رندرهای موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 5

به گزارش وبلاگ موتناوه، مدتی قبل رندرهای گوشی تاشو موتورولا ریزر 40 منتشر شدند و حالا به لطف انتشار رندرهای ریزر 40 اولترا می توانیم به جزئیات طراحی این گوشی مجذوب کننده بپردازیم. همانطور که می توانید ببینید، ظاهرا قرار است این گوشی در سه رنگ راهی بازار گردد.

رندرهای موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 5

در همین رندرها، انتخاب نام ریزر 40 اولترا هم برای این گوشی تایید شده است. در همان نگاه اول، مقدار بسیار بزرگ نمایشگر بیرونی توجه را جلب می نماید که در بین گوشی های تاشو مبتنی بر طراحی عمودی، بزرگ ترین نمایشگر محسوب می گردد. این نمایشگر آنقدر بزرگ است که حتی اطراف دوربین ها و فلش را هم پوشش داده است. با توجه به اینکه گوشی های تاشو عمودی از نظر طراحی تا حد زیادی مشابه یکدیگر هستند، موتورولا برای این گوشی پیروز شده هویت ظاهری منحصر به فردی را عملی کند.

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی تاشو ریزر 40 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر اصلی با رزولوشن 1080 در 2640 و رفرش ریت 120 یا 144 هرتز بهره می برد. نمایشگر بیرونی هم رزولوشن 1056 در 1066 را ارائه می دهد و حداکثر اندازه حافظه داخلی و رم هم به ترتیب به 512 و 12 گیگابایت می رسد. در نهایت نباید بهره گیری از باتری 3640 میلی آمپر ساعتی و شارژ 33 واتی را از قلم بیندازیم.

دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 12 مگاپیکسلی سونی است و در کنار آن دوربین 13 مگاپیکسلی اولترا واید قرار گرفته است. بعلاوه نباید وجود دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. به احتمال زیاد تا چند هفته دیگر شاهد رونمایی از این گوشی تاشو خواهیم بود و بنابراین تا آن موقع اطلاعات بیشتری از موتورولا ریزر 40 اولترا فاش می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید