طارمی آرزوی بازی در انگلیس را دارد

به گزارش وبلاگ موتناوه، تاتنهام هاتسپر اکنون به شدت روی مهدی طارمی مهاجم پورتو به عنوان جایگزین هری کین تمرکز نموده است. تاتنهام پیشتر پیشنهادی 24 میلیون یورویی (21 میلیون پوندی) به پورتو ارائه نموده است اما تیم پرتغالی برای این بازیکن 30 میلیون یورو (26 میلیون پوند) می خواهد.

طارمی آرزوی بازی در انگلیس را دارد

آخرین خبر در خصوص آینده هری کین چیست؟

بایرن مونیخ شاهد رد شدن پیشنهاد دیگری برای کین بوده است. بنابراین زمان برای بایرن خیلی زود در حال سپری شدن است. هری کین برای بازی با بارسلونا در خوان گامپر همراه تیم سفر ننموده است و به نظر باید او را جدا شده دانست.

آنژه پستچ اوغلو سرمربی تیم تاتنهام نیز اخیراً به رسانه ها گفته است تمایل دارد زودتر تکلیف نقاط مختلف تیمش تعیین گردد تا در صورت احتیاج این بخش ها را تقویت کند، اما آینده این مهاجم همچنان ناتعیین است.

تاتنهام اکنون پیشنهادی 24 میلیون یورویی (21 میلیون پوندی) برای طارمی ارائه نموده است. این مهاجم همواره آرزوی بازی در انگلیس را داشته است، اما پورتو جدایی او را آسان نخواهد کرد و او با بند آزادسازی 60 میلیون یورویی (52 میلیون پوندی) که در قراردادش گنجانده شده، محافظت می گردد، اگرچه قرارداد او سال آینده به خاتمه می رسد.

خورخه مندس در مذاکرات بین تاتنهام و پورتو فعالیت دارد و به نظر می رسد که لندنی ها باید پیشنهاد خود را 5 میلیون پوند دیگر افزایش دهند تا خرید بازیکن ایرانی را تضمین نمایند.

مهدی طارمی کیست؟

این مهاجم 31 ساله کار خود را در سرزمین مادری اش ایران شروع کرد اما با پورتو نام خود را عنوان کرد. آخرین بار با 31 گل و 10 پاس گل توانست آقای گل پرتغال گردد.

هفت مورد از این گل ها در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسیده است که نشان می دهد این ملی پوش ایرانی که 36 گل برای کشورش به ثمر رسانده است، توانایی بسیار زیادی برای رقابت در بالاترین سطح دارد و مورد تمجید اهالی رسانه قرار گرفته است.

زک لوی یکی از وبلاگ موتناوه ادعا کرد که این مهاجم (طارمی) در حال حاضر به علت عملکرد ضعیف سون هیونگ مین در فصل گذشته، برترین بازیکن آسیا است و او می تواند خرید بسیار خوبی باشد.

باید تاکید نمود که طارمی جانشین بلند مدت کین نخواهد بود. در واقع، او در حال حاضر 31 سال دارد و 12 ماه از هری کین بزرگ تر است اما طارمی با درخشش در لیگ قهرمانان سابقه قوی دارد. تاتنهام در صورت از دست دادن کین که 32 بار در فصل گذشته گلزنی کرد، به بازیکنی احتیاج دارد که تضمین نماینده گلزنی در خط حمله تیمش باشد. بنابراین انتخاب، یک مهاجم جوان خطرناک است و به همین دلیل طارمی خرید خوب و مطمئنی است.

ملی پوش ایرانی در سه فصل گذشته 80 گل برای پورتو به ثمر رسانده است. او در کل دوران باشگاهی خود در مجموع 191 گل به ثمر رسانده است. حالا تاتنهام می خواهد او را برای اولین بار به لیگ برتر بیاورد.

منبع: فرارو

به "طارمی آرزوی بازی در انگلیس را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی آرزوی بازی در انگلیس را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید