خودرو

شروع ثبت نام ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه ، تحویل آبان و آذر 1402

اطلاعیه نوترین فروش فوری ایران خودرو منتشر شد. متقاضیان عادی و نمایندگی ها بدون احتیاج به ثبت نام در سامانه یکپارچه می توانند در ثبت نام نو ایران خودرو شرکت نمایند. موعد تحویل خودروی عرضه شده نیز آبان و آذر 1402 اعلام شده است.

1 مهر 1402

ممنوعیت اقامت شبانه در آشوراده ، برای تفرج گردشگران مجوز صادر می گردد

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اقامت شبانه در محدوده اراضی ملی 22 هکتاری پیش بینی و برخی از کاربری ها به دلیل ناهمخوانی با آن محدوده موجب نگرانی سازمان حفاظت محیط زیست شده بود که حذف شدند.

22 شهریور 1402

چانگان CS55 پلاس سایپا 90 میلیون در چین تخفیف خورد ، آنالیز امکانات و قیمت

چانگان CS55 پلاس سایپا برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش عایدی. CS55 پلاس در ظاهر نسخه موقر و متین UNI-T است. اما در باطن حرف های بسیاری برای گفتن دارد. این کراس اوور چانگان از موتور 1/5 لیتری توربو 185 اسب بخاری و گیربکس DCT هفت سرعته استفاده می نماید...

20 شهریور 1402

طراحی زیباترین و عجیب ترین ماشین دنیا به وسیله یک ایرانی، عکس

سدان برقی تازه شرکت چانگان که آواتار 12 نام دارد، با همکاری هواوی و شرکت باتری سازی CATL رونمایی شد.

15 شهریور 1402

آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو ، ثبت نام برای انتخاب یا ویرایش خودرو

سایت سامان یکپارچه تخصیص خودروها که از دوشنبه شب (ششم شهریور ماه) برای سه درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم که در آن موقع نوبت دریافت نموده بودند اما خودروسازان ظرفیت تخصیص نداشتند، بازگشایی شده بود، ساعت 20 شب گذشته (پنجشنبه) این مهلت انتها یافت.

10 شهریور 1402

زیباترین اسب دنیا؛ این اسب از افسانه ها آمده است

فریزین، نام اسبی است که لقب زیباترین اسب دنیا را گرفته است. این اسب نام خود را از محل پیدایش خود، فریسلاند در هلند گرفته است. این اسب ها معمولاً کاملاً سیاه هستند، اگرچه بعضی از آنها یک ستاره کوچک سفید روی پیشانی خود دارند.

9 شهریور 1402

تنگه واشی ، ماجراجویی در اطراف تهران

اگر ساکن تهران هستید، احتمالا برایتان پیش آمده که بخواهید آخر هفته های خود را در دل طبیعت سپری کنید، بدون اینکه مسافتی طولانی را تا شمال کشور طی کنید. تنگه واشی دقیقا همان جایی است که می توانید در کمتر از 3 ساعت به آن برسید و یک روز گرم تابستانی را با لذت...

2 شهریور 1402

معجزه زندگی درمارمیشو

دریاچه مارمیشو در یکی از غربی ترین نقاط استان آذربایجان غربی و در نزدیکی مرز ایران و ترکیه، نمونه ای از دریاچه های کوهستانی و جنگلی است که سرمنشأ آبش از ارتفاعات کشور ترکیه است و در مسیرش رودخانه زیبای نازلوچای تشکیل شده؛ منطقه ای سردسیر که یکی از ییلاقات...

2 شهریور 1402

افزایش قیمت خودروهای داخلی و کاهش قیمت خودروهای خارجی؛پراید، کوئیک، 206، هایما و فیدلیتی چند شد؟ ، جدول قیمت ها

قیمت خودرو امروز 25 مرداد 1402 پس از افزایش قیمت روز گذشته، دچار یک سردرگمی دیگر شده و در همه محصولات بازار می توان افزایش، کاهش یا ثبات را مشاهده کرد. بنابراین نمی توان روند خاصی را برای آن بازگو کرد.

25 مرداد 1402

سفر یک روزه تابستانی اطراف تهران

در تهران زندگی می کنید و از شلوغی ها، هوای گرم و آلوده و ترافیک سنگین آن خسته شده اید؟ خبرنگارانن یک سفر یک روزه برای رهایی از این حجم شلوغی می خواهد؟ با جاذبه های گردشگری اطراف تهران آشنایی دارید؟ در این روزهای گرم تابستانی این مقاله را از دست ندهید.

23 مرداد 1402

میانه هزینه و عایدی خانوار چقدر است؟

طبق آنچه در گزارش مرکز آمار آمده است، میانه عایدی اظهار شده سالانه یک خانوار شهری 1,669,641 هزار ریال بوده که نسبت به سال قبل، 48,5 درصد افزایش داشته است.

22 مرداد 1402

پراید سایپا 65 میلیون تومان مقرون به صرفه شد! ، جدول جدیدترین قیمت پراید در بازار خودرو

افزایش قیمت خودرو پس از یک هفته امروز تمام شد و دوباره بازار در سراشیبی نهاده شد.

17 مرداد 1402

تصاویر ، مولتی ون کالیفرنیا ؛ کمپری برای تمام فصول ، نگاهی به اعجاب انگیزترین کمپر فولکس واگن

سی و پنج سال پس از اولین عرضه فولکس واگن کالیفرنیا، این خودروساز مشهور آلمانی در حال آماده شدن برای پیش نمایش آینده برند کالیفرنیایی با کانسپت کاملا جدیدمولتی ون کالیفرنیا است.

16 مرداد 1402

سفری کوتاه اما متفاوت به تنکابن

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون سفری کوتاه اما متفاوت به تنکابن برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

14 مرداد 1402

عضو شورای شهر: وزارت نیرو اجازه مازوت سوزی در تهران می دهد

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: وقتی دولت قبل به جای برگه اسقاط خودرو پول به حساب شخصی افراد ریخت و خودرویی اسقاط نشد، نتیجه اش آلودگی هوا شده است.

7 مرداد 1402

پارک ملی آلا آرچا در قرقیزستان

پارک ملی آلا آرچا در کوه های تیان شان قرقیزستان قرار گرفته است و در سال 1976 افتتاح شد. با قرار گرفتن در فاصله 40 کیلومتری از شهر بیشکک، پارک شامل بخشی از رود آلا آرچا و کوه های اطراف آن می گردد.

6 مرداد 1402

25 جاذبه گردشگری برزیل که باید بدانید

برزیل کشوری است که به عنوان یکی از مقاصد جهانگردی محبوب در دنیا شناخته می گردد. این کشور برخوردار از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، شهری و طبیعی است که هر ساله میلیون ها جهانگرد را جذب می نماید. در این مقاله، به آنالیز 25 جاذبه جهانگردی برزیل خواهیم پرداخت....

2 مرداد 1402

کتونی سفید و ساده اپل ناقابل 2.5 میلیارد تومان!

یک جفت کفش کتانی سفارشی Omega Sports اپل که به اواسط دهه 1990 مربوط می گردد، هم اکنون با قیمتی به مقدار یک خودروی برقی برای خرید در دسترس است.

1 مرداد 1402

ریزش 8 تا 65 میلیون تومانی قیمت خودروها در یک هفته اخیر ، جدول جدیدترین قیمت ها ؛ از پژو 207 تا کوییک، شاهین، تیبا و ...

آنالیز بازار خودرو طی یک هفته اخیر (از 24 تیر تا 29 تیرماه) حکایت از ریزش قیمت انواع محصولات خودرویی در کشور دارد؛ به گونه ای که در محصولات پرتیراژ دو خودروساز بزرگ در محصولات ایران خودرو کاهش 20 تا 65 میلیون تومانی قیمت ها و در محصولات سایپا افت هشت تا 24 میلیون...

30 تیر 1402

باتری چطور کار می نماید؟ (به زبان ساده)

بدون تلفن همراه، لپ تاپ یا چراغ قوه، بدون ماشین برقی یا جاروبرقی رباتی، بدون ساعت، ماشین حساب جیبی، یا رادیوی ترانزیستوری! زندگی بدون باتری سفری به گذشته است، جایی که در یک یا دو قرن قبل تقریباً تنها راه برای فراوری انرژی، استفاده از زور فیزیکی یا بخار...

15 تیر 1402
تعداد: (198)