سروری : زمان حضور چمران در شورا منوط به نظر پزشکان است ، ناکام ماندن تحرکات دشمنان با نایب رئیسی زاکانی در مجمع متروپلیس

به گزارش وبلاگ موتناوه، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور زاکانی در مجمع کلانشهرهای دنیا و نایب رئیسی ایشان نشان داد که حرکت ها به تتیجه نرسید.

سروری : زمان حضور چمران در شورا منوط به نظر پزشکان است ، ناکام ماندن تحرکات دشمنان با نایب رئیسی زاکانی در مجمع متروپلیس

به گزارش وبلاگ موتناوه، پرویز سروری در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع وبلاگ موتناوه با بیان اینکه امروز گزارش سفر شهردار تهران به بلژیک در شورا ارائه می گردد، اظهار کرد: این سفر بازتاب های گسترده ای داشت و اراده بین المللی به وسیله نظام سلطه شکل گرفته بود که ایران منزوی گردد اما باطل شدن حرکت دشمن باعث شد تحرکات منطقه ای و بین المللی افزایش پیدا کند.

او با تاکید بر اینکه حضور دکتر زاکانی در مجمع کلانشهرهای دنیا و نایب رئیسی ایشان نشان داد که حرکت ها به تتیجه نرسید، اعلام نمود: می بینیم در بلژیک اتفاقاتی می افتد که نشان می دهد این حرکات تا چه میزان مضحک و برخاسته از دشمنان جمهوری اسلامی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز پرونده 20 باغ آنالیز می گردد، گفت: با توجه به اینکه پرونده ها به علت آنالیز گزارشات حسابرسی عقب افتاده بود در دستور کار قرار گرفته است.

او با اعلام اینکه اگر خرابی سیستم سرمایشی اتوبوس ها گزارش داده گردد پیگیری می کنیم، یادآور شد: ون ها، تاکسی ها و اتوبوس ها موظف هستند خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشند و با توجه به اینکه روشن بودن سیستم سرمایشی وسایل حمل و نقل عمومی جزء الزامات کار آنهاست، اگر خودداری نمایند تخلف است و شورا حتما پیگیری خواهد نمود.

سروری با بیان اینکه شورای ششم معتقد به شفافیت است، یادآور شد: باید موضوعات برای اطلاع مردم در سامانه شفافیت ثبت گردد.

او با اشاره به آخرین جزئیات از شرایط سلامتی مهدی چمران، توضیح داد: ایشان در حال حاضر روند خوبی را طی می نمایند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت نمایند و بهبودی کامل حاصل گردد و زمان حضور ایشان در شورا منوط به نظر پزشکان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سروری : زمان حضور چمران در شورا منوط به نظر پزشکان است ، ناکام ماندن تحرکات دشمنان با نایب رئیسی زاکانی در مجمع متروپلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروری : زمان حضور چمران در شورا منوط به نظر پزشکان است ، ناکام ماندن تحرکات دشمنان با نایب رئیسی زاکانی در مجمع متروپلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید