سفر اروپایی با طعم فرانسوی همراه با آژانس گردشگری ایوار

به گزارش وبلاگ موتناوه، زبان فرانسوی از نظر تعداد گویش ور، جزو 10 زبان برتر جهان است؛ بیش از 200 میلیون نفر در 5 قاره در بیش از 30 کشور/شهر به این زبان تکلم می نمایند و همین رواج زبانی، باعث تاثیرات فراوانی در دیگر زوایای زندگی کشور های فرانسوی زبان مانند فرهنگ، هنر، معماری، غذا و ... شده است. زبان فرانسه، زبان جهانی در رشته های آشپزی، مد ، تئاتر، هنرهای بصری، پایکوبی و معماری است. آشنایی با زبان فرانسه دسترسی به کتاب ها و شاهکارهای بزرگ ادبیات فرانسه زبان و بعلاوه سینما و شعر فرانسوی را مهیا می نماید. زبان فرانسه زبان ویکتور هوگو، مولیر، ادیت پیاف، ژان پل سارتر، آلن دولن و ... است. یادگیری زبان فرانسه در ابتدا تمایل به یادگیری، زبانی زیبا، غنی، آهنگین که معمولاً از آن به عنوان زبان عشق یاد می گردد، می باشد. زبان فرانسه بعلاوه زبانی تحلیلی است که به فکر ساختار بخشیده و روحیه نقد را که در مباحثات و مناقشات بهبود می بخشد. در این مقاله، 4 کشور اروپایی که رنگ و بوی فرانسوی دارند را به شما معرفی خواهیم کرد:

سفر اروپایی با طعم فرانسوی همراه با آژانس گردشگری ایوار

فرانسه

فرانسه با 84 میلیون توریست در سال 2015، رتبه اول توریستپذیری را کسب نموده، رتبه ای که خیلی دور از تصور هم نیست و قبلاً نیز در دست خودش بوده است. فرانسه 42 اثر ثبت دنیای یونسکو را در خود جای داده و مرکزش (پاریس)، معروف ترین شهر توریستی دنیا به شمار میرود و جاذبه های دیدنی بسیاری را در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهد. مردمان فرانسه به زبان خود تعصب دارند و همیشه در صحبت کردن می کوشند از کلمات زبان های دیگر کمتر استفاده نمایند. فرانسه که القابی نظیر مرکز فرهنگی اروپا، کشوری برای خلق لحظات رمانتیک، کشور غذاهای لذیذ و ... را یدک می کشد، با کلکسیونی از زیبایی های منحصر به فردش، منتظر توریستان با علایق و نیازهای خاص و متنوع است.

سوئیس

سوئیس از شمال با آلمان، از شرق با اتریش و لیختنشتاین، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است. مرکز سوئیس شهر برن است و قطب های مالی این کشور دو شهر دنیای ژنو و زوریخ هستند. در این کشور ثروتمند چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش به رسمیت شناخته شده است. کشور آرام و زیبای سوئیس جزو 10 کشور شاد دنیا به شمار می آید و با جاذبه های فرهنگی و طبیعی بی نظیرش، توریستان را به وجد می آورد. 19٪ کل جمعیت سوئیس به زبان فرانسوی تکلم دارند که اکثراً در غرب این کشور زندگی می نمایند، در ژنو نیز که یکی از شهر های غربی سوئیس به شمار میرود 72٪ مردم به فرانسوی زبان هستند که رنگ و بوی خاصی به این شهر داده اند.

بلژیک

بلژیک در شمال با هلند، در شرق با آلمان، در جنوب شرقی با لوکزامبورگ، در جنوب با فرانسه و از شمال غربی با دریای شمال مجاور است. خط جدایی فرهنگی ژرمن ها و رومی زبانان از میانه های کشور بلژیک می گذرد. در 60٪ از منطقه ها بلژیک، زبان هلندی (گویش فلاندری) صحبت می گردد و فرانسوی در 40٪ منطقه ها جنوبی مثل والونی* صحبت می گردد و در منطقه مرکز (بروکسل) هر دو زبان در نهادهای دولتی رایج است. کمتر از 1٪ مردم بلژیک آلمانی زبان هستند و در شرق کشور زندگی می نمایند. بروکسل با مجموعه ای از موزه های در سطح دنیا و گالری های هنری، بعلاوه منظره ها متفاوتی مانند اِتومیِم (Atomium) و بعضی از بقایای فوق العاده از معماری های قدیمی، قادر است تا توریستان را برای چندین روز مشغول کند. والونیا * ناحیه جنوبی بلژیک است که 55٪ مساحت کل بلژیک و 33٪ جمعیت کل بلژیک را شامل می گردد.

هلند

اگرچه زبان رسمی هلند، هلندی است اما بعضی واژگان فرانسوی نیز از دوره های تسلط فرانسویان بر این منطقه، در زبان هلندی جذب شده اند. هلندیان علاقه مند به یادگیری زبان های خارجی هستند به گونه ای که بین 91 تا 93 درصد آنها می توانند به انگلیسی و 29 درصد به فرانسوی محاوره نمایند. کشور هلند از قومیت های مختلفی تشکیل شده است و به علت همجواری با کشورهای آلمان، بلژیک، فرانسه و انگلیس، محل تلاقی فرهنگ های این دسته از کشورها نیز می باشد. آمستردام یکی از محبوب ترین هدف های توریستی در اروپا با بیش از چهار میلیون بازدیدنماینده از سراسر دنیا در سال است که می توانید در بخش مرکزی آن بافت فشرده حال و هوای فرانسوی را تجربه کنید.

اطلاعات آژانس توریستی اسراپرواز (ایوار)

تلفن: 22011637-021

فکس: 26200209-021

ایمیل: [email protected]

ساعت کار آژانس: 9 صبح الی 7 بعد از ظهر

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج سایه، شماره 2609، طبقه سوم، واحد 8 - کدپستی: 1967713656

منبع: همگردی

به "سفر اروپایی با طعم فرانسوی همراه با آژانس گردشگری ایوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اروپایی با طعم فرانسوی همراه با آژانس گردشگری ایوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید