هافبک تراکتور در لیست خرید پرسپولیس نیست

به گزارش وبلاگ موتناوه، قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و ادامه حضور این تیم در لیگ قهرمانان 2020 آسیا که بایستی همراه با تیم های استقلال تهران، سپاهان و شهرخودرو مشهد بازی های خود را بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار نمایند باعث شده تا یحیی گل محمدی اقدام به ارائه لیست خرید خود به مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه کند.

هافبک تراکتور در لیست خرید پرسپولیس نیست

شیوع بیماری کرونا که منجر به ایجاد تغییرات در بعضی قوانین کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شده است مجوز حضور بازیکنان جدید را برای باشگاه هایی که تا زمان برگزاری مسابقات بتوانند نفراتی را جذب نمایند داده است تا تیم ها با تقویت لیست بازیکنان خود در ادامه مسابقات که از 24 شهریورماه در دوحه قطر برگزار می گردد شرکت نمایند.

فرصت اندک به جامانده تا آغاز مجدد این رقابت ها باعث شده تا صحبت هایی درباره جابجایی تابستانی پرسپولیس مطرح گردد که در این بین اسم رضا اسدی هافبک فعلی تراکتور نیز مطرح شده است.

این در حالی است که سرمربی پرسپولیس اسم هافبک بلندقامت دفاعی تراکتوری ها را در لیست جذب خود قرار نداده است. حضور همزمان کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سعید حسین پور و محسن ربیع خواه به عنوان هافبک هایی که قابلیت حضور در میانه میدان را دارند باعث شده تا گل محمدی تصمیمی برای اضافه کردن نفر جدید به این اسامی نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هافبک تراکتور در لیست خرید پرسپولیس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک تراکتور در لیست خرید پرسپولیس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید