آب پاکی یحیی روی دست مدافع استقلال: او را نمی خواهم!

به گزارش وبلاگ موتناوه، یحیی گل محمدی امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به شرایطی که در تیم وجود دارد و نتایجی که گرفتیم در سال 99 شرایط راضی کننده ای داشتیم. امیدوارم آخرین بازی خود را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

آب پاکی یحیی روی دست مدافع استقلال: او را نمی خواهم!

وی ادامه داد: سال سختی را به خاطر کرونا و مسائل مدیریتی آغاز کردیم و بازیکنان خوبی از جمع ما جدا شدند. فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در نهایت به ثبات خوبی برسیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که بیشترین سختی را به خصوص از لحاظ اقتصادی تحمل کردند. امیدوارم فرایند خوب خود را تا آخر فصل ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جابجایی نیم فصل، گفت: با فرشاد فرجی در حال مذاکره هستیم و اگر مسائل رفع گردد او به جمع ما اضافه خواهد شد. به غیر از این بازیکن مهدی ترابی و شهریار مغانلو هم به جمع ما اضافه شدند.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان به مسائل اقتصادی، گفت: مسائل اقتصادی باشگاه با توجه به شکایت های فراوانی که در این فصل وجود داشته بسیار زیاد است. سال آینده نیز این مسائل خواهد بود و هنوز به طور کامل رفع نشده است. بازیکنان مشکل اقتصادی دارند و باید به این موضوع نیز توجه گردد. این موضوع باید مدیریت گردد، زیرا بازیکنان کوشش زیادی برای پرسپولیس کردند و انتظار می رود قدردان این زحمات باشیم. اگر باشگاه وعده ایی می دهد باید به آن عمل کند. می دانیم مسائل زیادی داریم و کوشش کردیم مدیریت، آرامش داشته باشد تا این مسایل را حل نماید.

وی در خصوص مذاکره محمد دانشگر با او گفت: این موضوع صحت ندارد و حدس رسانه ها است. هیچ صحبتی با دانشگر نداشتم و تصمیمی هم برای جذب او نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی برخی بازیکنان و احتمال جدایی محمد انصاری اضافه کرد: بازیکنان جوانی که از جمع ما جدا شدند قرضی راهی تیم دیگری شدند و هیچ مسئله ای در این خصوص وجود ندارد. این بازیکنان باید با تجربه بیشتری به جمع ما اضافه شوند. در خصوص جدایی محمد انصاری و محمد مهدی مهدی خانی چیزی نشنیدم و هنوز با این بازیکنان صحبت نکردم.

وی در خصوص اینکه انصاری پیش از صحبت با سرمربی تیم با باشگاه صحبت نموده است گفت: این موضوع برای خود من هم عجیب است. برای دادن رضایت به این بازیکن باید ابتدا با او صحبت کنم و هیچ پیش زمینه ذهنی در خصوص جدایی او ندارم. او روز گذشته به باشگاه رفته، اما من انتظار داشتم اول با من صحبت کند.

گل محمدی در رابطه با زمان اضافه شدن عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس گفت: این بازیکن از 13 فروردین به جمع ما اضافه می گردد و در حال حاضر نیز تمرینات انفرادی را دنبال می نماید.

وی همچنین در خصوص سلب میزبانی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کرونا خیلی از مسائل فوتبال ما را روشن کرد و نشان داد که چقدر از لحاظ امکاناتی فقیر هستیم و حتی شرایط برگزاری یک تورنمنت بین المللی را نداریم و به نظرم نباید خیلی هم به این در و آن در بزنیم. نباید عدم میزبانی را به گردن کنفدراسیون فوتبال آسیا بیاندازیم و باید بیشتر کار و سرمایه گذاری کنیم. تیم ما الان برای برگزاری تمرین با مشکل روبه رو است و نمی دانم تیم هایی که می خواستند به ایران بیایند باید کجا تمرین می کردند. از لحاظ امکاناتی بسیار ضعیف هستیم و نباید انتظار داشته باشیم میزبانی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی شهر ها همین الان در لیگ برتر هتل ندارند و از نظر زمین حتی برای برگزاری لیگ برتر هم با مشکل رو به رو هستیم. به جای برخی رفتار ها باید به امکانات خود نگاه کنیم و امکاناتی در اختیار باشگاه ها و تیم ملی قرار ندادیم و از نظر سخت افزاری زیر خط فقر هستیم.

گل محمدی در خصوص برنامه ریزی لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: باید کمی زودتر راهی مسابقات شویم و امیدوارم بتوانیم پیروز عمل کنیم.

وی در رابطه با ارایه فوتبال زیبا از سوی پرسپولیس گفت: فوتبال زیبا همواره همراه با نتیجه است. در این یکسال و یک ماهی که در پرسپولیس بودم عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید از بازیکنانم به خاطر ارایه این کیفیت بالا تشکر کنم.

گل محمدی ادامه داد: انتظار دارم در سال 1400 بهترین عملکرد را داشته باشیم و دوست دارم طرفداران هر چه سریعتر به فوتبال بازگردند. بیشترین طرفدار را در فوتبال داریم و امیدوارم به زودی آن ها را در استادیوم ببینم.

وی در خاتمه در خصوص تاریخ سوپرجام گفت: هنوز چیزی در این زمینه به ما اعلام نشده است.

منبع: فرارو

به "آب پاکی یحیی روی دست مدافع استقلال: او را نمی خواهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب پاکی یحیی روی دست مدافع استقلال: او را نمی خواهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید