دارنده مدال طلای جهان: الگویم سوریان است ، خوش شانس بودم شاگرد یکی از فنی ترین کشتی گیران جهان شدم

به گزارش وبلاگ موتناوه، ایمان محمدی ملی پوش کشتی فرنگی ایران در وزن 63کیلوگرم می گوید خوش شانس بوده که شاگرد حسن رنگرز شده است.

دارنده مدال طلای جهان: الگویم سوریان است ، خوش شانس بودم شاگرد یکی از فنی ترین کشتی گیران جهان شدم

به گزارش وبلاگ موتناوه آنلاین، ایمان محمدی دارنده مدال طلای جوانان دنیا، امیدهای دنیا و بزرگسالان آسیا، ملی پوش ایران در وزن 63کیلوگرم مسابقات دنیای صربستان 2023است. محمدی کشتی گیر جوانی است که طی سال های اخیر عملکرد خوبی داشته و کسب مدال در مسابقات دنیای برای او دور از دسترس نیست.

*شرایط برای حضور در مسابقات دنیای چطور است؟

حدودا 90روز اردو را پشت سر گذاشتیم و در این مدت تمرینات خاصی را برای حضور در مسابقات دنیای داشتیم. در اردوی آخر با کم کردن فشار برای حضور در مسابقات دنیای آماده می شویم. شرایط خوبی دارم و از نظر بدنی و روحی آماده حضور در مسابقات دنیای هستم.

*کدام حریف را برای خودت در مسابقات دنیای جدی تر از بقیه می دانی؟

قطعا همه حریفان را جدی می گیرم و برای همه آنها برنامه دارم. در این مدت فیلم کشتی تمام حریفانم را دیده ام و با یاری کادر فنی برای هرکدام برنامه جداگانه ای طراحی نموده ایم، ولی جدی ترین حریفانم کشتی گیران ژاپن، گرجستان و ارمنستان هستند.

3مدال طلا در رده های مختلف کسب نموده ای و به نظر می رسد مدال طلای دنیا هم دور از دسترس تو نیست. نظر خودت چیست؟

به گذشته که نگاه می کنم شرایط خوبی داشتم و با پشتوانه خوبی وارد مسابقات دنیای می شوم. ولی شرایط در مسابقات دنیای به کلی فرق دارد، من هم برای شرایط سخت خودم را آماده نموده ام. روی تشک برترین خودم را می گذارم و با تمام وجودم کشتی می گیرم تا نتیجه زحمات یک سال گذشته خودم را بگیرم. کادر فنی و فدراسیون در این مدت خیلی برای ما زحمت کشیدند که امیدوارم با 10مدال جواب زحمات این پشتیبانی قوی و درجه یک را بدهیم.

خبرهای زیادی از افتتاح امکانات مختلف در کمپ تیم های ملی و فدراسیون شنیده می گردد. شرایط آنجا چطور است؟

آقای دبیر در این مدت 4سال و خرده ای که آمده اند واقعا برای فدراسیون و ملی پوش ها زحمت کشیده اند. شرایط و امکانات خیلی خوبی داریم که قبلا سابقه نداشته است. اتاق بازی، استخر روباز، رستوران، سالن بدنسازی حرفه ای، تشک های حرفه ای کشتی و پیست تارتان تنها بخشی از امکانات کمپ کشتی است که اینها برای کشتی قطعا خواهد ماند و نسل های مختلف از آن بهره می برند.

*با توجه به اینکه نخستین حضورت در مسابقات دنیای است. دوست داری همچون کدام کشتی گیر داخلی یا خارجی باشی؟

اگر بخواهم یک الگوی ایرانی انتخاب کنم قطعا آقاحمید سوریان است. الگوی خارجی هم ندارم ولی سبک کشتی رومن ولاسوف و مالخاس آمویان را دوست دارم.

*کار کردن با حسن رنگرز چطور است؟

آقای رنگرز یکی از فنی ترین کشتی گیران ایران و دنیاست و خیلی خوش شانس بودم که شاگرد ایشان شدم. ایشان و کادرشان طی این مدت خیلی برای ما زحمت کشیدند که امیدوارم با مدال طلا جواب این زحمات را بدهیم.

*عارف برادر کوچک ترت و علیرضا محمدی پسرعمویت که قرار است در دنیای هم در وزن 82کیلوگرم حضور داشته باشد در اردو هستند. شرایط آنها چطور است؟

عارف که عملکرد خوبی داشت و توانست در وزن 63کیلوگرم قهرمان ایران گردد باید همینطور ادامه دهد تا بتواند در بزرگسالان هم به آنچه حقش است برسد. همراه علیرضا در مسابقات مختلف حاضر بودیم و حالا به دنیای می رویم. امیدوارم علاوه بر علیرضا همه بچه ها به مدال برسند تا نتیجه زحماتشان را که شبانه روز در اردو بودند بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دارنده مدال طلای جهان: الگویم سوریان است ، خوش شانس بودم شاگرد یکی از فنی ترین کشتی گیران جهان شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارنده مدال طلای جهان: الگویم سوریان است ، خوش شانس بودم شاگرد یکی از فنی ترین کشتی گیران جهان شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید