رئال مادرید در پی جذب رودیگر

به گزارش وبلاگ موتناوه، مدافع آلمانی تیم فوتبال چلسی مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

رئال مادرید در پی جذب رودیگر

به گزارش وبلاگ موتناوه، مدیران باشگاه رئال مادرید برای تقویت هر چه بیشتر خط دفاعی تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی چشم به جذب مدافع آلمانی چلسی دارند. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی آاِس چاپ مادرید؛ رئال مادرید امیدوار است تابستان آینده بتواند آنتونیو رودیگر را برای پیوستن به جمع کهکشانی ها منتقاعد کند.

قرارداد رودیگر 28 ساله با چلسی در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد و از آنجایی که بحث تمدید قرارداد او تا به امروز به نتیجه نرسیده، می تواند در سرانجام فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها علاقه زیادی به این مدافع آلمانی دارد اما رئال مادرید برای متقاعد کردن او باید دستمزدی 12 میلیون یورو در سال به او پیشنهاد دهد.

اخیراً نشریه دیلی میل انگلیس گزارش داده بود؛ رودیگر 28 ساله برای امضای قرارداد نو با چلسی درخواست دستمزد 400 هزار پوند در هفته کرده است، این در حالی است که او پیش از این پیشنهاد چلسی برای تمدید قراردادش با دستمزد 125 هزار پوند در هفته را رد کرده است.

طبق این گزارش؛ این مدافع آلمانی تنها در صورتی حاضر است فصل آینده هم در چلسی بماند که بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان چلسی داشته باشد و حتی در این زمینه بالاتر از روملو لوکاکو قرار بگیرد که در حال حاضر دستمزد 350 هزار پوندی دریافت می کند.

رودیگر که مورد توجه باشگاه هایی همچون پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ هم قرار گرفته است، تا به امروز در 163 بازی برای چلسی به میدان رفته و به این تیم برای کسب یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا کمک کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئال مادرید در پی جذب رودیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید در پی جذب رودیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید