چه خبر از کدال؟ شفاف سازی ایران خودرو درباره افزایش قیمت محصولات

به گزارش وبلاگ موتناوه، شرکت ایران خودرو گفت افزایش قیمت محصولات به صورت مستمر به وسیله مبادی ذیربط در حال پیگیری بوده و ضمن برگزاری جلساتی متعدد با سازمان حمایت و کارگروه تخصصی خودروی شورای رقابت، مدارک و مستندات لازم بر اساس گزارش حسابرس ارائه شده است.

چه خبر از کدال؟ شفاف سازی ایران خودرو درباره افزایش قیمت محصولات

به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی خارک از خرید سهام شرکت پتروشیمی مارون (سهامی عام) به مبلغ 533 میلیارد تومان اطلاع داد.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان از خرید دو پلاک ثبتی در حوزه ثبتی منطقه ولیعصر تهران جمعاً به متراژ 946 متر مربع (یک قطعه زمین به مساحت 738 مترمربع و یک قطعه دیگر به مساحت 208 متر مربع) بصورت نقد و اقساط از گروه صنعتی سپهر آرمان در تاریخ 16 فروردین ماه 1402 اطلاع داد. لازم به ذکر است مبلغ این قرارداد 90 میلیارد تومان است.

شرکت گروه صنعتی بوتان نیز مطرح کرد افزایش نرخ در گروه محصولات داخلی به مقدار 15% درصد می باشد که از نوزده فروردین ماه سال 1402 اعمال شده است.

شرکت کارتن ایران با نماد چکارن میخواهد نسبت به فروش 14 واحد آپارتمان به مساحت کل 1157.5 مترمربع (به صورت یکجا) واقع در پروژه باغ فردوس به وسیله مزایده اقدام نماید.

در مورد آگهی دعوت به مجامع نیز نماد های شپاکسا، زپارس و مفاخر سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند.

منبع: فرارو

به "چه خبر از کدال؟ شفاف سازی ایران خودرو درباره افزایش قیمت محصولات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خبر از کدال؟ شفاف سازی ایران خودرو درباره افزایش قیمت محصولات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید