بازی رایانه ای و کنسول بازی

روبلاکس به پلی استیشن و هدست آکیولس می آید

بازی روبلاکس (Roblox) یکی از پرطرفدارترین عناوین این چند سال است. این بازی توانست با سبک خاصی که در زمینه سندباکس (Sandbox) داشت موفقیت بسیار خوبی کسب کند. بازی روبلاکس روی پلتفرم کامپیوتر کار خود را شروع کرد و پس از مدتی توانست روی دستگاه های مختلفی عرضه گردد...

21 شهریور 1402

جینو در اینوتکس 2023 زیست بوم صنعت گیم را گردهم می آورد

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس، رویداد نوآوری گیم جینو با حضور بازی سازها، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و علاقه مندان صنعت گیم در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

30 فروردین 1402

ببینید؛ از گیم پلی لینگ شائویو در تکن 8 رونمایی شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر تازه نسخه هشتم تکن با موضوع شخصیت لینگ شائویو (Ling Xiaoyu) رونمایی نموده است.

21 فروردین 1402

جمینجا سایت معتبر خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل با گرافیکی بالا، طراحی شده با جزئیات و مقدار هیجان زیاد، یکی از پرطررفدارترین بازی های حال حاضر موبایل است که دارای مودهای مختلف، تنوع در مهمات و اسلحه ها، شخصیت های بازی و... می باشد که برای بهره مندی از این امکانات به خرید سی...

9 آذر 1401

از گرافیک تا داستان؛ اطلاعات جدیدی از تکن 8 منتشر شد

تکن 8 اخیرا در جریان State of Play اخیر سونی به طور رسمی برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی معرفی شده است.

1 مهر 1401

رویداد نوآوری گیم جینو در نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار می گردد

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2022 در پارک فناوری پردیس، رویداد نوآوری گیم جینو با حضور بازی سازها، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و علاقه مندان صنعت گیم برگزار می گردد.

28 خرداد 1401

بازی های نقش آفرینی موبایلی 18.5 میلیارد دلار در سال 2020 عایدی داشته اند

دیروز Newzoo به همراه پلتفرم تبلیغاتی برنامه های موبایلی یعنی Pangle گزارش دادند که بازیکنان در سال 2020 حدود 18.5 میلیارد دلار در بازی های نقش آفرینی (آر پی جی) موبایل هزینه صرف نموده اند.

13 اسفند 1400

استقلال نباید اشتباهش را تکرار کند، نقاط ضعف آبی پوشان تعیین است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر روز آدینه در مشهد به مصاف پدیده می رود. آبی پوشان که با امتیازی مساوی با سپاهان و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارند، در پی آن هستند تا بتوانند خودشان را به صدر جدول برسانند.

26 بهمن 1400