تشکر شهردار ریچموند از کامیونیتی چینی برای پایین نگه داشتن آمار کووید-19

به گزارش وبلاگ موتناوه، ملکوم برودی شهردار ریچموند در استان بریتیش کلمبیا می گوید رعایت تدابیری از جمله ماسک زدن و حفظ فاصله گذاری فیزیکی باعث شده تعداد موارد ابتلا به کووید-19 در شهرش نسبتا پایین باقی بماند.

تشکر شهردار ریچموند از کامیونیتی چینی برای پایین نگه داشتن آمار کووید-19

داده های جدیدی که توسط استان منتشر شده نشان می دهد ریچموند پایین ترین تعداد موارد ابتلا سرانه را در تمام مترو ونکوور دارد.

برودی می گوید در همان اوایل ژانویه و در آستانه سال نو چینی متوجه شد که مردم ریچموند رفتار خود را تغییر داده اند.

با در نظر دریافت این مسئله ، انجام تدابیر ایمنی در شهر بسیار زودتر و شاید حدود دو ماه پیش از هشدارهای جدی و بسته شدن کشور صورت گرفت و به گفته برودی جمعیت حاضر در برنامه ها و مراسم به طور چشمگیری کاهش یافت. او گفت: به نظرم بخش بزرگی از آن به خاطر این بود که ما در شهر ریچموند یک جمعیت چینی خیلی بزرگ داریم و آن ها نسبت به اتفاقی که داشت در مناطق مبتلای چین می افتاد آگاه بودند و می دانستند با چه خطراتی روبرو هستند.

اما دن کومبز استاد ریاضی دانشگاه یو بی اس خیلی نسبت به این مسئله باور ندارد. با وجود اینکه داده ها مسلما نشان می دهد که تعداد موارد ابتلا به کووید-19 در ریچموند به ازای هر 100 هزار شهروند پایین تر از دیگر شهرهاست، به باور او سخت می توان گفت اتخاذ سریع تدابیر مقابله با کووید-19 دلیل آن بوده است.

کومبز گفت: مفید بود. نمی گویم این مسئله مسئله ای دارد، اما از نظر علمی، سخت می توان گفت که اثرات حقیقی آن چقدر بود.

او اضافه می کند که می توان نتیجه های دیگری نیز از داده های جدید گرفت. هم ساوث ونکوور و هم نورث شور تعداد موارد ابتلای زیادی داشتند، اما کومبز می گوید آن مناطق همچنین دارای مراکز مراقبت بلند مدت متعددی هستند.

منبع: ایرونی ها

به "تشکر شهردار ریچموند از کامیونیتی چینی برای پایین نگه داشتن آمار کووید-19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر شهردار ریچموند از کامیونیتی چینی برای پایین نگه داشتن آمار کووید-19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید