پرداخت 186میلیارد ریال تسهیلات روستایی در چابهار

به گزارش وبلاگ موتناوه، رئیس صندوق کارآفرینی امید چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 186میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در 2 سال اخیر به روستاییان این شهرستان توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

پرداخت 186میلیارد ریال تسهیلات روستایی در چابهار

به گزارش وبلاگ موتناوه به نقل از ایرنا، محمدیاسین افرازه شنبه 7 دی اظهار کرد: زیرساخت های مطلوبی در حوزه های مختلف روستایی ایجاد شده است و با توجه به این که روستاها محل فراوری و اشتغال هستند صندوق کارآفرینی امید با یک نگاه توسعه ای نسبت به جامعه روستایی تسهیلات پرداخت نموده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید چابهار اضافه نمود: 48 درصد متقاضیان در تسهیلات اشتغال روستایی را بانوان تشکیل می دهند. همچنین 57 درصد تسهیلات در حوزه گردشگری صنایع دستی، کشاورزی، شیلات و صنعت های کوچک در پرداخت تسهیلات روستایی بوده است.

افرازه گفت: شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها امروزه محور توسعه و محرک فعالیت های مالی هستند به همین دلیل تفاهم نامه ای با معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت فناوری اطلاعات منعقد شده و به نخبگان دارای ایده های کارآفرینی تسهیلات ارائه می گردد.

وی بیان نمود: یکی از ابزارهای صندوق در بخش کسب و کارهای خرد نظارت مستمر است که بر اساس نظارت بانک مرکزی 97 درصد از واحدهای دریافتی تسهیلات منجر به پایداری کسب و کار شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرداخت 186میلیارد ریال تسهیلات روستایی در چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 186میلیارد ریال تسهیلات روستایی در چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید