پدیده تاکسی هایی که در تهران به جای مسافر بار می زنند! ، شروع طرح برخورد با رانندگان متخلف

به گزارش وبلاگ موتناوه، شهردار منطقه 12 گفت: طرح برخورد با تخلف تاکسیرانان حامل بار در سطح نواحی 6گانه این منطقه شروع شد.

پدیده تاکسی هایی که در تهران به جای مسافر بار می زنند! ، شروع طرح برخورد با رانندگان متخلف

به گزارش وبلاگ موتناوه، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه با بیان این مطلب اضافه نمود: بعضی تاکسی ها به ویژه در محدوده بازار تهران بیشتر وسایل حمل ونقل بار تبدیل شده اند و به جابه جایی مسافر نمی پردازند؛ بر همین اساس از دو ماه پیش (اول تیرماه امسال)، با اضافه شدن گشت های سیار در سطح نواحی 6گانه منطقه 12، نظارت بر تخلفات راننده های تاکسی در این محدوده افزایش داده شده است.

محمدی با بیان اینکه از ابتدای این طرح تا به امروز نزدیک به 250 مورد برخورد با متخلفین در منطقه 12 گزارش شده، اضافه نمود: طرح برخورد با تخلف تاکسیرانان با هدف نظم دهی به ترافیک و قانونمندکردن تاکسیرانان ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: طرح یادشده به همت عوامل کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی منطقه 12 و اداره حمل ونقل عمومی شهرداری منطقه 12 در سطح نواحی منطقه 12 به اجرا درمی آید و طی آن مأموران گشت های سیار برای بازدارندگی از تخلفات آینده، پس از اخذ کارنامه تاکسیرانی از رانندگان متخلف و گرفتن تعهد از آنان، پلیس راهور نیز آنان را وادار به پرداخت جریمه نقدی می نماید.

شهردار تهران بعلاوه خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی تاکسیرانان، شهروندان می توانند به وسیله تماس با سامانه 137پلاس و ثبت و اعلام تخلف تاکسیرانان حامل بار، ما را برای تسریع در برخورد و جلوگیری از اقدام متخلفین کمک رسانند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پدیده تاکسی هایی که در تهران به جای مسافر بار می زنند! ، شروع طرح برخورد با رانندگان متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده تاکسی هایی که در تهران به جای مسافر بار می زنند! ، شروع طرح برخورد با رانندگان متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید