یک قرارداد جنجالی دیگر؛ گل گهر مربی 2 میلیون یورویی خرید!

به گزارش وبلاگ موتناوه، مهر نوشت: باشگاه گل گهر سیرجان خاتمه و بعد از چند هفته مذاکره برای انتخاب سرمربی تازه خود، با مارینوس اوزونیدیس یونانی به توافق رسید. این مربی با سابقه کار در تیم های پاناتینایکوس، پانیونیوس یونان، آاک آتن، آپوئل نیکوزیا قبرس و بعلاوه الفیصلی عربستان به گل گهر پیوست تا در تیمی مربیگری کند که فصل گذشته به عنوان ششم لیگ برتر ایران دست یافت.

یک قرارداد جنجالی دیگر؛ گل گهر مربی 2 میلیون یورویی خرید!

انتخاب اوزونیدیس در رسانه های یونان بازتاب زیادی داشته است، اما انعکاس این خبر تحت تاثیر مبلغ قرارداد سنگین و کلان مربی یونانی قرار گرفته است.

بر این اساس و با ادعای یونانی ها، اوزونیدیس و دستیارانش روی هم رفته در گل گهر سالانه 2 میلیون یورو دریافت خواهند کرد که با احتساب مبلغ روز یورو، این قرارداد برای گل گهر سالانه در حدود 108 میلیارد تومان خواهد بود!

وب سایت sport 24 با اشاره به این موضوع، از امضای قرارداد 1+1 ساله اوزونیدوس با گل گهر و مبلغ این قرارداد که سالانه 2 میلیون یورو است، اطلاع داد.

وب سایت newsit هم در این خصوص اسامی دستیاران اوزونیدیس را منتشر کرد و نوشت: مارینوس اوزونیدیس با امضای قراردادی 1+1 ساله با گل گهر به دوران مربیگری خود در ایران و خارج از مرز های یونان ادامه می دهد. این مربی به همراه بلندار کولا، استاوروس پانتلیدیس و دیمیتریس موسیالیس دستیارانش در مجموع نزدیک به 2 میلیون یورو قرارداد امضا نموده است.

وب سایت sportime بدون اشاره به مبلغ قرارداد اوزونیدیس از شرایط مالی خوب گل گهر به عنوان علت انتخاب این تیم از سوی این مربی یونانی یاد کرد.

این رسانه نوشت: کمتر یونانی هایی را می بینیم که در ایران مرتبط با رشته فوتبال باشند. اوزونیدیس با در اختیار گرفتن باشگاهی با قدرت مالی زیاد این جرات را داشت و علت انتخابش همین بود. اوزونیدیس حدود سه ماه بیکار بود و اکنون برای بازگشت به میادین آماده می گردد. قرارداد 1+1 ساله او چیزی بود که او را متقاعد کرد که تصمیم بگیرد به ایران برود.

به گزارش مهر، چند روز پیش رسانه های پرتغال اطلاع دادند باشگاه سپاهان برای خرید دائمی پیغام نیازمند از باشگاه پورتیموننزه مبلغ 1 میلیون یورو به این تیم پرتغالی پرداخت نموده است و به فاصله کمتر از یک هفته، از دومین قرارداد سنگین در فوتبال ایران رونمایی شد.

در صورت صحت ادعای رسانه های یونان، گل گهر برای سرمربی و دستیاران خارجی اش سالانه حدود 110 میلیارد تومان باید پرداخت کند که این مبلغ نزدیک به یک سوم از هزینه مجاز باشگاه ها برای سقف بودجه معین شده از سوی سازمان لیگ است!

منبع: فرارو

به "یک قرارداد جنجالی دیگر؛ گل گهر مربی 2 میلیون یورویی خرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قرارداد جنجالی دیگر؛ گل گهر مربی 2 میلیون یورویی خرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید