چرا کارکنان آمازون به صدای کاربران گوش می نمایند؟!
به گزارش وبلاگ موتناوه، شاید بسیاری از افراد از این موضوع آگاه نباشند که کارکنان آمازون می توانند به راحتی به آن چه به الکسا گفته می گردد گوش دهند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوش دادن به گفتگوی کاربران با الکسا از سوی کارمندان آمازون موضوع عجیبی نیست. اما به نظر می رسد راهکارهایی برای کنترل آن وجود دارد.
اگر از شرکت آمازون بپرسید که چرا به گفتگوی کاربران با الکسا گوش می دهد پاسخ می دهد که این کار به بهبود عملکرد الکسا منجر می گردد. اما با این وجود، آمازون مسیرهای تنظیم امنیت را برای کاربران باز گذاشته است. درواقع کاربران می توانند به وسیله یک گزینه مسیر اشتراک گذاری صدای خود با آمازون را متوقف نمایند.
در حال حاضر هزاران نفر از کارکنان آمازون در حال صحبت کردن با الکسا و گوش دادن به آنچه مردم می گویند هستند.آمازون گفت که از این مکالمات برای بهبود درک گفتار انسانی الکسا استفاده می نماید. اما یک راه برای جلوگیری از گوش دادن کارکنان آمازون وجود دارد. درواقع می توانید به بخش تنظیمات رفته و شنود اطلاعات را خاموش کنید.
برای غیرفعال کردن این تنظیمات، این کار را انجام دهید:
-برنامه الکسا را روی گوشی خود باز کنید
-به دکمه منو در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید
-حساب الکسا را انتخاب کنید.
-حریم خصوصی الکسا را انتخاب کنید
-انتخاب مدیریت نحوه بهبود اطلاعات شما در الکسا.
-دکمه کنار یاری به توسعه امکانات نو را خاموش کنید.
منبع: انتخاب