تیم نو ریکاردو سا پینتو معین شد!

به گزارش وبلاگ موتناوه، حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در برنامه این هفته فوتبال برتر از مذاکره مجدد باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو بر اساس مفاد موجود در قرارداد اطلاع داد و گفت؛ تا پنج شنبه به مربی پرتغالی برای اظهار نظر در خصوص پیشنهاد ارایه شده اطلاع داد. در حالی که روز های قبل رسانه های قطری از نزدیک شدن ریکاردو ساپینتو به نیمکت تیم الغراقه اطلاع داده بودند، امروز یک سایت ورزشی در قبرس نوشت؛ ممکن است در ساعات آینده ریکاردو ساپینتو رهبری تیم آپوئل در لیگ برتر این کشور را بر عهده بگیرد.

تیم نو ریکاردو سا پینتو معین شد!

سایت kerkida نوشت: باشگاه آپوئل میخواهد کادرفنی خود را پرتغالی کند. ریکاردو ساپینو سرمربی استقلال ایران در ساعات آینده راهنمایی آپوئل را به دست خواهد گرفت. این مربی پرتغالی به همراه خود نونو مورایس هموطنش را هم می آورد. ساپینتو در فصل گذشته راهنمایی استقلال را در لیگ ایران برعهده داشت و این تیم را سوم ایران کرد و به فینال جام حذفی رساند. نونو مورایس پرتغالی در سال های گذشته در آموزشگاه باشگاه آپوئل عملکرد خوبی داشته و قرار است در کنار ساپینتو کار کند.

در صورت این اتفاق پیش از اینکه مهلت باشگاه استقلال به ریکاردو ساپینتو برای پاسخ به این باشگاه به خاتمه برسد، تکلیف کادر فنی آبی ها تعیین می گردد و استقلال باید در پی گزینه جدیدی برای مربیگری باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تیم نو ریکاردو سا پینتو معین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم نو ریکاردو سا پینتو معین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید