کابوس جدید؛ ستاره های بارسا فسخ می نمایند؟

به گزارش وبلاگ موتناوه، به نظر می رسد که طی ماه های آینده یک مشکل جدید و البته عظیم باشگاه بارسلونا را تهدید خواهد نمود.

کابوس جدید؛ ستاره های بارسا فسخ می نمایند؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ موتناوه، باشگاه بارسلونا فرایندی را برای کاهش دستمزد کلیه کارکنان خود شروع نموده که بازیکنان تیم اول را هم شامل می گردد. در واقع به خاطر فشار اقتصادی ناشی از ویروس کرونا باشگاه کاتالانی تصمیم گرفته اصلاحاتی را در پرداختی های خود ایجاد کند.

از روز چهارشنبه بارسلونا یک مهلت 15 روزه برای هر دپارتمان باشگاه معین نموده تا نمایندگان خود را برای مذاکرات پیرامون طریقه کاهش دستمزدها معرفی نمایند. بعد از انتخاب نماینده ها دوره مذاکرات چیزی نزدیک به یک ماه به طول خواهد انجامید. در واقع این به آن معناست که پروژه کاهش دستمزدها در صورت برقراری توافقات بین طرفین چیزی نزدیک به یک ماه و نیم طول خواهد کشید.

در این رابطه اما یک خطر عظیم بارسلونا را تهدید می نماید چراکه ممکن است بعضی بازیکنان پیشنهاد این باشگاه را رد نمایند یا با توجه به مفاد اساسنامه درخواست فسخ آن را داشته باشند. در واقع در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، این اولین بار در تاریخ فوتبال خواهد بود که بازیکنان یک باشگاه برای خروج از قرارداد، به قوانین موجود در اساسنامه کارکنان استناد خواهند کرد.

این اتفاق می تواند به گونه ای پیش برود که بعضی بازیکنان به دنبال جدایی از بارسلونا در جابجایی ژانویه باشند. البته یکی دیگر از کارهایی که بارسلونا می تواند انجام دهد این است که به جای انجام مذاکرات گروهی به صورت تکی با بازیکنان خود این کار را انجام دهد. نکته خطرناک دیگر این است که بر اساس اساسنامه موجود لالیگا نمی تواند بعد از کاهش دستمزدها، بازیکنان را به ماندن در باشگاه هایشان حتی در شرایط کنونی مجبور کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کابوس جدید؛ ستاره های بارسا فسخ می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس جدید؛ ستاره های بارسا فسخ می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید