مکالمه رایگان در ازای تعرفه اجباری

به گزارش وبلاگ موتناوه، مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: طبق تعرفه های نو مخابرات، ماهانه مبلغی از مشترکان تلفن ثابت کسر می گردد و در ازای آن موقع معین شده برای مکالمه رایگان به مشترکان داده می گردد.

مکالمه رایگان در ازای تعرفه اجباری

میری مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه، در تشریح بسته نو مکالمات تلفن ثابت در استان گفت: براساس مصوبه شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار از شهریور سال جاری تعرفه های نو تلفن ثابت در مراکز استان ها، شهرستان ها و روستا ها ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه هر خط تلفن ثابت دارای هزینه های پرسنلی، نگهداری و بازسازی است اضافه کرد: مبالغ معین شده برای خطوط تلفن ثابت در مرکز استان ماهیانه 15 هزار تومان، در شهرستان ها 10 هزار تومان و در روستا ها طبق تعرفه گذشته است و تغییری نکرده است.

میری با اشاره به کیفی سازی شبکه مخابرات ادامه داد: براساس برنامه پیش بینی شده تا سال 1403 تمام شبکه مخابراتی استان بازسازی می گردد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان با بیان اینکه در پرداخت این تعرفه افراد می توانند از مکالمات رایگان بهره مند شوند اضافه کرد: در مراکز استان 3 هزار و 333 دقیقه مکالمه رایگان و در شهرستان ها 2 هزار و 666 دقیقه است.

او با بیان اینکه نرخ مکالمات هیچ تغییری نکرده است عنوان نمود: نرخ مکالمات درون استانی هر دقیقه 45 ریال، بین استانی 330 ریال و ارتباط تلفن ثابت با همراه 600 ریال است.

وبلاگ موتناوه خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مکالمه رایگان در ازای تعرفه اجباری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکالمه رایگان در ازای تعرفه اجباری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید