مهمانان همرفیق با شهاب حسینی؛ شبنم مقدمی و مریم شیرازی

به گزارش وبلاگ موتناوه، شبنم مقدمی و مریم شیرازی، مهمان این هفته شهاب حسینی در برنامه همرفیق هستند. امروز پنجشنبه، قسمت 8 این برنامه پخش خواهد شد.

مهمانان همرفیق با شهاب حسینی؛ شبنم مقدمی و مریم شیرازی

وبلاگ موتناوه| در برنامه همرفیق این هفته، قرار است شهاب حسینی با شبنم مقدمی و مریم شیرازی تبادل نظر داشته باشد.

شبنم مقدمی که متولد سوم فروردین ماه سال 1351 در تهران است، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و بیشتر با کار های کمدی به شهرت رسید. اولین مجموعه تلویزیونی که شبنم مقدمی در آن حضور پیدا کرد گل های آفتابگردان از مسعود شاه محمدی در سال 1376 بود.

شبنم مقدمی در کارنامه هنری خود با کارگردانان عظیم و معروفی همچون اصغر فرهادی، داریوش فرهنگ، سیروس مقدم، علیرضا بذرافشان، کمال تبریزی، مهران مدیری، بهرنگ توفیقی همکاری نموده است. از مجموعه هایی که او در آن درخشید می توان به سریال سقوط یک فرشته از بهرام بهرامیان اشاره نمود همچنین در سریال نمایش خانگی هیولا از مهران مدیری نیز خوش درخشید.

به گزارش وبلاگ موتناوه؛ شبنم مقدمی پیروز به دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل فیلم امروز بـه کارگردانی رضا میرکریمی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

او از میان الهام پاوه نژاد، گلاره عباسی، مریم شیرازی و نرگس آبیار، با مریم شیرازی به عنوان همرفیق خود با شهاب حسینی تبادل نظر خواهند کرد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

حضور شبنم مقدمی و مریم شیرازی در برنامه همرفیق

مریم شیرازی؛ همرفیق شبنم مقدمی

مریم شیرازی متولد 3 آبان 1355 در تهران، کارگردان و بازیگر تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. او اولین بار سال 1375 با بازی در فیلم سینمایی ننه لالا و فرزندانش جلوی دوربین رفت. از جمله فعالیت های او می توان به بازی در سریال های سیب خنده، مسافران و سرزمین کهن اشاره نمود.

مریم شیرازی در تئاتر نیز حضور موثری داشته و همواره تمرینات تئاتر خود را در اولویت قرار می دهد. در سال 1385 با اجرای تئاتر پیگر زن همچون میدان نبر در جشنواره Art in War هلند به عنوان کارگردان تجربه اجرای تئاتر بین المللی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

شرح شبنم مقدمی قبل از پخش برنامه همرفیق

شبنم مقدمی با علیرضا آرا، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نموده و به تازگی پدر همسرش را از دست داده است. او در شرح پخش برنامه همرفیق در یک پست اینستاگرامی تأکید میکند،زمان ضبط برنامه قبل از در گذشت پدر آقای آرا بوده است.

برنامه همرفیق از چه زمانی پخش می گردد؟

برنامه همرفیق که یک برنامه ترکیبی و تبادل نظر محور است با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی این روز ها از شبکه اینترنتی پخش می گردد. تهیه نماینده برنامه همرفیق حسن خدادادی است و نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد.

در طول 7 قسمتی که تا به امروز پخش شده، شهاب حسینی روبه روی مهمانان محبوب و سرشناس می نشیند و با آن ها گپ و گفت می نماید. بسیاری از آن ها عنوان کردند که در برنامه های اینترنتی و تلویزیونی شرکت نمی نمایند، اما به اعتبار صندلی ویژه شهاب حسینی در هنر سینما و تلویزیون در برنامه همرفیق حضور خواهند یافت.

این برنامه از 9 آذر هر پنجشنبه پخش می گردد و قیمت هر قسمت از آن 5 هزارتومان است.

منبع: فرادید

به "مهمانان همرفیق با شهاب حسینی؛ شبنم مقدمی و مریم شیرازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانان همرفیق با شهاب حسینی؛ شبنم مقدمی و مریم شیرازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید