جاذبه های طبیعی پنسیلوانیا

به گزارش وبلاگ موتناوه، بیشتر افرادی که عاشق طبیعت و طبیعت گردی هستند، معمولاً در پی منطقه های می فرایند که برترین فرصت را برای لذت بردن از این منطقه ها به دست آورده و به تجربیات خود اضافه نمایند. چه افراد حرفه ای و چه افراد مبتدی می توانند بر طبق علاقه، سلیقه و هم توانایی هایی که در خود سراغ دارند، راستاهای مختلفی را انتخاب نموده و به کاوش و سفر بپردازند. پنسیلوانیا یکی از منطقه های است که با در اختیار داشتن تنوعی از راستاهای جنگلی، ناهموار، ارتفاعات و دره های سرسبز می تواند باعث جذب افراد زیادی گردد. طبیعتاً هراندازه که کشوری دارای منطقه ها طبیعی بیشتری باشد میل به گردشگری و جذب افراد در آن بیشتر می گردد. پنسیلوانیا هم در زمره نقاط خوش آب وهوا بوده و میزبان گردشگران زیادی است. در ادامه به آنالیز دیگر راستاهای شگفت انگیز در پنسیلوانیا می پردازیم. در ادامه با معرفی 12 راستا پیاده روی در پنسیلوانیا مجله خبرنگاران همراه باشید.

جاذبه های طبیعی پنسیلوانیا

جهت کوهانا

این جهت در شمال مرکزی پنسیلوانیا و به شکل طبیعتی وحشی و بدوی است که کاملاً دست نخورده مانده و دارای مجذوب نمایندهیت های فوق العاده ای است. بیشترین مجذوب نمایندهیت این جهت به علت این طبیعت بکر بوده و دارای چشم اندازی زیبا و خوش چشم انداز است که هر چه در جهت پیش می رویم به این مجذوب نمایندهیت اضافه می گردد. 75 مایل از این منطقه به صورت طبیعت وحشی بوده و جهت مناسبی برای گردش و پیاده روی است. در بخش های مرتفع تر و در طی روز، کوهنوردان می توانند از پارک ایالتی پارکر تا انتهای بخش غربی، یک جهت مجذوب نماینده را طی نمایند. تمام جهتهای پیاده روی نشانه گذاری شده و ادامه جهت را آسان تر می نماید. در این منطقه، می توان انواع فعالیت های ورزشی را انجام داد. درصورتی که بخواهید، می توانید با یک برنامه ریزی چندساعته یکی از خاطره انگیزترین سفرهای خود را رقم بزنید. این فضای باز در پنسیلوانیا، در ساده ترین و طبیعی ترین شکل خود جهتی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.

جهت عظیم آلِگنسی

این منطقه دارای جهتهایی تقریباً طولانی بوده و پیشنهاد می گردد که اگر قصد عبور از این منطقه را دارید از یک برنامه منظم و زمان بندی شده بهره ببرید. مخصوصاً اگر شما فردی تازه کار هستید که به تازگی وارد پنسیلوانیا شده و آگاهی کاملی در خصوص چگونگی سفر و جهت ندارید، پس بهتر است از یک راهنما یاری گرفته و همه جوانب را در نظر بگیرید. این منطقه ازلحاظ گردشگری تقریباً کامل بوده و فضایی از فاصله 156 مایلی پیتسبورگ تا کامبرلند و مریلند را دربرمی گیرد. شما در این جهت با عبور از رودخانه ها، تونل ها، کانال های زیاد، خط آهن و پیوستن به کانال سی اند او سفر خورد را طی می کنید. بهتر است برنامه ریزی شما به گونه ای باشد بتوانید بر طبق توانایی های خود، جهت مناسب را انتخاب کنید. درگذر از رودخانه های زیادی که در طی راه وجود دارند، گاه به نقطه اتصال شهرهای کوچک هم مشاهده می گردد. در بین راه، با استفاده از علائم و مشخصات موجود، به راحتی می توان فاصله تقریبی تا شهر بعدی را تشخیص داد. در طی جهت، خط آهن های زیادی از شروع تا انتها راه به چشم می خورد. در پارک ایالتی اوهیوپیل شما می توانید چندین مایل پیاده روی کنید درحالی که هنوز از این پارک خارج نشده و تصور می کنید که این جهت انتهایی ندارد.

کینزوا اسکای واک

بخش های اصلی و گردشگری پنسیلوانیا شامل مجموعه ای از دره ها، کوه ها، خطوط راه آهن، حیات وحش، نمایش ها، رویدادهای بومی و محلی و نشانه های تاریخی است که باعث می گردد، هیچ بازدیدنماینده ای از سفر به این منطقه ناامید برنگردد. منطقه کینزوا اسکای واک، در شمال غربی پنسیلوانیا بوده و منظره ها طبیعی در طول جهت از حیات وحش گرفته تا سرزمین های تاریخی و باستانی به چشم می خورد. جهتی طولانی که چیزی بسیار بیشتر از حد تصور در پیش روی شما قرار می دهد. پل 301 فوتی کینزوا، از دیگر جاذبه های محیطی است که در زمان گذشته درهم شکسته شده و هم اکنون با بخش های چوبی و شیشه ای دیگر تکمیل شده است. پیاده روی در طی روز در این منطقه آسان و دل انگیز بوده و درصورتی که علاقه ای به گردش در ارتفاعات ندارید می توانید جهتهای صاف و هموار را ترجیح دهید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "جاذبه های طبیعی پنسیلوانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های طبیعی پنسیلوانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید