روبلاکس به پلی استیشن و هدست آکیولس می آید

به گزارش وبلاگ موتناوه، بازی روبلاکس (Roblox) یکی از پرطرفدارترین عناوین این چند سال است. این بازی توانست با سبک خاصی که در زمینه سندباکس (Sandbox) داشت موفقیت بسیار خوبی کسب کند. بازی روبلاکس روی پلتفرم کامپیوتر کار خود را شروع کرد و پس از مدتی توانست روی دستگاه های مختلفی عرضه گردد و افراد زیادی به آن دسترسی داشته باشند.

روبلاکس به پلی استیشن و هدست آکیولس می آید

شرکت سازنده این بازی چندی پیش روبلاکس را برای کنسول های ایکس باکس عرضه کرد. این موضوع باعث شد تا هواداران این بازی روی کنسول های پلی استیشن منتظر عرضه آن روی این پلتفرم هم باشند. در نتیجه این شرکت تصمیم گرفت بازی روبلاکس را برای کنسول های پلی استیشن عرضه کند. در کنار آن بازی روبلاکس برای دستگاه آکیلیوس کوئست (Oculus Quest) نیز عرضه خواهد شد.

بازی روبلاکس روی چندین پلتفرم مختلف در دسترس است و افراد زیادی به آن دسترسی دارند. نسخه های کنسول به هم شباهت زیادی دارند و نسخه های موبایل نیز به همین شکل به هم نزدیک هستند. چیزی که جالب است نسخه کوئست این بازی است. به این شکل که بازی روبلاکس محلی برای طراحی بازی های دیگر است. در نتیجه ما شاهد خلاقیت بسیار زیادی در نسخه کوئست بازی روبلاکس خواهیم بود.

بازی روبلاکس یک دنیای مجازی به شدت گسترده است. جایی که شما می توانید تجربیات خود را به راحتی در اختیار افراد دیگر قرار دهید و با دوستان خود به بازی کردن بپردازید. در کنار آن شما می توانید در دنیای بسیار گسترده روبلاکس گشته و موارد مختلف و جذابی را پیدا کنید. به علت اینکه جامعه این بازی به شدت فعال بوده و فعالیت های مختلفی را در این بازی طراحی نموده اند.

تعداد کاربران روبلاکس به لطف تعداد زیاد پلتفرم ها و فعالیت های مختلف در آن به شدت زیاد است. به حدی که شرکت سازنده بازی روبلاکس را یک دنیای مجازی نامیده و واقعاً هم به این شکل است. برای مثال شرکت سازنده برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی بازی روبلاکس را با هم تجربه نمایند، سیستم کراس پلتفرم را برای آن باز نموده است. به این شکل که شما با دستگاه های مختلف می توانید این بازی را تجربه نموده و محدودیت پلتفرم نداشته باشید.

نکته جالب در خصوص روبلاکس این است که هیچ محدودیتی در ساختن فعالیت ها وجود ندارد. به این شکل که شما با تنوع بسیار زیادی روبرو هستید. از ماجراجویی های طولانی گرفته تا مسابقات کوتاه همگی در این بازی وجود دارند. خلاقیت در بازی روبلاکس محدودیت ندارد و همین موضوع باعث شده جذابیت بسیار زیادی در میان هواداران سبک سندباکس داشته باشد. حال باید دید که کاربران چگونه از پلتفرم کوئست در روبلاکس استفاده خواهد نمود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "روبلاکس به پلی استیشن و هدست آکیولس می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبلاکس به پلی استیشن و هدست آکیولس می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید