شمس: سرمربی تیم ملی ب فوتسال به زودی انتخاب می گردد، با 5 کشور برای تورنمنت شیراز صحبت کردیم

به گزارش وبلاگ موتناوه، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از انتخاب سرمربی تیم فوتسال زیر 23 سال کشورمان در یکی دو هفته اخیر و اعزام این تیم به تایلند اطلاع داد.

شمس: سرمربی تیم ملی ب فوتسال به زودی انتخاب می گردد، با 5 کشور برای تورنمنت شیراز صحبت کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ موتناوه، با دعوت فدراسیون فوتبال تایلند قرار بود تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در تورنمنتی چهارجانبه، به این کشور سفر کند، اما به دلیل همگروهی شاگردان ناظم الشریعه با تایلند در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و اینکه کادر فنی تیم ملی نمی خواست دستش برای رقیب همگروه رو گردد، این سفر لغو شد.

اکنون با تصمیم کمیته فوتسال، قرار است تیم زیر 23 سال فوتسال ایران (تیم ب) که به زودی تشکیل خواهد شد، مهر ماه به تایلند برود و در این تورنمنت چهارجانبه مقابل تیم های ملی اسپانیا، لیتوانی و تایلند صف آرایی کند.

حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی وبلاگ موتناوه گفت: انشاءالله تیم ب به زودی تشکیل می گردد و در همین یکی دو هفته، سرمربی جدید تیم تعیین خواهد شد. هشت مربی نامزد سرمربیگری تیم هستند که بعضی از آنها در لیگ برتر فعالیت می نمایند.

وی درخصوص برنامه های آینده تیم ملی فوتسال اعلام نمود: قرار است راه برای برگزاری ملاقات تدارکاتی با آذربایجان باز گردد و با این تیم بازی کنیم. چون ناظم الشریعه دوستانی دارد که قرار است کارها را هماهنگ نمایند. همچنین اگر ساخت سالن صدرای شیراز تا هفته دولت به انتها برسد، تورنمنتی به عنوان افتتاحیه این سالن برگزار می کنیم.

شمس درباره تیم های شرکت نماینده در تورنمنت شیراز توضیح داد: با کشورهای کویت، عراق، اسلواکی، بلاروس و صربستان صحبت کردیم که همه چیز به شیوع کرونا بستگی دارد. باید ببینیم کدام یک از این کشورها می توانند در تورنمنت شرکت نمایند، اما اگر همه آنها اعلام آمادگی نمایند، تورنمنتی شش جانبه برگزار می کنیم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درخصوص نشست آینده این کمیته اعلام کرد: روز سه شنبه نشست کمیته فنی برگزار می گردد. در این جلسه درباره چند کار برنامه ریزی می کنیم که یکی از آنها، انتخاب سرمربی تیم ب فوتسال ایران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شمس: سرمربی تیم ملی ب فوتسال به زودی انتخاب می گردد، با 5 کشور برای تورنمنت شیراز صحبت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس: سرمربی تیم ملی ب فوتسال به زودی انتخاب می گردد، با 5 کشور برای تورنمنت شیراز صحبت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید