خبر خوب برای سهامداران تپکو ، اعلام تصمیم جدید برای هپکو

به گزارش وبلاگ موتناوه، سهام شرکت هپکو با نماد تپکو به مانند دیگر نمادهای بورسی در چند وقت اخیر فرایند قابل قبولی را پشت نگذاشته است. در همین حال وزیر صمت خبر جدیدی را درباره این شرکت اعلام نموده است.

خبر خوب برای سهامداران تپکو ، اعلام تصمیم جدید برای هپکو

علیرضا رزم حسینی گفته است: هپکو، آذرآب و واگن پارس مجموعه کارخانجات استراتژیکی برای کشور هستند که متأسفانه با مسائل عدیده مدیریتی در چند سال اخیر روبه رو بوده اند. این سه شرکت مهم باید به مجموعه های توانمندی که توانایی مدیریت آنها را دارند، واگذار شوند و مسئولان دولت مجدانه خواستار پیگیری و برطرف مسائل این سه مجموعه مهم و فعال شدن آنها هستند.

آن طور که وزارت صمت گزارش داده، رزم حسینی با اشاره به اینکه برطرف موانع فراوری را در دستور کار داریم، توضیح داد: فعال کردن واحدهای راکد و برطرف موانع فراوری را به عنوان یکی از اولویت برنامه ها به مجلس ارائه داده و بر همین محور نیز حرکت می کنیم که حل مسائل این سه کارخانه نیز به همین دلیل است.

رزم حسینی با اعلام اینکه مسائل این شرکت ها قابل حل است، اضافه نمود: افزایش اشتغال و تثبیت مدیریتی با واسپاری این مجموعه ها به شرکت های توانمند و ورود سرمایه گذاری جدید محقق خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تعامل و هماهنگی دستگاه های ذیربط در امر فعال شدن این سه شرکت عظیم، گفت: مجموعه های عظیم کشور همانند قرارگاه خاتم الانبیا اگر آمادگی لازم برای فعال کردن این شرکت ها را دارند، پای کار بیایند و با این شرکت ها وارد انعقاد قراردادهای همکاری شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از سازمان های توسعه ای مانند ایمیدرو و ای درو نیز خواست تا قراردادهای تازه ای با این شرکت ها منعقد نمایند.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس وبلاگ موتناوه دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "خبر خوب برای سهامداران تپکو ، اعلام تصمیم جدید برای هپکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای سهامداران تپکو ، اعلام تصمیم جدید برای هپکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید