منطقه6 با 400 کارگر و 70 ماشین منتظر برف بود

به گزارش وبلاگ موتناوه، تمهیدات اجرا شده از ابتدای فصل سرما، باعث شد که منطقه مهم و پرتردد مرکز، با وجود بارش سنگین برف غافلگیر نشود.

منطقه6 با 400 کارگر و 70 ماشین منتظر برف بود

به گزارش وبلاگ موتناوه، رضا محمدی، شهردار منطقه6، گفت: همه نیروهای خدمات شهری از ابتدای فصل سرما در آماده باش کامل بودند تا هنگام بارش باران و برف به شهروندان خدمت رسانی نمایند.

محمدی ادامه داد : با توجه به پیش بینی های انجام شده، 400 کارگر خدمات شهری در نقاط معین شده با بیش از 70 خودرو سبک و سنگین مشغول برف روبی هستند.

او با اشاره به شارژ مجدد کیسه های شن و نمک در محدوده های معین شده منطقه گفت: همه سایت های اصلی و فرعی منطقه شارژ مجدد شده و مخازن و چادرهای شن واقع در خیابان ها، معابر، بزرگراه های محدوده و اماکن عمومی پر رفت وآمد مثل فروشگاه شهروند، شیخ بهایی، امیرآباد، یوسف آباد، توانیر، خاتمهه بیهقی و... ذخیره لازم شن و ماسه را دارد.

محمدی با بیان اینکه تمام ظرفیت منطقه برای برطرف یخ زدگی معابر فعال است، اضافه کرد : با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از ابتدای فصل سرما در حوزه شش گانه قلب مرکز، در بارش های نزولات جوی هیچ گونه مشکل راهبندان در منطقه وجود نداشته و این تمهیدات تا خاتمه فصل سرما نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "منطقه6 با 400 کارگر و 70 ماشین منتظر برف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه6 با 400 کارگر و 70 ماشین منتظر برف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید