دوم مهر شروع سال تحصیلی 1401

به گزارش وبلاگ موتناوه، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح ملی بازگشایی مدارس روز شنبه دوم مهر برگزار می گردد.

دوم مهر شروع سال تحصیلی 1401

به گزارش ایرنا، محمدمهدی کاظمی درباره برگزاری مراسم شروع سال تحصیلی گفت: طرح ملی بازگشایی مدارس یکی از فعالیت ها و برنامه هایی است که همه ارکان در درون این نهاد و در سایر دستگاه ها نقش آفرینی می نمایند. فرایند برنامه ریزی برای اجرای این طرح ملی از ماه ها پیش شروع و برنامه ریزی های لازم در این راستا از ستاد وزارت آموزش و پرورش با حضور مقام عالی و معاونان وزارت صورت گرفته است.

معاون آموزش مبه وسیلهه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح ملی بازگشایی مدارس صرفا مسائل مربوط به آن روز مطرح نیست، اعلام کرد: همه این کوشش ها را انجام می دهیم و تجلی آن در روز اول مهر نمایان می گردد، اما آنچه که اتفاق می افتد، برنامه ریزی و کوشش برای یک سال تحصیلی از اول مهر تا سرانجام خرداد است.

کاظمی یادآورشد: برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی فضا، تجهیزات و امکانات بعلاوه برنامه ریزی برای ساماندهی و توزیع کتب درسی و ثبت نام دانش آموزان با توجه به مباحث آموزشی، پرورشی و تندرستی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر نظارت های سیستمی و میدانی گفت: ضرورت دارد که برنامه ریزی برای نظارت بیشتر انجام گردد تا یک سال تحصیلی را با برنامه ریزی مناسب شروع کنیم.

آموزش مدارس کاملا حضوری است

معاون آموزش مبه وسیلهه وزارت آموزش و پرورش اضافه نمود: سال جاری آموزش کاملا به صورت حضوری خواهد بود و عبارتی با عنوان تعطیلی مدارس نداریم و اگر به اقتضای شرایط مانند آلودگی هوا یا حوادث غیرمترقبه دیگر، آموزش از حالت حضوری به غیر حضوری تغییر کند، با صدور، ابلاغ و اطلاع رسانی مصوبات و مجوز های لازم به وسیله استانداری یا وزارت آموزش و پرورش انجام می گردد.

کاظمی ادامه داد: اصل بر آموزش حضوری است و در طول سال تحصیلی آموزش به صورت حضوری تداوم می یابد.

برگزاری روز ملی بازگشایی مدارس شنبه دوم مهر

معاون آموزش مبه وسیلهه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری طرح ملی بازگشایی مدارس اعلام کرد: با توجه به اینکه اول مهر روز آدینه است، روز شنبه دوم مهر را به عنوان روز ملی بازگشایی مدارس خواهیم داشت.

کاظمی اعلام کرد: جشن شکوفه ها 30 شهریور است که در موعد خود برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو

به "دوم مهر شروع سال تحصیلی 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوم مهر شروع سال تحصیلی 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید