66 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی در خراسان جنوبی پرداخت شد

به گزارش وبلاگ موتناوه، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: حدود 66 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان جنوبی پرداخت شد.

66 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی در خراسان جنوبی پرداخت شد

علی اربابی، دوشنبه شب یکم اردیبهشت در جمع وبلاگ موتناوه اظهار کرد: حدود 66 میلیارد ریال از بدهی های سال 98 مؤسسات بهداشتی و درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت خراسان جنوبی پرداخت شد.

به گزارش وبلاگ موتناوه، مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی اعلام کرد: از این مبلغ حدود 27.5 میلیارد ریال مربوط به مؤسسات دولتی دانشگاهی، حدود 1.173 میلیارد ریال مربوط به مطالبات مؤسسات دولتی غیردانشگاهی بیمارستانی طرف قرارداد و حدود 5.610 میلیارد ریال مربوط به مطالبات پزشکان و مؤسسات بخش خصوصی و خیریه طرف قرارداد بوده است.

اربابی توضیح داد: همچنین حدود 10.5 میلیارد ریال مربوط به مطالبات داروخانه های طرف قرارداد و حدود 20.8 میلیارد ریال نیز مربوط به مطالبات سطح یک روستایی بوده است.

وی اضافه نمود: با این پرداختی های جدید در واقع مطالبات مؤسسات دولتی دانشگاهی تا انتها شهریورماه 98 به صورت قطعی و تا انتها دیماه 98 به صورت علی الحساب پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی اعلام کرد: مطالبات مؤسسات دولتی غیردانشگاهی تا انتها آبان 98 به صورت قطعی و پاراکلینیک ها، پزشکان و کلینیک های فوق تخصصی طرف قرارداد نیز تا انتها مهر 98 به صورت قطعی پرداخت شده است.

اربابی با اشاره به اینکه مطالبات داروخانه ها تا انتها آذرماه 98 به صورت قطعی پرداخت شده است، یادآور شد: برای سطح یک روستاییان و عشایر نیز با توجه به تفاهم نامه فی مابین اداره کل بیمه سلامت استان و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تا انتها اسفند ماه 98 به صورت علی الحساب پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "66 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی در خراسان جنوبی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "66 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات درمانی در خراسان جنوبی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید