساختار بسیار بادوامی استفاده نموده که قابلیت خم شدگی تا 30 هزار بار بدون ایجاد هیچ را مسئله ای دارد. بخش درونی این کابل از چند رشته سیم مرغوب بهره می برد که موجب افزایش سرعت انتقال شارژ تا 40 درصد بیشتر خواهد شد.

این کابل شارژ از فناوری MFI پشتیبانی می نماید و به لطف تراشه موجود در کانکتور آن انتقال سریع، آسان و امن اطلاعات شما بین گوشی هوشمند یا تبلت و کامپیوتر را امکان پذیر می سازد. کانکتورهای این کابل از آلیاژ آلومینیوم فراوری شده اند تا مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه و فشار از خود نشان دهند. این محصول پشتیبانی از فناوری شارژ PD را نیز دارد.

برترین کابل های تبدیل USB-C به HDMI

کابل تبدیل USB-C به HDMI یوگرین مدل MM121-50503

کابل تبدیل USB-C به HDMI یوگرین مدل MM121-50503، یک محصول با کیفیت ساخت و دوام عالی است که امکان پخش تصویر و صدا روی دستگاه های مختلف مانند صفحه نمایش و تلویزیون را فراهم می نماید. این کابل برتر USB-C موجود در بازار روکشی از جنس پلاستیک و آلومینیوم دارد و با این روکش، کابل شما در برابر کشیده شدن و پارگی استحکام بیشتری خواهد داشت. آلومینیوم استفاده شده در این کابل مانع از گرم شدن کانکتور می گردد. حدبیشتر طول این محصول به 1.5 متر می رسد و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد. یوگرین مدل MM121-50503 قابلیت نمایش محتواهای تصویری و ویدیویی باکیفیت 4K را دارد و شما با بهره گیری از آن می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را با کیفیت فایل اصلی به اشتراک بگذارید.

درون این کابل چیپست هوشمندی تعبیه شده که نسبت به شرایط گجت هوشمند شما جریان مناسب عبوری را معین می نماید و باعث می گردد به گوشی شما آسیب نرسد. این محصول سرعت نمایش بسیار بالایی دارد و این کار را بدون هیچ تأخیری برای شما انجام می دهد. یوگرین مدل MM121-50503 با همه دستگاه های مجهز به درگاه های USB-C و HDMI سازگار است و امکان انتقال اطلاعات با سرعت بالا را نیز برای کاربران به همراه می آورد.

کابل تبدیل USB-C به HDMI لنشن مدل CU-307

اگر در پی خرید یک کابل تبدیل USB-C به HDMI باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستید، لنشن مدل CU-307 می تواند گزینه خرید بسیار خوبی برای شما باشد. این محصول 1.8 متر طول دارد و محتواهای تصویری شما را با حدبیشتر رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه بدون تاری، اعوجاج و تأخیر برایتان به نمایش می گذارد. برای استفاده از این کابل تبدیل USB-C به HDMI احتیاج به نصب هیچ نرم افزار و یا برنامه ای در دستگاه هوشمند خود ندارید.

این مبدل به صورت Plug and Play عمل می نماید و پشتیبانی از قابلیت میرور لینک را نیز به کاربران ارائه می دهد. این کابل که از جنس نایلون فراوری شده، علاوه بر کیفیت و دوام بالایی که دارد، مقاومت بسیار خوبی در برابر گره خوردگی و تاشدگی به کاربران ارائه می دهد. پوششی از جنس آلیاژ آلومینیوم روی کانکتورهای این محصول قرار گرفته تا این بخش ها زیاد گرم نشوند. این کابل USB-C برتر بازار سیگنال های تصویر را به خوبی از خود عبور می دهد و با همه گجت های هوشمند مجهز به درگاه USB-C سازگاری دارد.

کابل تبدیل USB-C به HDMI مک دودو مدل CA-588

کابل تبدیل USB-C به HDMI مک دودو مدل CA-588، یک محصول بسیار کارآمد و بادوام است که امکان متصل کردن دستگاه های هوشمند شما را به پروژکتورها و نمایشگرهای بزرگ می دهد. این کابل از روکش بسیار مقاوم ساخته شده و به علت وجود اتصالات لیزری در برابر کشیدگی نیز مقاومت بالایی دارد. طول 2 متری این محصول به کاربر آزادی عمل بیشتری می دهد تا راحت بتواند دستگاه هوشمند مورد نظر خود را به تلویزیون و یا مانیتور متصل کند. کابل مک دودو مدل CA-588 از حدبیشتر رزولوشن 4K پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را بدون تأخیر، تاری و اعوجاج به شما نشان می دهد.

به جهت استفاده از این کابل تبدیل USB-C به HDMI، احتیاج به نصب هیچ نرم افزار و یا برنامه ای در دستگاه هوشمند خود ندارید. سوکت های این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده و همین امر نیز موجب شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کابل USB-C برتر بازار می توان به طراحی برگشت پذیر، عدم احتیاج به آنالیز جهت سوکت ها، راهنمایی عالی و انتقال سیگنال با سرعت بالا اشاره نمود.

برترین کابل های تبدیل USB-C به USB-A

کابل تبدیل USB به USB-C باسئوس مدل Superior Series CATYS-A 6A 66W

باسئوس کابل تبدیل USB به USB-C مدل Superior Series CATYS-A 6A 66W را با کیفیت عالی و حدبیشتر طول 2 متر روانه بازار نموده است. این محصول از جنس رشته های مسی ساخته شده تا در طولانی مدت و در اثر استفاده زیاد دوام بالایی داشته باشد. بعلاوه رشته های مسی این کابل با روکشی از جنس پلاستیک مقاوم احاطه شده که خاصیت الاستیک پذیری بسیار بالایی به آن بخشیده است.

این کابل USB-C برتر بازار از فناوری شارژ سریع و شارژ PD پشتیبانی می نماید و امکان انتقال اطلاعات میان دو دستگاه با سرعت بالا (480 مگابیت بر ثانیه) را نیز دارد. جنس کانکتورهای این کابل، فلزی و از آلیاژ آلومینیوم است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند. این کابل با تمامی دستگاه های سامسونگ و شیائومی مجهز به درگاه USB-C سازگار است.

کابل تبدیل USB به USB-C مک دودو مدل CA-869

از دیگر کابل های USB-C به USB-C برتر بازار می توانیم به مک دودو مدل CA-869 اشاره کنیم که حدود 83 درصد از خریداران آن در وبلاگ موتناوه ، خرید این محصول را به دیگر کاربران توصیه نموده اند. این محصول از لحاظ مقاومتی بسیار تقویت شده تا کاربران در طولانی مدت از آن بهره ببرند. جنس این کابل از نوع کنفی بوده که در برابر آسیب های احتمالی به کابل نظیر کشیدگی، پارگی و قطع شدگی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. بعلاوه سری های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک فراوری شده تا دوام آن را در برابر فشار و ضربه افزایش دهد.

حدبیشتر مقدار این کابل USB-C برتر مک دودو به 150 سانتی متر می رسد و امکان انتقال اطلاعات با حدبیشتر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را نیز دارد. یکی از ویژگی های جالب این محصول، بهره گیری از نمایشگر دیجیتال جهت نمایش ولتاژ عبوری است که می تواند بسیار کاربردی باشد. این محصول از قابلیت شارژ سریع و شارژ PD پشتیبانی می نماید و مجهز به چیپ کنترل دمای دستگاه هوشمند هنگام شارژ نیز است.

کابل تبدیل USB-A به USB-C لنشن مدل CB-ACE-6A

اگر در پی یک کابل تبدیل USB-A به USB-C قیمت مناسب و باکیفیت هستید، کابل تبدیل USB-A به USB-C لنشن مدل CB-ACE-6A احتمالا می تواند توجه شما را جلب کند. در نگاه اول به این محصول، روکش کنفی مقاوم این کابل بسیار خودنمایی می نماید و بدین ترتیب نگرانی از بابت پاره شدن، ساییدگی و موارد این چنینی نخواهید داشت. بعلاوه یک پوشش خاص در قسمت اتصال کابل به کانکتورهای این کابل دیده می گردد که هنگام خم کردن بیش از حد آن، فشار وارد شده به کابل را کاهش داده و در نتیجه موجب افزایش طول عمر مفید آن خواهد شد. این محصول از توان شارژ 6 آمپری پشتیبانی می نماید و قابلیت انتقال داده با حدبیشتر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را نیز دارد. در نهایت باید به حدبیشتر طول 50 سانتی متری، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع و شارژ PD این محصول اشاره کنیم.

برترین کابل های تبدیل USB-C به USB-C

کابل شارژ USB-C به USB-C مک دودو مدل CA-5890

کابل شارژ USB-C به USB-C مدل CA-5890، یک محصول فوق العاده باکیفیت و استاندارد از برند مک دودو است که شما می توانید از آن برای موارد مختلفی بهره ببرید. این کابل، از جنس نایلون بافته شده مرغوب فراوری شده که در برابر خمیدگی، کشیدگی و ساییدگی از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد و دچار آسیب نمی گردد. بعلاوه باید به کانکتورهای از جنس روی این محصول اشاره کنیم که فشار و ضربات را به خوبی تحمل می نمایند.

این کابل USB-C برتر موجود در بازار پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع و شارژ PD را به همراه دارد و حدبیشتر طول آن نیز به 1.5 متر می رسد. این درگاه بعلاوه سرعت 450 مگابایت بر ثانیه را به منظور تبادل اطلاعات، برای کاربران فراهم می نماید. با توجه به اینکه 88 درصد از خریداران این محصول در وبلاگ موتناوه خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند، پس بدون شک با محصول محبوب و پرطرفداری روبرو هستیم.

کابل تبدیل USB Type C به USB Type C باسئوس مدل CATJK

دوام و کیفیت کابل های USB-C برای باسئوس از اهمیت زیادی برخوردار است و این موضوع را می توان در کابل تبدیل USB Type C به USB Type C مدل CATJK این برند، به وضوح دید. این محصول از روکش کنفی بسیار باکیفیت فراوری شده که موجب افزایش مقاومت کابل در برابر کشیده شدن و پارگی می گردد. بعلاوه جنس زینک (روی) کانکتورهای این کابل از گرم شدن کابل و به ویژه کانکتورها هنگام شارژ جلوگیری می نماید و سلامت باتری دستگاه هوشمند شما حفط می گردد.

یک لایه روی کانکتورهای این محصول تعبیه شده تا کابل در برابر اکسید شدن مقاومت بیشتری داشته باشد. این کابل USB-C برتر بازار مجهز به یک چیپ هوشمند بوده که نسبت به شرایط دستگاه شما جریان مناسب عبوری را معین می نماید. پشتیبانی از قابلیت فست شارژ و PD، طول 2 متری، سرعت 480 مگابایت بر ثانیه برای انتقال دیتا و مقاومت در برابر خمیدگی از دیگر قابلیت های پرشمار این کابل به شمار می رود.

کابل USB-C به USB-C انکر مدل PowerLine III A8856

کابل USB-C به USB-C مدل PowerLine III A8856، یک محصول بادوام دیگر از برند انکر است که کیفیت ساخت عالی دارد و طول 1.8 متری آن، برای استفاده روزمره کاملاً مناسب است. این کابل USB-C از یک پلاستیک فوق العاده ضخیم و مقاوم فراوری شده که به این زودی ها خراب نمی گردد و در برابر مسائل متداول کابل ها نظیر پارگی، کشیدگی و خم شدگی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. انکر ادعا نموده که سری های کابل PowerLine III A8856 می توانند تا 25 هزار بار در برابر خم و راست شدن دوام بیاورند.

روکش مقاوم این کابل و طراحی خاص کانکتور های آن که از پلاستیک نرم و سخت برای دوام حدبیشتری کابل بهره می برد، قادر به تحمل فشار زیادی است، بنابراین می توانید روی کیفیت این محصول حساب ویژه ای باز کنید. این کابل از قابلیت شارژ سریع تا حدبیشتر 100 وات و شارژ PD نیز پشتیبانی می نماید و بعلاوه سرعت 450 مگابایت بر ثانیه را به منظور تبادل داده ها، برای کاربران در دسترس قرار می دهد.

برترین کابل های تبدیل USB-C به AUX/جک 3.5 میلی متری صدا

کابل تبدیل AUX به USB-C جیفیوز مدل AX-45

کابل تبدیل AUX به USB-C جیفیوز مدل AX-45، یک محصول قیمت مناسب و بسیار کاربردی است که از آن می توان برای اتصال گوشی هوشمند به درگاه AUX ماشین و سایر دستگاه های دیجیتال استفاده کرد. این کابل USB-C برتر از روکش پلاستیکی بادوامی فراوری شده که با استفاده مداوم دچار مسائلی نظیر بریدگی یا تاشدگی نمی گردد. بعلاوه این کابل انعطاف پذیری بالایی دارد و انتقال صدا از این محصول به خوبی صورت می گیرد، بنابراین هیچ مسئله ای از این بابت نخواهید داشت. پیش از خرید این محصول مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما از فناوری Continual Digital Lossless Audio پشتیبانی می نماید.

کابل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری لیتو مدل LA-1

امروزه بیشتر گوشی های هوشمند نو بدون جک 3.5 میلی متری صدا روانه بازار می شوند، اما شما می توانید با کابل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری لیتو مدل LA-1، این ویژگی کاربردی را به گوشی هوشمند خود اضافه کنید. این محصول کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و روکش پلاستیکی این کابل در برابر مسائل متداول کابل ها نظیر خمیدگی، پارگی و موارد دیگر دوام مناسبی را ارائه می دهد. بعلاوه باید به کانکتورهای آلومینیومی این محصول نیز اشاره کنیم که صدا را بدون افت کیفیت به گوش کاربران می رسانند.

کابل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری مک دودو مدل CA-090 HIFI

در نهایت می پردازیم به معرفی و آنالیز یک محصول باکیفیت دیگر از برند مک دودو یعنی کابل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری مدل CA-090 HIFI که حدبیشتر مقدار آن به 1.8 متر می رسد و ضخامت بالای روکش آن، دوام طولانی مدت این محصول را تضمین می نماید. این کابل به لطف تراشه اش، از فناوری صدای HIFI پشتیبانی می نماید و صدا را با برترین کیفیت ممکن به گوش کاربران می رساند. این کابل مک دودو از رشته های مسی دارای سه لایه روکش محافظ TPE، محفظه فلزی و پوشش بافته شده کنفی به علاوه کانکتورهایی از آلیاژ آلومینیوم فراوری شده و هیچ نگرانی از بابت خراب شدن آن در طولانی مدت نخواهید داشت.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 15 کابل USB-C برتر وبلاگ موتناوه در دسته بندی های مختلف پرداختیم تا اگر احیاناً در پی خرید این دسته از لوازم جانبی هستید، از بین گزینه های مختلف دست به انتخاب بزنید. به نظر شما کدام محصول معرفی شده، ارزش خرید بیشتری دارد؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "15 کابل USB، C برتر بازار؛ برترین ها برای استفاده در گجت های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 کابل USB، C برتر بازار؛ برترین ها برای استفاده در گجت های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید