خلاصه بازی سلتاویگو 0 ، 1 رئال مادرید؛ باز هم بلینگام

به گزارش وبلاگ موتناوه، در شروع هفته سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (آدینه) دو بازی برگزار گردید که در بازی دوم از ساعت 23 به وقت تهران، سلتاویگو میزبان رئال مادرید بود و این بازی با رجحان یک بر صفر تیم میهمان به سرانجام رسید.

خلاصه بازی سلتاویگو 0 ، 1 رئال مادرید؛ باز هم بلینگام

رئال مادرید که 81 دقیقه تلاشش برای گشودن دروازه میزبان سرسخت به در بسته خورد، در نهایت با گلزنی ستاره انگلیسی نو خود، جود بلینگام قفل دروازه حریف را شکست و به لطف همین یک گل سومین پیروزی اش در فصل نو را کسب کرد. این در حالی بود که پیش از این گل رودریگو ستاره برزیلی کهکشانی ها در دقیقه 68 یک پنالتی را هدر داد.

بلینگام با این گل که حاصل پاس خوسلو دیگر بازیکن نو رئال بود، نه تنها موجب پیروزی تیمش شد، بلکه روند فوق العاده ای را که از بدو پیوستنش به رئال مادرید در پیش گرفته است، ادامه داد. این سومین بازی متوالی ستاره سابق دورتموند است که برای رئالی ها گلزنی می نماید و حالا او مجموع گل هایش در لیگ را به چهار مورد افزایش داد تا نشان دهد که از همین حالا پتانسیل تبدیل شدن به مدعی نو کسب عنوان آقای گل لالیگا موسوم به پیچیچی را دارد. بعلاوه شاگردان کارلو آنچلوتی حالا با 9 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لالیگا هستند.

منبع: فرارو

به "خلاصه بازی سلتاویگو 0 ، 1 رئال مادرید؛ باز هم بلینگام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی سلتاویگو 0 ، 1 رئال مادرید؛ باز هم بلینگام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید