عیادت دو قهرمان ملی کشتی کشورمان از ورزشکار بیمار

به گزارش وبلاگ موتناوه، حسن رحیمی قهرمان و نایب قهرمان دنیا، نفر سوم المپیک و دارنده 2 مدال برنز مسابقات دنیای به همراه هادی حبیبی عنوان دار کشتی آسیا، رئیس اسبق انستیتو بین المللی کشتی به عیادت سیدعلیرضا سیدحسینی کشتی گیر 18 ساله جویباری رفتند که به صورت ناگهانی مبتلا به نوع خاصی از سرطان خون شده است. این قهرمانان عنوان دار ضمن گفتگوی روحیه بخش با این جوان برای او آرزوی شفای عاجل کردند.

عیادت دو قهرمان ملی کشتی کشورمان از ورزشکار بیمار

رحیمی که همیشه و به ویژه پس از انتها دوران قهرمانی در بسیاری از امور خیرخواهانه شرکت نموده درباره حضورش در بیمارستان و حمایت از این جوان بیمار گفت: وقتی به وسیله رسول خادم متوجه شدم متأسفانه یک کشتی گیران جوان کشورمان دچار بیماری سخت سرطان شده و روحیه جنگندگی خود را تا حدودی برای فرایند درمان از دست داده به همراه هادی حبیبی با حضور در بیمارستان و گفتگوی امیدبخش و انگیزشی، او را مهیای پیوند مغز استخوان و ادامه فرایند درمانی کردیم.

وی با بیان اینکه ایمان دارم این کشتی گیر می تواند بیماری سخت سرطان را شکست دهد گفت: از هموطنان عزیز تقاضا می کنم برای همه بیماران به ویژه علیرضا دعا نمایند تا او بتواند با سلامتی کامل به آغوش گرم خانواده بازگردد و زندگی حرفه ای ورزشی خود را ادامه دهد.

هادی حبیبی نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای حسینی، از پزشک معالج این کشتی گیر فرایند درمانی اش را پیگیری کرد.

سید علیرضا سید حسینی که از عیادت و حمایت قهرمانان کشتی بسیار راضی شده بود به حسن رحیمی و هادی حبیبی قول داد با روحیه بالا و توکل بر خدا، فرایند درمانی اش را با جدیت تا شکست این بیماری سخت دنبال کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عیادت دو قهرمان ملی کشتی کشورمان از ورزشکار بیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیادت دو قهرمان ملی کشتی کشورمان از ورزشکار بیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید