شاسی بلند تازه چینی 680 میلیون تومانی به ایران می آید؟، عکس

به گزارش وبلاگ موتناوه، گجت نیوز نوشت: شاسی بلند چینی فاو بستیون تی 90 معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند FAW Bestune T90 آشنا خواهیم شد.

شاسی بلند تازه چینی 680 میلیون تومانی به ایران می آید؟، عکس

بستیون که به عنوان زیرمجموعه گروه چینی فاو شناخته می گردد از شاسی بلند T90 پرده برداشت. این خودرو قرار است در یک مدل پایه به همراه 6 پکیج سفارشی روانه بازار چین گردد و مشتریان چینی می توانند آن را با قیمت 13 هزار و 800 دلار تا 20 هزار و 300 دلار خریداری نمایند. با توجه به این که گروه بهمن برنامه مونتاژ شاسی بلند بستیون T77 را در دستور کار خود قرار داده است، احتمال عرضه مونتاژی یا وارداتی این خودرو به ایران نیز وجود دارد.

معرفی فاو بستیون تی 90

بخش طراحی

فاو بستیون تی 90 بر پایه پلتفرم نو A2 توسعه پیدا نموده و به علت استفاده از زبان طراحی نو این شرکت به فیس لیفت T77 و T99 شباهت دارد. در نمای جلوی این خودرو شاهد عناصر افقی متعددی هستیم و چراغ های دو قسمتی نیز به شکل مناسبی در دو طرف سپر نصب شدند.

در نمای کناری این خودرو نیز شاهد خط کمر برجسته ای هستیم که به سمت بالا امتداد پیدا نموده و در نزدیکی لچکی مثلثی انتهای پنجره ها قرار گرفته است. در عقب این خودرو نیز نمای ساده ای همراه با چراغ سراسری و دو سر اگزوز تزئینی به چشم می خورد. طول فاو بستیون تی 90 به 4718 میلی متر، عرض آن 1880 میلی متر، ارتفاع آن به 14710 میلی متر و فاصله محوری آن نیز به 2772 میلی متر می رسد.

فاو بستیون تی 90 بر اساس زبان طراحی نو این شرکت توسعه پیدا نموده و به همین علت در داخل آن شاهد نمای ساده ای همچون خودروهای برقی هستیم. برای این بخش طراحان یک نمایشگر لمسی عمودی 12.6 اینچی، صفحه آمپر دیجیتالی 8 اینچی LCD و هدآپ دیسپلی 9.6 اینچی در نظر گرفتند.

امکانات رفاهی و ایمنی

از مهم ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به سیستم تهویه با دریچه های عقب، استارت دکمه ای، قابلیت به روزرسانی از راه دور، اتصال تلفن همراه، کروز کنترل، رادار دنده عقب، سیستم پایش باد تایرها، سیستم پارک اتوماتیک، کیسه هوای جانبی جلو و پرده ای جلو و عقب اشاره نمود.

مشخصات فنی بستیون تی 90

بستیون تی 90 در بازار چین با موتورهای 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری توربو قابل سفارش است. موتور 1.5 لیتری توربو می تواند قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ ها منتقل می گردد.

پیشرانه 2 لیتری توربو این خودرو نیز می تواند قدرتی برابر با 185 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر را فراوری کند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ ها را بر عهده دارد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شاسی بلند تازه چینی 680 میلیون تومانی به ایران می آید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند تازه چینی 680 میلیون تومانی به ایران می آید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید