نگاهی به فعالیت های معاونت کتابخانه ملی ایران در یک سال گذشته

به گزارش وبلاگ موتناوه، به گزارش سرویس مدیریت کتاب خبرنگاران؛ گزارش عملکرد یک ساله بخش معاونت کتابخانه ملی ایران در سال 1401 منتشر شد. در این گزارش تمام فعالیت های صورت گرفته یکساله گذشته معاونت کتابخانه ملی ایران؛ با ذکر اعداد و ارقام در بخش های مختلف این معانت شامل اداره کل فراهم آوری و حفاظت، اداره کل کتاب های خطی و نادر، اداره کل پردازش و سازماندهی و اداره کل اطلاع رسانی به تفکیک و با تشریح وظایف و اهداف ارائه شده است.

نگاهی به فعالیت های معاونت کتابخانه ملی ایران در یک سال گذشته

اداره کل فراهم آوری کتابخانه ملی ایران شامل گروه واسپاری و ثبت آثار، گروه فراهم آوری کنترل و آماده سازی منابع دیجیتال، گروه فراهم آوری کنترل و آماده سازی منابع غیرکتابی، گروه مبادله و اهداء و گروه حفاظت از منابع ( صحافی) است.

مروری بر عملکرد اداره کل کتاب های خطی و نادر این معاونت که شامل چهار گروه فراهم آوری، گروه مخزن، گروه لیست نویسی منابع خطی و چاپ سنگی و گروه اطلاع رسانی است و تشریح علمکرد 6 زیرمجموعه گروه اطلاع رسانی این معاونت که شامل بخش های عضویت، مخزن تخصصی، مرجع و کتابخانه عمومی، گروه نشریات، منابع غیرکتابی، گروه اسلام شناسی و ایرانشناسی و گروه مرجع و خدمات ویژه است ازجمله بخش های این گزارش است.

برای مشاهده جزئیات گزارش به اینجا مراجعه کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نگاهی به فعالیت های معاونت کتابخانه ملی ایران در یک سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به فعالیت های معاونت کتابخانه ملی ایران در یک سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید