پیوند سامانه خرید از کتاب فروشی با نمایشگاه کتاب به نقدینگی کتاب فروشان یاری می نماید

به گزارش وبلاگ موتناوه، مهدی قدیانی، مدیر کتابفروشی بنفشه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به اهمیت نخستین تجربه حضور کتابفروشان در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در قالب سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام کرد: این حضور به طور طبیعی تأثیرگذار خواهد بود و سیاستگذاری خوبی ازسوی متولیان و برگزارکنندگان این رویداد است.

پیوند سامانه خرید از کتاب فروشی با نمایشگاه کتاب به نقدینگی کتاب فروشان یاری می نماید

وی اضافه کرد: این اقدام به نوعی یاری به کتابفروشان است؛ از نظر مالی با توجه به هزینه هایی که در بُعدهای مختلف به کتابفروشان تحمیل می گردد، اقدام خوبی است تا بار آن ها را کاهش دهد.

قدیانی با بیان اینکه کتابفروشان در این طرح می توانند بخشی از نقدینگی خود را تأمین نمایند، عنوان نمود: حضور مؤثر کتابفروشان به واسطه سامانه خرید از کتابفروشی ها در این رویداد به دوام فعالیت و اقتصاد آن ها یاری می نماید.

وی با اشاره به فعالیت سامانه خرید از کتابفروشی ها طی ماه های اخیر، شرح داد : این طرح یک اتفاق خوب برای کتابفروشان به شمار می آید، اما معتقدم که تبلیغات گسترده تر از سوی کتابفروشان و مجریان برگزاری بعلاوه اطلاع رسانی بیشتر، زمینه توسعه و پیشرفت این طرح را فراهم خواهد نمود.

قدیانی تأکید کرد: البته این طرح در ماه های آغازین فعالیت خود واقع شده است و پیش بینی من این است که با استمرار فعالیت در این حوزه شرایط به مرور بهتر می گردد.

به گزارش ایبنا؛ به منظور حمایت از کتابفروشان و در راستای تقویت و اصلاح چرخه توزیع، امکان حضور کتابفروشی ها در شکل مجازی نمایشگاه کتاب 1402 فراهم شده است. حضور کتابفروشی ها صرفا در شکل مجازی سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امکان پذیر خواهد بود و سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل مجازی، کتاب های منتشر شده از سال 1392 به بعد است. این کتاب ها باید مجوز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته باشند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پیوند سامانه خرید از کتاب فروشی با نمایشگاه کتاب به نقدینگی کتاب فروشان یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوند سامانه خرید از کتاب فروشی با نمایشگاه کتاب به نقدینگی کتاب فروشان یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید