آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو ، ثبت نام برای انتخاب یا ویرایش خودرو

به گزارش وبلاگ موتناوه، سایت سامان یکپارچه تخصیص خودروها که از دوشنبه شب (ششم شهریور ماه) برای سه درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم که در آن موقع نوبت دریافت نموده بودند اما خودروسازان ظرفیت تخصیص نداشتند، بازگشایی شده بود، ساعت 20 شب گذشته (پنجشنبه) این مهلت انتها یافت.

آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو ، ثبت نام برای انتخاب یا ویرایش خودرو

به گزارش وبلاگ موتناوه، سایت سامانه تخصیص یکپارچه خودروها برای سه درصد از متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها که در آن موقع نوبت دریافت نموده بودند اما خودروسازان ظرفیت تخصیص نداشتند، از ساعت 20 روز دوشنبه هفته ای که گذشت (ششم شهریور ماه) بازگشایی و فعال شد تا این افراد بتوانند با حفظ اولویت، برای انتخاب خودروی تازه و جایگزین از میان 9 مدل از محصولات ارائه شده به وسیله دو خودروساز اقدام نمایند.

این مهلت به مدت سه روز و تا ساعت 20 شب گذشته (پنجشنبه 9 شهریور ماه) وجود داشت و بدین ترتیب شب گذشته خاتمه یافت.

لازم به ذکر است؛ با توجه به ظرفیت ایجاد شده به وسیله خودروسازان در پی افزایش فراوری، متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه فروش یکپارچه و نوبت دهی، هیچ خودرویی به آن ها تخصیص داده نشده بود، نیز می توانستند برای ثبت نام در سامانه اقدام نمایند.

بعلاوه همه متقاضیان محصولات این دو شرکت خودروساز که موعد تحویل آن ها در فصول آینده یا سال 1403 نیز است، می توانستند در این بازگشایی خودروی انتخابی خود را با محصولی دیگر از محصولات همان شرکت جابه جا نمایند.

این ثبت نام تازه از جهت انتخاب خودرو یا ویرایش خودروی انتخابی دارای شرایطی نیز بود.

یادآوری می گردد: اواخر خرداد ماه که نتایج قرعه کشی نوبت دهی مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بر روی سایت سامانه مذکور بارگذاری شد؛ به 97 درصد متقاضیانی که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ثبت نام نموده بودند، طبق برنامه زمان بندی تا خاتمه سال 1403 بر اساس برنامه فراوری خودروسازان، تخصیص صورت گرفت، اما برای 3 درصد متقاضیان که ثبت درخواست خودروهای CKD (محصولات خودروسازان خصوصی) داشتند، با توجه به محدودیت ایجاد شده و ظرفیت جذب نشده خودروسازان، تخصیص صورت نگرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو ، ثبت نام برای انتخاب یا ویرایش خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو ، ثبت نام برای انتخاب یا ویرایش خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید