اوماس؛ غول 2.22 متری کشتی کج که چهار استیک را به عنوان میان وعده می خورد

به گزارش وبلاگ موتناوه، شاید این طور بتوان گفت که اوماس (omos) با 7.3 فوت (2.22 متر) قد با تمام شخصیت هایی که هواداران کشتی کج تا به حال دیده اند فرق دارد. این جوان 29 ساله یکی از بلندقدترین و قدرتمندترین ستاره هایی است که wwe تا به حال به خود دیده است.

اوماس؛ غول 2.22 متری کشتی کج که چهار استیک را به عنوان میان وعده می خورد

اوماس با نام اصلی جردن اوموگبهین از زمان پیوستن به wwe در سال 2019 ابتدا نقش مجری و محافظ را برای ای جی استایلز بازی می کرد و در مسابقات با ورزشکارانی مانند براک لزنر، سث رولینز و بابی لشلی روبه رو شده است.

او به علت جثه بزرگش از کار در نقش ناظر صامت خرسند بود اما بعدا به صورت انفرادی وارد صحنه شد.

در 29 سالگی او هنوز اوایل فعالیت حرفه ای خود را در wwe سپری می نماید و تحت تعلیم آندرتیکر (the undertaker)، اسطوره بازنشسته کشتی حرفه ای است.

اوماس نیجریه ای پیش تر بسکتبالیست بود اما به گفته خودش بسکتبال هرگز عشق واقعی اش نبود و فقط به این خاطر که قدش بلند بود به سراغ این رشته رفت اما خاتمه کارش به کشتی کج رسید. او می گوید: من جانی ماس و رابی بروکساید را به عنوان مربی کنار خودم داشتم و تجربه این کار با آنها دیدگاهم را نسبت به همه چیز تغییر داد.

اوماس ادامه می دهد: باید این کار را انجام می دادم. تا زمانی که به مسابقه انتخابی نرفته بودم نمی دانستم ماجراجویی ام در بسکتبال به آخر خط رسیده است. وقتی قراردادم را امضا کردم دو سال بکستبال بازی نکردم. فقط کشتی. این کار به قدری برایم جالب و سرگرم نماینده است که گاهی مجبور می شوم جلوی لبخندم را بگیرم. می توانی یک کاراکتر را به تصویر بکشی و مردم آن را باور می نمایند. تو را هو یا تشویق می نمایند. این شگفت انگیز است. نظیرش وجود ندارد.

او در رسلمنیا با یکی از بزرگ ترین ستاره های تاریخ شرکت، براک لزنر روبه رو شد. در بکلش به مصاف سث رولینز، قهرمان سنگین وزن دنیا رفت و با mvp یکی از نمادین ترین نام های کشتی کج در دوران مدرن همکاری می نماید.

اوماس که پیش تر در مصاحبه ای اعتراف نموده بود چهار استیک را به عنوان میان وعده می خورد، با وجود هیکل بزرگ و قد بلندش در لیست بلندقدترین سوپراستارهای wwe در رده سوم واقع شده است. در صدر این لیست گونزالس غول پیکر با 1.44 متر قد واقع شده است که در سال 2010 درگذشت.

منبع: فرارو

به "اوماس؛ غول 2.22 متری کشتی کج که چهار استیک را به عنوان میان وعده می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوماس؛ غول 2.22 متری کشتی کج که چهار استیک را به عنوان میان وعده می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید