مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح مهندس ایرانی برای خودروهای خودران تا جلسه ترامپ با مدیران سیلیکون ولی

به گزارش وبلاگ موتناوه، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح مهندس ایرانی برای خودروهای خودران تا جلسه ترامپ با مدیران سیلیکون ولی

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

بعضی گزارش ها از منابع داخلی کاخ سفید حکایت از آن دارند که دونالد ترامپ به زودی یک جلسه خصوصی با حضور مدیران غول های فناوری برگزار خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودرو مفهومی و نو رنو موسوم به EZ-Ultimo محصولی است که اخیرا در جریان نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شده است. خودرویی که توجه بسیاری را به خود جذب نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل با یک همگام سازی ویژه، امکانی را فراهم نموده که دانشجویان پرداخت های مختلف خود را به واسطه ساعت های هوشمند خود انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم هوشمند خودروهای نو بی ام و راننده را زیر نظر خواهد گرفت. این سیستم که System Traffic Jam Assistant نام دارد، در خودروهای 2019 این شرکت معرفی می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مطالعات اخیر ناسا نشان می دهد که سفر به مریخ می تواند ارتباط هایی با سرطان روده کوچک داشته باشد. این موضوع نگرانی های زیادی را در مورد سلامت فضانوردان به ارمغان آورده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم آسیایی فیسبوک به ستاد نو و بزرگ این شرکت در سنگاپور نقل مکان خواهند کرد. چرا که این غول شبکه های اجتماعی میخواهد امپراطوری خود را در منطقه آسیا توسعه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح مهندس ایرانی برای خودروهای خودران تا جلسه ترامپ با مدیران سیلیکون ولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح مهندس ایرانی برای خودروهای خودران تا جلسه ترامپ با مدیران سیلیکون ولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید