قمری: جامعه دوچرخه سواری انتظار چنین حرف هایی را از علی نژاد نداشت، از صحبت های او سوء برداشت شد

به گزارش وبلاگ موتناوه، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حرف های امروز علی نژاد که به مذاق بعضی از اعضای مجمع فدراسیون خوش نیامد، به نظرم نوعی سوءبرداشت بود.

قمری: جامعه دوچرخه سواری انتظار چنین حرف هایی را از علی نژاد نداشت، از صحبت های او سوء برداشت شد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ موتناوه، خسرو قمری در سرانجام مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری درباره فضای ملتهب این مجمع که پس از صحبت های مهدی علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان شکل گرفت، گفت: صحبت هایی در مجمع شد که جامعه دوچرخه سواری انتظار شنیدن آن از علی نژاد که یکی از نخبه های مدیریت ورزشی است را نداشتند. با شناختی که از علی نژاد دارم، نظرش این بود که باید نگاه ها از منابع دولتی خارج گردد و به سمت بهره گیری از اسپانسر و سایر درآمدها برود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به اینکه نگاه اسپانسرها در دوچرخه سواری ضعیف است، ادامه داد: اگر قرار است دوچرخه سواری پیشرفت کند، باید به سمت بخش های مختلف مالی برویم. حرف های امروز علی نژاد نیز که به مذاق بعضی از اعضای مجمع خوش نیامد، به نظرم نوعی سوءبرداشت بود.

قمری در سرانجام گفت: امیدواریم حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ادامه داشته باشد و همچنین بتوانیم به دنبال جذب منابع در راستا خودکفایی برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قمری: جامعه دوچرخه سواری انتظار چنین حرف هایی را از علی نژاد نداشت، از صحبت های او سوء برداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قمری: جامعه دوچرخه سواری انتظار چنین حرف هایی را از علی نژاد نداشت، از صحبت های او سوء برداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید