آنالیز دقیق و آشنایی با نمایشگاه خودرو ژنو

به گزارش وبلاگ موتناوه، نمایشگاه خودرو ژنو

نمایشگاه خودرو ژنو از جمله نمایشگاه های معروف دنیا می باشد که از نظر خودرویی می توان آن را از جمله 3 نمایشگاه برتر دنیا به شمار آورد. شهر ژنو دومین شهر پرجمعیت سوئیس بعد از شهر زوریخ می باشد که این شهر مرکز استان ژنو بوده و هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.این شهر از اهمیت ویژه ای برای سوئیس برخوردار می باشد. چرا که نشست های بین المللی متعددی در آن برگزار شده و بی شک نام آن را در اخبار ها نیز شنیده اید. گفتنی است که این شهر دریاچه نیز دارد که به همین علت می توانید از انواع تفریحات نیر در این شهر لذت ببرید. جاذبه های تاریخی و تفریحی ژنو نیز از اهمیت ویژه ای در میان مردم برخوردار می باشد و با سفر به ژنو می توانید برترین لحظات را سپری نمایید. رویدادهای خارجی و نمایشگاه های ژنو نیز از جمله موارد حائز اهمیت در این شهر می باشند که در این باره می توان گفت: هر ساله در شهر ژنو شاهد برگزاری مراسمات متعدد بین المللی و بخصوص نمایشگاه بزرگ هستیم که این نمایشگاه به خودرو های بین المللی لوکس اختصاص داشته و می توانید برترین خودرو ها را در این نمایشگاه هدف قرار دهید. محل برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو در نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر بوده و همگان در ماه مارس امکان بازدید از این نمایشگاه را خواهند داشت. توجه داشته باشید که نمایشگاه ماشین ژنو میزبان خیل بزرگی از گردشگران بوده و بسیاری از کمپانی های خودرو سازی از این فرصت برای دیده شدن استفاده می کنند. تاریخ ساخت این نمایشگاه به سال 1905 برمی شود و در همان ابتدای آغاز به فعالیت توانست تمامی خودرو های با موتور درون سوز را گرد هم آورد.

آنالیز دقیق و آشنایی با نمایشگاه خودرو ژنو

اهمیت نمایشگاه خودرو ژنو

نمایشگاه خودرو ژنو از اهمیت ویژه ای در میان مردم برخوردار می باشد. بیشترین سود از این نمایشگاه را خودروسازان و بعلاوه کسانی که اقدام به عقد قرارداد می کنند می برند و برای سوئیس نیز مزایایی خواهد داشت.

کشور سوئیس هیچگونه فعالیتی در صنعت خودروسازی ندارد اما با برگزاری این نمایشگاه فضای رقابت را برای تمامی خودروسازان فراهم کرده است و هر ساله خیل عظیمی از خودروسازان برتر دنیا در این رقابت شرکت می کنند. این نمایشگاه بعلاوه فرصت دیده شدن را نیز به برند های تازه مطرح شده داده است و برند های نوپا نیز می توانند اقدام به تبلیغات برند خود کنند. در این نمایشگاه پیشرفته ترین خودرو ها قابل مشاهده می باشد و این امر نشان دهنده کیفیت و اهمیت بالای نمایشگاه خودرو ژنو می باشد. گفتنی است که در این نمایشگاه قرارداد های متعددی میان خودروسازان و خریداران بسته می گردد و برای هر دو کشور سود خواهد داشت. مسائل سیاسی و اجتماعی در میان کشور های مختلف نیز در این نمایشگاه مطرح می گردد و می توان نمایشگاه را به منزله یک مکان جهت مبادلات سیاسی و اجتماعی دانست. این نمایشگاه تنها به خودرو محدود نیست و می توانید انواع تجهیزات مربوط به خودرو، خودرو های لوکس و نمونه، نمایش پیشرفت های بشر از جمله تکنیکی و… را در این نمایشگاه شاهد باشید.

بخش های نمایشگاه خودرو ژنو

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد این نمایشگاه تشکیل شده از چندین حوضه می باشد و به همین علت می توان آن را به بخش های مختلفی دسته بندی نمود که در هر یک از آنها انواع اقسام خودرو ها و یا تجهیزات آنها به نمایش گذاشته شده است.

[cn-suggest-posts sts= خدمات حمل و نقل فرودگاه بوداپست stl=https://deltaban.com/budapestairport-transportation-services/ sbs=خرید بلیط چارتر sbl=https://deltaban.com/flights/]

در حالت کلی این نمایشگاه را می توان به 9 بخش مختلف دسته بندی نمود که در ادامه به هر یک از این بخش ها اشاره کرده ایم:

- بخش خودرو های برقی که می توانید انواع اقسام برند های خودرو های برقی را مشاهده نمایید.

- انواع اقسام خودرو های 3 چرخ و بیش از آن

- نشان دادن روش های مهندسی خودرو و بعلاوه طراحی ان با قرار دادن بدنه خودرو های موتوری در نمایشگاه

- خودروهایی که با استفاده از اصول مهندسی خاصی تغییر سوخت داده شده اند.

- قطعات جانبی خودرو

- فهرست سازندگان قطعات خودرو اصلی

- مهمترین بخش نمایشگاه را نیز می توان بخش کارگاه های آموزشی دانست که در این بخش می توانید راه های تعمیر و نگهداری از خودرو های موتوری را فراگیرید.

- ارائه انواع محصولات و خدمات مربوط به خودرو

- تفریحی و پویانمایی

این نمایشگاه تنها جنبه فروش نداشته و می توانید با مراجعه به آن از مشاهده خودرو های لوکس و مدرن لذت ببرید.

آخرین نمایشگاه خودرو

همانطور که ذکر شد این نمایشگاه طی ماه مارس برگزار می گردد که برای آخرین بار نمایشگاه خودرو ژنو در تاریخ 7 الی 17 مارس سال 2019 برگزار شده و در این نمایشگاه تمامی برند های محبوب دنیا کننده داشته اند و از خودرو های لوکس بسیاری رونمایی شد. گردشگران تور ژنو نیز توانستند از خودرو های لوکس و حرفه ای تماشا کرده و از آنها لذت ببرند.

از جمله خودرو های نمایشگاه 2019 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- مدل مسابقه ای آلفا رومئو جولیا کوادرو فوجائو آنه

- آلفا رومئو جولیتا ولوچه

- آئودی آر 8 وی 10 دستیوم

- مدل مسابقه ای آلفارومئو استلویو کوادریفولیو

- آلپینا بی 4 اس بای توربو مدل 99

- استون مارتین والکری

- اشکودا اسکالا

- استون مارتین دی بی اس سوپرلگرا

- آئودی کیو مدل 5، 6، 7 و 8

- ب ام و ایکس 5

- ب ام و 2 و 5 کامپتیشن

- ب ام و سری 7

- ب ام و سری 8 مدل کروک

- ب ام و 850 آی ایکس درایو کوپه مدل نابت اسکای

- باراباس 800 واید ستار

- بنتلی کانتیننتال جی تی مدل کروک که در اروپا به تازگی رونمایی شده بود

- بنتلی کانتیننتال جی تی مدل شماره 9

- بنتلی مولسان مدل دبلیو

- بوگاتی لا وویچه نو آر

- بوگاتی شیرون

- بوگاتی دیوو

- پژو 208 و ای 208

- پورشه 718 کیمن

- پورشه 718 باکستر تی

- پورشه 911 جی تی 2 آر اس کلاب اسپورت

- پورشه پانامرا جی تی اس

- پولستار 2

- پورشه ماکان اس

- ناتا آلتروز

- جیپ چروکی تریل هاوک

- جیپ رنگید اس

- جیپ رنگید پی اچ ای وی

برگزاری نمایشگاه

در ماه مارس تور ژنو از جمله پرفروش ترین تور ها به شمار می رود و بسیاری به علت بازدید از نمایشگاه خودرو ژنو این شهر را هدف قرار می دهند. باید توجه داشته باشید که بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و می توانید از 7 الی 17 مارس از این نمایشگاه بی نظیر خودرو تماشا نمایید. در این نمایشگاه موارد مختلفی ارزش تماشا خواهند داشت که از جمله این موارد می توان به مقایسه خودرو ها اشاره کرد. چرا که خودرو ها به مقایسه گذاشته می شوند و می توانید خودرو های مورد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کرده و از این کار لذت ببرید. امکان مشاهده و آنالیز اختصاصی خودرو ها نیز وجود خواهد داشت که سبب انتخاب برترین خودرو خواهد شد.

[cn-suggest-posts sts=فرانسه stl=https://deltaban.com/country/france/ sbs=رزرو هتل خارجی مقرون به صرفه sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

آزمایش هایی بر روی خودرو ها انجام می گردد و تمامی ویژگی های هر یک از خودرو ها را می توانید به صورت دقیق مورد مشاهده قرار دهید. توجه داشته باشید که تمامی برند های محبوب را می توانید در این نمایشگاه مشاهده کرده و حیرت زده شوید.

منبع: دلتابان

به "آنالیز دقیق و آشنایی با نمایشگاه خودرو ژنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دقیق و آشنایی با نمایشگاه خودرو ژنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید