تصاویر ، آفرود تیتانیومی فیسکر در جاده ها می تازد

به گزارش وبلاگ موتناوه، فورس ای آفرود برقی فیسکر با پوشش تیتانیوم به نظر می رسد با سرعت وارد قلمرو جیپ هایی مانند رانگلر و لند رور دیفندر شده باشد.

تصاویر ، آفرود تیتانیومی فیسکر در جاده ها می تازد

به گزارش وبلاگ موتناوه و به نقل از نیو اطلس، محصولات کمپانی فیسکر مدت زیادی است که به بازار آمده ، از همین رو مصرف کنندگان ممکن است فیسکرهای اولیه را فراموش نموده باشند. این شرکت از این بابت عصبانی نیست و مطمئنا ترجیح می دهد بازار، کاملا روی حال و آینده خودروهای برقی این کمپانی متمرکز گردد. این خودرو اولین شاسی بلند برقی اوشن (Ocean) خود را در این ماه تحویل داد، اکنون با نگاهی اجمالی به اوشن فورس ای (Force E) که نسخه ای ویژه از آفرود فیسکر است که به نظر می رسد مانند خودروهای رانگلر و لند رور دیفندر از نظر برقی تقویت شده باشد و قدرت باتری بیشتری به بخشی که موتور احتراق داخلی در آن قرار گرفته است منتقل می نماید.

اگر نام فورس ای آشنا به نظر می رسد، به این علت است که فیسکر پیش از نمایش اولین خودروی اوشن طراحی آن را انجام داده بود. طراحی اولیه فورس ای کمی افراطی تر و تاکتیکی تر از تازهترین نسخه شده بود، نسخه تازه هرچه به سمت تاریخ فراوری آن در 2023 پیش می رویم از طراحی نسخه اولیه فاصله می گیرد.

فیسکر روشن می نماید که طراحی هایی برای خاتمه دادن به تسلط دست نخوردهموتور احتراق داخلی (ICE)در فضای آفرود دارد و اوشن فورس ای (Ocean Force E) سلاحی خواهد بود که در این زمینه از آن استفاده می نماید. این یک طرح جسورانه است و فیسکر بر این اساس طرح اوشن را اجرا خواهد نمود و آن را از ورای لاستیک های 84 سانتیمتری قابل تردد در انواع مسیرهای روی زمین (allterrain) که به چرخ های تقویت شده 51 سانتی متری چسبیده است، تقویت می نماید و دمپرهای تعلیق تخصصی را اضافه می نماید تا به شما یاری کند تا از جهش از روی برآمدگی های مرتفع و ناهموار جلوگیری کنید. بسته فورس ای بعلاوه یک صفحه محافظ تیتانیومی در زیر بسته باتری به همراه صفحات اسکید جلو و عقب به صورت ساختاری جداگانه اضافه می نماید.

مجموعه فورس ای بعلاوه بعضی از تغییرات داخلی ، از جمله تشک های لاستیکی کف، دستگیره های اضافی و نقاط اتصال را به همراه خواهد داشت. سبد سقف این خودرو (دارای پنل خورشیدی) به عنوان یک آپشن در دسترس خواهد بود و اگر تصاویر تیزر پخش شده از امکانات این خودرو را مد نظر قرار دهیم، این بسته بعلاوه دارای گلگیرهای قوی، چراغ های یاریی جلو، تقویت کننده سپر، قلاب های یدک کش و شاید بعضی طرح های گرافیکی پر سر و صدا خواهد بود.

خریداران فعلی اوشن که فورس ای را دوست دارند، نیازی به نگرانی ندارند، زیرا تغییرات اجرا شده در این خودرو برای مدل های اوشن اولترا و اوشن اکستریم چهار چرخ متحرک نیز در دسترس خواهد بود موتور فورس ای با نیروی 550 اسب بخار پشتیبانی می گردد.

فراتر از به روزرسانی های فورس ای، اولین شاسی بلند فیسکر دارای مزایایی است که آن را به یک جایگزین جالب برای آفرود تبدیل می نماید. فیسکر حداکثر برد را برای باتری 113 کیلووات ساعتی هایپر رنج (Hyper Range) این خودرو در آمریکا ، 563 کیلومتر برآورد می نماید،. پنل خورشیدی SolarSky که در بالای مدل اکستریم قرار گرفته است، شارژ کافی را نیز برای برد حدود 2.400 تا 3.200 کیلومتر فراهم می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | کمپر تازه فولکس واگن | ترکیبی از زیبایی و سادگی مسحور کننده
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، آفرود تیتانیومی فیسکر در جاده ها می تازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، آفرود تیتانیومی فیسکر در جاده ها می تازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید