ببینید؛ از گیم پلی لینگ شائویو در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ موتناوه، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر تازه نسخه هشتم تکن با موضوع شخصیت لینگ شائویو (Ling Xiaoyu) رونمایی نموده است.

ببینید؛ از گیم پلی لینگ شائویو در تکن 8 رونمایی شد

این شخصیت ابتدا در تکن 3 معرفی گردید و از آن موقع در تمامی نسخه ها به عنوان شخصیت قابل بازی حضور داشته است. هدف اولیه شیائویو در نسخه های ابتدایی این بود که با مبارزه پول کافی برای ساختن شهربازی مورد علاقه خود را بدست آورد. با این حال در ادامه او بیشتر درگیر مسائل خانواده میشیما و به طور خاص جین کازاما شد. او یک مبارز سریع است که می تواند در یک چشم به هم زدن حریفان را شکست دهد.

به عنوان یک رزمی کار چینی، لینگ شیائویو در چرخیدن، ترکیب حرکات و به طور کلی حرکات آکروباتیک بسیار حرفه ای است. هرچند آسیب و دامنه ضربات او به مقدار سایر شخصیت های این سری نیست، اما می توانید کمبوهای فوق العاده و تاثیرگذاری را با او پیاده سازی کنید. حالت فینیکس او نیز در این نسخه وجود دارد و به خوبی به ضربات مختلف ختم می گردد. از طرفی با تمرکز تکن 8 روی گیم پلی تهاجمی تر، باید دید که چگونه می توان از سرعت بالای لینگ در مبارزات به برترین شکل استفاده کرد.

حرکت ریج آرت او نیز جذابیت خاصی دارد. در این میان از نظر ظاهری، لینگ همچنان مدل موی خاص خود را حفظ نموده است اما لباس کوتاه تری دارد. از طرفی او ظاهرا پرهایی در اطراف لباس خود خواهد داشت و به طور کلی شاهد تغییراتی جزئی در لباس او نسبت به نسخه هفتم هستیم. در نهایت با معرفی لینگ شیائویو، تعداد شخصیت های تایید شده نسخه هشتم سری مبارزه ای تکن، تا به امروز به عدد 10 رسیده است و باید دید که بازی در زمان عرضه به طور کلی از چند مبارزه بهره خواهد برد.

بازی تکن 8 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دست ساخت است و تاریخ انتشار آن در حال حاضر تعیین نیست. هرچند به نظر می رسد که باندای نامکو میخواهد تا آن را تا ماه آوریل سال 2024 میلادی عرضه کند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از گیم پلی لینگ شائویو در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی لینگ شائویو در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید