برانکو ایوانکوویچ می خواهد انتقام بگیرد!

به گزارش وبلاگ موتناوه، بازیهای آسیایی بوسان اغاز یک دوره نو برای فوتبال ایران بود؛ تیمی که با راهنمایی برانکو ایوانکوویچ و کاپیتانی یحیی گل محمدی پیروز شد در نیمه نهایی کره جنوبی میزبان را شکست دهد و در فینال با عبور از ژاپن، جشن قهرمانی را در بوسان به پا کند.

برانکو ایوانکوویچ می خواهد انتقام بگیرد!

پیروزی مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی به دست آمد. زمانی که جواد نکونام، حسین کعبی، محمد نصرتی، ایمان مبعلی و یحیی گل محمدی تمام ضربات ایران را تبدیل به گل کردند تا شاگردان پارک هانگ سئو بازی را واگذار نمایند.

هانگ سئو که در پنجمین دهه زندگی به سرمربیگری تیم المپیک کره جنوبی رسیده بود و مثل برانکو دستیار سرمربی در تیم ملی بزرگسالان (گاس هیدینک) هم بود، رویاهای بزرگی را در سر داشت و میخواست به نفر اول تیم ملی کشورش تبدیل گردد اما تیم جاه طلب و بلندپرواز برانکو، خیلی زود به رویاهای او انتها داد و باعث شد تا جهت سرمربیگری وی تغییر یابد.

حالا دو دهه از آن روزها گذشته و این دو در موقعیتی متفاوت به هم رسیده اند. برانکو ایوانکوویچ سرمربیگری عمان را برعهده دارد و هانگ سئو رهبر تیم ملی فوتبال ویتنام محسوب می گردد. این هفته سه شنبه آنها در استادیوم سلطان قابوس مسقط به مصاف هم می فرایند و اگرچه سالهای زیادی از آن روزها می گذرد اما همچنان خاطره بوسان در فکر سرمربیان ایران و کره و البته طرفداران دو تیم به جای مانده است.

روزنامه Teo Tree چاپ ویتنام با اشاره به همین مسابقه نوشته که سرمربی کره ای انگیزه ویژه ای برای پیروزی مقابل عمان دارد تا با عبور از این تیم در جدول، صندلی برانکو را به خطر بیاندازد و به این شکل انتقام آن باخت تلخ را بگیرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "برانکو ایوانکوویچ می خواهد انتقام بگیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ می خواهد انتقام بگیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید